abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59232850
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ons metro halte
?
Het mooi kotsende meisje.
  zondag 8 juni 2008 @ 22:26:32 #252
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59232852
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:22 schreef -marz- het volgende:

[..]

Tot daar geloofde ik je.
Volgens mij is het meer zo dat mensen die aan sport doen, meer tevreden zijn met hun lichaam (let wel: tevredener! ) dan mensen die het niet doen.
Daarnaast hebben ze een betere conditie, meer uithoudingsvermogen --> langer doorgaan in bed

Ook maak je van sporten endorfine aan, wat gunstig is voor je geluksgevoel.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59232882
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had er ook tijd voor nodig, hoor. In het begin was ik helemaal niet bereid om iets aan mijn eten te wijzigen. Nadat ik zag dat bewegen iets uithaalde en tot prettigere vormen leidde, ben ik langzaamaan begonnen om strenger te worden met mijn eten. Ik had tijd nodig om afscheid te nemen van 20 jaar slechte gewoontes.
Ik was van het begin af aan streng, zelfs strenger dan later
Bij mij is het gewoon rustig gegaan en daar ben ik tot nu toe nog erg blij mee
  zondag 8 juni 2008 @ 22:27:32 #254
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59232894
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Veel te dik ja
En waardoor het kwam, verkeerd eten en drinken + weinig sport
Van huis uit meegekregen dus?
Hoe ben je tot de ommezwaai gekomen?
  zondag 8 juni 2008 @ 22:28:17 #255
36616 Clayton1
Sláinte
pi_59232917
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Veel te dik ja
En waardoor het kwam, verkeerd eten en drinken + weinig sport
Gedeeltelijk toch de schuld van de ouders, denk ik.
#35.
pi_59232928
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

?
Vakantie in Parijs met mijn vriendje, als we naar het hotel gingen meosten we die halte hebben
pi_59232962
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Tja, mijn ervaringen zijn anders. Ik ken eerlijk gezegd niemand die ooit weer is teruggevallen.
De high die het afbreken van suikers en de regelmaat geven, zijn een proven concept.

Ik heb zelf mijn twijfels bij te lang doen over afvallen. Recente onderzoeken wijzen uit dat langdurig overgewicht je het zogenaamde 'genetische dikkerdje' maakt. Ofwel, het legt de neiging tot dik worden vast in je genen. ( en geeft dit door aan je kinderen )
Op tempo en vooral verantwoord afvallen is meer mijn ding. De zweep erover.
Ik ben zelf wel erg positief over langzaam afvallen. Zo'n kilo per maand is prima. De meesten hier hebben geen medisch overgewicht, dus het is ook niet noodzakelijk om af te vallen, het is vooral cosmetisch. Als ik toen ik tiener en twintiger was niet van die idiote snel-afval-dieten had gevolgd, dan had ik nu heel waarschijnlijk een wat snellere stofwisseling gehad. Als ik niet sport kan ik serieus niet meer dan 1400 cal. eten, dan kom ik aan.

Ik heb een volslagen onverantwoorde niet wetenschappelijk bewezen theorie en dat is dat omdat ik de 1e 4 weken niet voldoende moedermelk kreeg, wat mijn moeder niet in de gaten had, want ik was haar eerste kind en ze dacht dat alle baby's zo belachelijk veel huilden Anyway, daarna ben ik begonnen te eten en nooit meer opgehouden. Onverzadigbaar was ik en nog steeds moet ik stoppen voordat ik een sein krijg dat ik genoeg heb, want dat sein komt pas heeeeel laat door.
pi_59232963
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Van huis uit meegekregen dus?
Hoe ben je tot de ommezwaai gekomen?
Met de pap lepel ingegoten
Ik moest naar het ziekenhuis en moest me wegen, toen heb ik besloten dat ik wou gaan afvallen
pi_59233037
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:29 schreef conleche het volgende:

Ik heb een volslagen onverantwoorde niet wetenschappelijk bewezen theorie en dat is dat omdat ik de 1e 4 weken niet voldoende moedermelk kreeg, wat mijn moeder niet in de gaten had, want ik was haar eerste kind en ze dacht dat alle baby's zo belachelijk veel huilden Anyway, daarna ben ik begonnen te eten en nooit meer opgehouden. Onverzadigbaar was ik en nog steeds moet ik stoppen voordat ik een sein krijg dat ik genoeg heb, want dat sein komt pas heeeeel laat door.
Als je als zwangere niet genoeg eet heeft het kind later wel neiging tot dik worden en DMII. Dit is goed zichtbaar bij bv. indianen, hindoestanen en ook turken en marokkanen in nederland.
Het mooi kotsende meisje.
  zondag 8 juni 2008 @ 22:35:32 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59233167
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben zelf wel erg positief over langzaam afvallen. Zo'n kilo per maand is prima. De meesten hier hebben geen medisch overgewicht, dus het is ook niet noodzakelijk om af te vallen, het is vooral cosmetisch. Als ik toen ik tiener en twintiger was niet van die idiote snel-afval-dieten had gevolgd, dan had ik nu heel waarschijnlijk een wat snellere stofwisseling gehad. Als ik niet sport kan ik serieus niet meer dan 1400 cal. eten, dan kom ik aan.

Ik vind je theorie niet vreemd.
Ik zal je sterker vertellen...er zijn diverse onderzoeken gedaan naar migratie en overgewicht.
Met name 2e generatie kinderen van migraten ( uit azie, oost-europa, afrika ) bleken significant meer ovewgewicht te hebben dan leeftijdsgenootjes.
Ze zijn er ook achter hoe dat komt; en de reden is heel logisch.
Deze mensen kwamen naar het westen, waar ineens alles te verkrijgen was. Perioden van langdurige armoede, zorgt ervoor dat men zich tegoed deed aan rijke voeding. De kinderen stopten ze ook vol, want ze waren immers in de positie de kinderen dat te geven. ( wat ze dus in eigen jeugd zo hadden gemist )
Gevolg > dikke kinderen > genetische predispositie>migranten obesitas.

Dus je moedermelk issues kunnen zomaar eens een prima reden zijn. Al ben je nu natuurlijk een grote meid en moet je gewoon nokken met die onzin
pi_59233196
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als je als zwangere niet genoeg eet heeft het kind later wel neiging tot dik worden en DMII. Dit is goed zichtbaar bij bv. indianen, hindoestanen en ook turken en marokkanen in nederland.
Ik weet niet of mijn moeder veel at tijdens de zwangerschap, maar ze was iig wel broodmager!!

En ClaudiaX, ik doe het low carben alleen maar om de laatste kilo's eraf te krijgen, daarna ga ik weer terug op mijn gewone regime, wat bestaat uit eigenlijk hetzelfde wat ik nu eet, met wat volkoren brood een beetje rijst/pasta/aardappels en veel minder vlees. Ik moet nog 2 1/2 kilo en dan is het al zo ver!
  zondag 8 juni 2008 @ 22:42:29 #262
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59233387
Ik geloof dat we allemaal bang zijn om het topic dicht te gooien

Ik ga iig douchen, en daarna pitten. Morgen tentamen,en ik moet nog een hoop doen. Thank god dat het een openboek tentamen is.
pi_59233425
Wat het dus is: voor sommigen is die zogenaamde discipline veel minder makkelijk dan voor anderen. Ik heb een vriendin en die denkt serieus nooit aan eten. Ze eet wel, maar alleen omdat ze weet dat ze anders doodgaat, ze vindt drop bv. lekker, maar ze vergeet dat ze het lekker vindt. (ze weegt nog geen 50 kilo)

Voor mensen die wel aan eten denken, de hele dag door soms, is die discipline veel moeilijker vol te houden en blijft het een constant gevecht. Het is net alsof je stopt met roken, maar dan nog veel moeilijker, want je kan natuurlijk niet helemaal stoppen met eten.

Als ik low carb doe, ben ik een beetje als die vriendin van me: ik denk veel minder aan eten en ben ook veel sneller verzadigd. Nadeel: het grootste plezier in eten verdwijnt daardoor, dus het is geen levenswijze, maar het is op zich wel fijn om je af en toe geen slaaf van eten te voelen.
  zondag 8 juni 2008 @ 22:46:30 #264
36616 Clayton1
Sláinte
pi_59233517
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik geloof dat we allemaal bang zijn om het topic dicht te gooien

Ik ga iig douchen, en daarna pitten. Morgen tentamen,en ik moet nog een hoop doen. Thank god dat het een openboek tentamen is.
Suc6 ermee.
#35.
  zondag 8 juni 2008 @ 22:48:25 #265
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59233571
Slavernij is nooit leuk, maar je moet je als mens wel kunnen verliezen..ook al is dat in eten.

Ik ga ook naar bed, in het kader van rust, reinheid en regelmaat.
Voor de dames die starten morgen, eet ze!
Ik doe braaf mee. De eerste met een mt36 krijgt mijn vriendje.

pi_59234136
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef SHE het volgende:
Slavernij is nooit leuk, maar je moet je als mens wel kunnen verliezen..ook al is dat in eten.

Van diegenen die aan jouw regime meedoen? Anders ben je 'm bijna kwijt, doe maar vast een pic. Kijken oft wat is
pi_59234275
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Tja, mijn ervaringen zijn anders. Ik ken eerlijk gezegd niemand die ooit weer is teruggevallen.
De high die het afbreken van suikers en de regelmaat geven, zijn een proven concept.

Ik heb zelf mijn twijfels bij te lang doen over afvallen. Recente onderzoeken wijzen uit dat langdurig overgewicht je het zogenaamde 'genetische dikkerdje' maakt. Ofwel, het legt de neiging tot dik worden vast in je genen. ( en geeft dit door aan je kinderen )
Op tempo en vooral verantwoord afvallen is meer mijn ding. De zweep erover.
Je genen veranderen toch niet meer in de loop van je leven? Hoe werkt dit dan?

Het schema ziet er eigenlijk best goed uit, tenminste niet zo'n dieet waarbij je altijd honger hebt. Ik zou het niet kunnen volgen omdat ik simpelweg niet om de 2 uur weg kan om iets te eten (en ik sta in een lab waar je niet mag eten). Zou het ook al helpen als je gewoon de aardappels/rijst/pasta weglaat bij je avondeten en overdag wel gewoon veel eetmomenten met magere dingen inbouwt en volkorenbrood enzo eet?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59234782
Goeieavond

Hier een heerlijk weekendje gehad Gisteren de hele middag in het zonnetje op een terrasje gezeten ( gewoon cola-light gedronken) 's avonds gegrilled en voetbal gekeken. Vandaag naar de IJssel geweest, kip met paprika, champignons, prei en rijst gegeten en ook weer voetbal gekeken. Ben aardig verkleurd en omdat ik vandaag een balansdagje heb gehouden na dat grillen van gisteren, denk ik dat ik gewoon weer ben afgevallen morgenochtend. Hopelijk zit ik dan eindelijk onder de 61 kg

Peter is net weg, nu nog ff bijlezen en dan lekker slapen, morgenochtend weer werken.
  maandag 9 juni 2008 @ 00:25:53 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59236119
Jezus, wat zijn jullie weer actief geweest vanavond . Moeten jullie geen EK kijken ofzo?
Ik heb dus wel gekeken bij Marks pa thuis, twee wijntjes gehad, teut thuis gekomen en een geweldige mail van Haar in mijn mailbox aangetroffen, dus ik kan nu lekker heerlijk slapen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 9 juni 2008 @ 00:57:47 #270
70532 loveli
N
pi_59236559
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
Weet jij of er in glucose-fructosestroop suiker zit?
Het is een voor de voedingsmiddelenindustrie makkelijk te verwerken vorm van suiker, mede omdat het vloeibaar is. Fructose heeft als nare eigenschap dat het hongergevoel oproept in plaats van een verzadigd gevoel, zoals je van vetten en eiwitten krijgt. In de VS zijn ze er verzot op. Het wordt gemaakt van mais ("high fructose corn syrup"), is goedkoper dan suiker en smaakt zoeter. Ook je lever (die fructose verwerkt) heeft eronder te lijden.
Nog een leuk detail: als ze voor onderzoek naar diabetes ratten nodig hebben die insuline-resistent zijn, stoppen ze die beesten vol met fructose. Succes gegarandeerd.

De gemiddelde amerikaan krijgt per dag meer dan 200 gram fructose binnen, 'vroeger' was 25 gram per dag een normale hoeveelheid. Googelen op 'fructose' en 'insulin resistance' levert interessante artikelen op (of zoek bij PubMed).
crap in = crap out
pi_59237571
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nietes ik ook . Maar ik heb verder niet echt een leven .
De enige van mijn vrienden
pi_59237583
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 voelt zich best een slettebak temidden van al deze lang wachtende dames .

Een jaar geleden zou ik mijzelf echt kunnen vinden in het standpunt van miss_s
nu ben ik meer een hippy. liefde seks blijheid!
pi_59237591
en ik vind inderdaad echt schattig en lief
pi_59237616
quote:

Ik ga het doen! Ook al hoeft er niet zo veel af. Ik leef op suiker en voel mij daar slecht bij.
pi_59237719
Ik moet eerst nog boodschappen halen voordat ik aan het schema kan beginnen. Ontbijt hier dus weer met muesli en magere yoghurt. Vanmiddag ga ik op m'n werk pindakaas, appelstroop en amandelen inslaan. Nu maar hopen dat de kamergenootjes er vanaf blijven.

Ik maak er trouwens geen geheim van dat ik goed wil eten. Op m'n werk wordt wel eens een magnum voor de hele kamer gehaald, maar ze weten dat ik daar niet aan mee wil doen. Elke donderdag wordt er taart gegeten, en elke donderdag sta ik gezellig mee te doen maar alleen met een kopje thee. Het zou niet bij me opkomen om te zeggen dat ik buikpijn heb ofzo. Goed willen eten, dat begrijpt iedereen wel. Natuurlijk krijg ik wel eens opmerkingen in de trant van 'Kun je dan helemaal nooit iets lekkers eten? Moet je altijd zo streng zijn voor jezelf?' En dan zeg ik: 'Ja, ik moet altijd zo streng zijn voor mezelf, daar voel ik me het beste bij.'
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59237989
Ik heb eigenlijk bijna alles wel in huis al. Eitjes check, volkorenbrood, pindakaas, appelstroop, kwark, magere yoghurt, groene groente, zelfs wodka.
Dus zo nog amandelen scoren (jumjum), extra fruit en vleesch, wat ik dan weer eigenlijk nooit in huis heb.

Goed idee om met suiker te stoppen PF! Scheelt echt, voor mij ivm mijn late afternoon dip.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59238036
quote:
Op maandag 9 juni 2008 06:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet eerst nog boodschappen halen voordat ik aan het schema kan beginnen. Ontbijt hier dus weer met muesli en magere yoghurt. Vanmiddag ga ik op m'n werk pindakaas, appelstroop en amandelen inslaan. Nu maar hopen dat de kamergenootjes er vanaf blijven.

Ik maak er trouwens geen geheim van dat ik goed wil eten. Op m'n werk wordt wel eens een magnum voor de hele kamer gehaald, maar ze weten dat ik daar niet aan mee wil doen. Elke donderdag wordt er taart gegeten, en elke donderdag sta ik gezellig mee te doen maar alleen met een kopje thee. Het zou niet bij me opkomen om te zeggen dat ik buikpijn heb ofzo. Goed willen eten, dat begrijpt iedereen wel. Natuurlijk krijg ik wel eens opmerkingen in de trant van 'Kun je dan helemaal nooit iets lekkers eten? Moet je altijd zo streng zijn voor jezelf?' En dan zeg ik: 'Ja, ik moet altijd zo streng zijn voor mezelf, daar voel ik me het beste bij.'
Elke donderdag taart, jemig. Misschien moeten zij eens wat veranderen daar
Ik heb juist een collega die zelf probeert af te vallen en daarbij schijnbaar gemotiveerd blijft door mij steeds te vertellen wat ik verkeerd eet (brood enzo)
  maandag 9 juni 2008 @ 08:04:07 #278
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59238073
quote:

Ik heb al maat 36

Ik moet eerst boodschappen doen, dus ik start iets later.
pi_59238118
Goeiemorgen

Ik ben niet aangekomen, maar ook niet afgevallen. Dus nog steeds 61.1

Vanochtend werken en dan vanmiddag naar het buitenbad om baantjes te zwemmen. En dan vanavond voetbal kijken
pi_59238268
Ik doe mee met het schema van SHE
Jammer dat ik net een bakje yoghurt met wat muesli op heb.
Muesli, en vooral cruesli was ooit een van mijn valkuilen. Ik deed er rustig 5 scheppen in, hoppa, weer 400 kcal. Minus de yoghurt he

Afkicken van suiker is echt nodig hier. Afgelopen weekend een zak Maltesers en een zak drop op: cash in 2000 kcal!
Da's 4 uren hardlopen om het eraf te krijgen.
pi_59238333
Goedemorgen
Normaal zou ik misschien wel een poging wagen met het schema van SHE, maar ik zit nu geloof ik wel redelijk goed met mijn voeding en ga nu even geen dieten beginnen
Daarbij heb ik momenteel mijn 2 tot 3 fruitmomentjes per dag wel nodig
pi_59238346
Ik eet eigenlijk nooit fruit, ik houd er niet zo van. Af en toe eet ik een appeltje. Mis het ook helemaal niet.
pi_59238385
quote:
Op maandag 9 juni 2008 08:08 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Ik ben niet aangekomen, maar ook niet afgevallen. Dus nog steeds 61.1

Vanochtend werken en dan vanmiddag naar het buitenbad om baantjes te zwemmen. En dan vanavond voetbal kijken
Hey meid hoe gaat het met je buikprobs?
pi_59238402
Zo ik ben helemaal nat; rennen in de zon is echt een stuk heftiger dan zonder zon.

Jammer dat er allemaal stratenmakers voor m'n deur aan het werk zijn
pi_59238445
quote:
Op maandag 9 juni 2008 08:38 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hey meid hoe gaat het met je buikprobs?
Weinig verandering, ene dag meer last dan de andere dag. Nog niks van het Radboud gehoord, zijn alleen tussen 10-12 uur bereikbaar ( had vrijdagmiddag zelf gebeld) Dus morgen als ik vrij ben nog maar een keer zelf bellen dan.
pi_59238496
Goedemorgen allemaal

Ik heb een topje maat 36 aan, telt dat ook al?
pi_59238662
Gmogge ik heb zo vast geslapen en zo raar gedroomd dat ik echt niet wakker kan worden. En de koffie is op . Halleluja.

Het SHE-dieet heb ik eens bekeken maar ik heb zoveel dagen dat ik al om 07:00 in de trein zit en dan tot 13:00 gewoon niets kan eten wegens te druk, en daarbij komt dat ik onmeunig chagrijnig word van dieten met "om zo-en-zo-laat mag je dit" dat ik het maar weer op m'n eigen manier ga proberen. Misschien in de zomer! En veel succes voor de dames die het wel gaan proberen .
pi_59238774
quote:
Op maandag 9 juni 2008 08:47 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen allemaal

Ik heb een topje maat 36 aan, telt dat ook al?
Niet als je eruit ziet als een rollade

36 paste ik al niet toen ik 58kg woog. Als je 1.80m lang bent is mt 36 gewoon te kort (vooral broeken).
Oftewel: het is niet eerlijk !!!
pi_59238780
quote:
Op maandag 9 juni 2008 04:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Een jaar geleden zou ik mijzelf echt kunnen vinden in het standpunt van miss_s
nu ben ik meer een hippy. liefde seks blijheid!
Grote kans dat ik over een jaar ook zo denk
pi_59238792
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:05 schreef -marz- het volgende:

[..]

Niet als je eruit ziet als een rollade

36 paste ik al niet toen ik 58kg woog. Als je 1.80m lang bent is mt 36 gewoon te kort (vooral broeken).
Oftewel: het is niet eerlijk !!!
Dan telt het de enige plaats waar die strak zit zijn mijn borsten
pi_59238821
quote:
Op maandag 9 juni 2008 08:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik doe mee met het schema van SHE
Jammer dat ik net een bakje yoghurt met wat muesli op heb.
Muesli, en vooral cruesli was ooit een van mijn valkuilen. Ik deed er rustig 5 scheppen in, hoppa, weer 400 kcal. Minus de yoghurt he

Afkicken van suiker is echt nodig hier. Afgelopen weekend een zak Maltesers en een zak drop op: cash in 2000 kcal!
Da's 4 uren hardlopen om het eraf te krijgen.

Is dat niet van het ene uiterste naar het andere?
Als je al stopt met dat snoepen dan zou het al veel verschil maken, toch?
pi_59238923
Een dagje (openlucht)zwembad doet je beseffen dat het allemaal best wel meevalt (wat zijn er toch veel lelijke mensen...), maat 36 heb ik altijd al maar gelukkig hoef ik me niet te behelpen met andermans vriendje, en ik ben dól op seks.

Daarmee heb ik de hoofdpunten van het topic toch wel ongeveer te pakken, dacht ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:19:58 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59239037
Ik doe niet mee met het SHE-dieet.
Jullie kunnen zo onderhand wel een eigen topic beginnen in LIF .

Bleh, vannacht pas om 2:30 in slaap gevallen en voel me nog steeds niet uitgerust . Maar er moet gewerkt worden, dus ik ga er toch maar uit.
Niet meer actief op Fok!
pi_59239138
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Is dat niet van het ene uiterste naar het andere?
Als je al stopt met dat snoepen dan zou het al veel verschil maken, toch?
Je hebt helemaal gelijk hoor
Ik ben ook eigenlijk verwend, ik kan gruwelijk eten en toch word ik nooit écht te zwaar.
Daar kan ik blijkbaar nog niet goed mee omgaan, al zou ik inmiddels wel 10 kilo kwijt kunnen zonder te mager te worden

Afkicken van suiker is voor mij denk ik de key, daarom ga ik het schema toch proberen.
pi_59239140
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe niet mee met het SHE-dieet.
Jullie kunnen zo onderhand wel een eigen topic beginnen in LIF .

Bleh, vannacht pas om 2:30 in slaap gevallen en voel me nog steeds niet uitgerust . Maar er moet gewerkt worden, dus ik ga er toch maar uit.
Ik vind het wel interessant om te volgen hier, zeker omdat de meeste zeggen niet echt een dieet te willen volgen

Succes met werken
pi_59239156
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:25 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor
Ik ben ook eigenlijk verwend, ik kan gruwelijk eten en toch word ik nooit écht te zwaar.
Daar kan ik blijkbaar nog niet goed mee omgaan, al zou ik inmiddels wel 10 kilo kwijt kunnen zonder te mager te worden
Tja als je het niet aan de buitenkant ziet vinden de meeste het ook niet echt nodig om aan te passen
Maar je gaat nu dus wel serieus dit dieet volgen?
  maandag 9 juni 2008 @ 09:29:01 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59239199
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het wel interessant om te volgen hier, zeker omdat de meeste zeggen niet echt een dieet te willen volgen

Succes met werken
Ik vind het een stom dieet, eigenlijk (sowieso: diëten ) en ik vind dit topic de laatste dagen ook een stuk minder leuk geworden met al die mensen die hier nooit komen en nu ineens wel omdat ze SHE's dieet gaan volgen . Maar eens kijken hoe het verloopt, anders moet ik maar weer even een Slank-break inlassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_59239291
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Tja als je het niet aan de buitenkant ziet vinden de meeste het ook niet echt nodig om aan te passen
Maar je gaat nu dus wel serieus dit dieet volgen?
Nou ja, je ziet wel dat ik niet heel slank ben, 70 kilo. Heb alleen een hele slanke taille en platte buik, daarmee smokkel ik. En die heupen zullen nooit in maat 36 passen vrees ik.

Ik ga zo naar de supermarkt! Het is ook nog eens vrij goedkoop, zie ik.
Ik ga zo lunchen met sla en gerookte kip. Vanavond eet ik een zalmmootje uit de oven met asperges. Ik kan me er nu al op verheugen.
En ik weet zelf eigenlijk ook wel hoe het moet: over het algemeen voedsel dat fabrieksmatig is bewerkt, vermijden.
pi_59239304
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een dagje (openlucht)zwembad doet je beseffen dat het allemaal best wel meevalt (wat zijn er toch veel lelijke mensen...), maat 36 heb ik altijd al maar gelukkig hoef ik me niet te behelpen met andermans vriendje, en ik ben dól op seks.

Daarmee heb ik de hoofdpunten van het topic toch wel ongeveer te pakken, dacht ik.
Sauna is ook goed voor je zelfbeeld wat dat betreft

En Viking: het is wel ontopic

Ik vind het dieet op zich niet slecht, maar élk dieet helpt als je het volhoudt. en ik vind She's manier van communiceren nogal fel. Als je het niet volhoudt ben je meteen een slappe zak hooi.
Mensen hebben meer kwaliteiten dan het kunnen volhouden van een regime.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:35:26 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59239327
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Sauna is ook goed voor je zelfbeeld wat dat betreft

En Viking: het is wel ontopic

Ik vind het dieet op zich niet slecht, maar élk dieet helpt als je het volhoudt. en ik vind She's manier van communiceren nogal fel. Als je het niet volhoudt ben je meteen een slappe zak hooi.
Mensen hebben meer kwaliteiten dan het kunnen volhouden van een regime.
Nou, wat mij betreft krijgt SHE een eigen dieettopic, hoor, net als Sonja Bakker, want als dat gezeik hier allemaal moet blijf ik weg.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')