Ik zie alleen maar overeenkomsten CF! Echt waar.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Hier is het ook grijs en koud. En ik ben alleen thuis en ik moet hard aan het werkMaar eigenlijk wil ik stomende sex
Sex is NIET overratedquote:Op zondag 8 juni 2008 12:32 schreef Stereotomy het volgende:
Sex is overrated
* Stereotomy nu de douche instapt en er over een minuutje of 20 als een heel ander mensch er weer uitkomt.![]()
![]()
dan ga je alvast 'tutten' en voorpret hebben?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sex is NIET overratedsex is lekker en ik wil nu maar de Mr komt pas eind v/d middag of begin vd avond weer thuis
No way, ik moet nog een berg werk afmaken. Maar ik heb wel reuze aantrekkelijk ondergoed aan, voor de zekerheidquote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ga je alvast 'tutten' en voorpret hebben?![]()
Neem een kopje thee, ga het huis poetsen, kijk wat er op nu.nl staatquote:Op zondag 8 juni 2008 13:09 schreef octopussy het volgende:
zucht... ik kan me er niet toezetten om verder te gaan met mijn stageverslag.Zit achter een fatsoenlijke computer, in een fatsoenlijke houding met frisse lucht in huis. Betere omstandigheden kan bijna niet.
Word helemaal slap als ik denk aan de hoeveelheid saai tikwerk wat ik allemaal nog moet doen![]()
Wie heeft de gouden tip?
Jezelf tussendoor belonen. "Na elke vijf bladzijden mag ik een boterham/reep/seks/wat je maar kan bedenken."quote:Op zondag 8 juni 2008 13:09 schreef octopussy het volgende:
zucht... ik kan me er niet toezetten om verder te gaan met mijn stageverslag.Zit achter een fatsoenlijke computer, in een fatsoenlijke houding met frisse lucht in huis. Betere omstandigheden kan bijna niet.
Word helemaal slap als ik denk aan de hoeveelheid saai tikwerk wat ik allemaal nog moet doen![]()
Wie heeft de gouden tip?
koopzondag?quote:
Nou, die is bij mijn weten eigenlijk alleen open met koopzondagen. Tenzij dat is veranderd.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
koopzondag?![]()
ik ga alleen even naar de AH die daar aan het Velperplein zit
weet niet of de rest open is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |