abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59223688
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:46 schreef -marz- het volgende:
En hebben jullie dan al een datum gepland ofzo, voor het moment supreme? Of zien jullie wel? Wat is nou een geschikt moment? Het lijk me zo dat de verwachtingen steeds hoger gespannen raken enzo. Straks valt het nog tegen
Die jongen is straks zò verheugd dat ie d'r echt op mag...

Een soort v. collega wacht ook met seksen en samenwonen tot ze getrouwd is. Het huis is echter al wel gekocht, dus gaan ze zeven maanden hypotheek betalen, terwijl ze nog bij de ouders wonen, puur omdat ze in december pas gaan trouwen
Volgens mij schiet dat zijn doel voorbij. Als je verloofd bent, heb je elkaar eigenlijk toch al de exclusiviteit beloofd die je verwacht binnen het huwelijk? Waarom zou je nog wachten als je toch gaat trouwen...
Het mooi kotsende meisje.
pi_59223714
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn moeder is ook verrassend progressief op dat vlak. Zij en mijn vader 'voelden' alleen maar wat voor ze trouwden, maar ze zei dat ze, als ze nu jong was geweest, wel voor het trouwen gaan met mijn vader zou gaan seksen, omdat het toch ook wel erg belangrijk is dat het klikt in bed .
Maar ben ik dan nu sowieso al niet progressief op dat vlak?
Ik ben net 20, oke ik weet dat je dan al minstens 20 bedpartners gehad moet hebben
Maar ik vind mezelf er gewoon nog jong voor om er zo 'los' me om te gaan
pi_59223737
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Die jongen is straks zò verheugd dat ie d'r echt op mag...
Jullie spreken wel met veel respect over ons he
pi_59223756
Ik heb ook niet echt morele bezwaren tegen sex. Wel ben ik niet van de one nightstands, omdat ik wel op iemand moet vallen en daar de Brad Pitts dungezaaid zijn, val ik meestal op innerlijke kenmerken en die zie je vaak pas na een tijdje. Ik heb het hier nu over het verleden hè, want ik ben wel trouw als een hond.
  zondag 8 juni 2008 @ 17:54:33 #105
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59223774
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:47 schreef conleche het volgende:
Buurman update:

Ik kwam thuis en hij is in ieder geval ook weer gewoon thuis, want de heavy metal klinkt weer luid en duidelijk! De bovenbovenbuuf (dus die woont weer boven de dramaking) is er ook, maar we kunnen niet echt erover kletsen, omdat hij dat kan horen. Ik vond wel een groot mes in m'n achtertuin. Ik weet niet of hij m'n tomatenplant niet lief vond of het had voorzien op de grindtegels (die idd oerlelijk zijn)
Scary!

Kun je niet gewoon even naar de bovenbuuf lopen en gewoon even kletsen met alle ramen en deuren dicht? Het lijkt me dat zijn heavy metal iig hard genoeg staat om elk conservatieniveau te overstemmen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 8 juni 2008 @ 17:54:36 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59223778
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ben net 20, oke ik weet dat je dan al minstens 20 bedpartners gehad moet hebben
Waar ben je eigenlijk bang voor? . Waaróm wacht je. Waarom zou je er voorzichtig mee omgaan als je jong bent en niet als je ouder bent?

Overigens heb ik zelf ook niet talloze bedpartners gehad, hoor. Een stuk of 4 mannen, denk ik en slechts 2 vrouwen, dus dat is een heel bescheiden score . Ik ben nu eenmaal vrij kritisch en ik ben heel vaak afgewezen, omdat ik te jong was .
Niet meer actief op Fok!
pi_59223828
Waarom zou dat respectloos zijn?
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:52 schreef Miss_S het volgende:

Het geeft heus niet als je zgn. conservatief ingesteld bent hoor.
En je tweede punt is onzin, je moet niets. Het is maar net waar je je fijn bij voelt.
Maar het kan gewoon gebeuren dat je vrij snel weet dat iemand niet zomaar een scharrel is en dat het wederzijds is, waarom zou je dan wachten met zoiets.
pi_59223829
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar ben je eigenlijk bang voor? . Waaróm wacht je. Waarom zou je er voorzichtig mee omgaan als je jong bent en niet als je ouder bent?

Overigens heb ik zelf ook niet talloze bedpartners gehad, hoor. Een stuk of 4 mannen, denk ik en slechts 2 vrouwen, dus dat is een heel bescheiden score . Ik ben nu eenmaal vrij kritisch en ik ben heel vaak afgewezen, omdat ik te jong was .
Volgens mij begon ik dit verhaal met dat het een lang verhaal was dus niet allemaal hier neer ga zetten
Maar er zijn redenen
Laten we nu maar weer ontopic gaan
pi_59223875
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou dat respectloos zijn?
[..]

Het geeft heus niet als je zgn. conservatief ingesteld bent hoor.
En je tweede punt is onzin, je moet niets. Het is maar net waar je je fijn bij voelt.
Maar het kan gewoon gebeuren dat je vrij snel weet dat iemand niet zomaar een scharrel is en dat het wederzijds is, waarom zou je dan wachten met zoiets.
Het tweede punt is misschien onzin maar het is wel wat je tegenwoordig om je heen ziet
pi_59224107
Die mannen in "man in bed" in de Viva hebben ook altijd 300 bedpartners en 40 one night stands gehad, daar verbaas ik mij altijd over
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59224190
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:05 schreef -marz- het volgende:
Die mannen in "man in bed" in de Viva hebben ook altijd 300 bedpartners en 40 one night stands gehad, daar verbaas ik mij altijd over
Dat doen ze expres. Dan kunnen de meiden tijdens het wekelijks theeleut-uurtje waarin de viva besproken wordt, zeuren dat mannen allemaal van die sletten zijn.
Dan voelen ze zichzelf van die lieve preutse, schattige meisjes
pi_59224282
SEXY DING MoBlo !!!11jurkje staat je super goed

verkapte MoBlo-terug-naar-dit-topic-lok-post
  zondag 8 juni 2008 @ 18:16:59 #113
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59224374
Ik geloof niet dat ik ooit aan de 20 bedpartners ga komen, zeker niet als ik daar nog maar 1,5 jaar de tijd voor heb .

Onverwachte BBQ, besloten spontaan dat het wel leuk was. En dus geen typisch BBQ eten in huis, maar heerlijke vispakketjes, kipfilet en veel verse groentes . Kijk, zo kan ik nog van de BBQ gaan houden, dat vette vlees (hamburgers/worstjes/drumsticks) hou ik helemaal niet van .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59224413
Ik ga voortaan ook vis/groente pakketjes bbq' en

* -marz- gaat met een klein wodkaatje verder naar de film kijken
pi_59224449
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:18 schreef -marz- het volgende:
Ik ga voortaan ook vis/groente pakketjes bbq' en

* -marz- gaat met een klein wodkaatje verder naar de film kijken
Die heb ik ook net gedronken en toen bedacht ik me pas dat ik zou hardlopen. Zou dat gaan???
pi_59224722
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Die heb ik ook net gedronken en toen bedacht ik me pas dat ik zou hardlopen. Zou dat gaan???
Denk dat dat eraan ligt hoe goed je tegen drank kan, denk dat het geen probleem moet zijn
pi_59225162
Wat een leuk gesprek. Ik ben ook altijd te laat.
pi_59225219
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:49 schreef Inderdaad het volgende:
Wat een leuk gesprek. Ik ben ook altijd te laat.
Je kan altijd je mening nog geven hoor
Dat is zo handig aan messagesboards
pi_59225280
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je kan altijd je mening nog geven hoor
Dat is zo handig aan messagesboards
Ah, gelukkig maar.
Ik zou er sowieso niet veel over kunnen zeggen, slechts een keer een relatie gehad voor 3/4 weken ofzo.
pi_59225326
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:54 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Ah, gelukkig maar.
Ik zou er sowieso niet veel over kunnen zeggen, slechts een keer een relatie gehad voor 3/4 weken ofzo.
Met sex of zonder?
pi_59225379
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Met sex of zonder?
1 hele keer ja. \o/ Toch wel prettig te weten hoe het is etc.
pi_59225527
Ik kook gezond vanavond ben nu zilvervliesrijst aan het stomen (voor het eerst in de nieuwe stoomkoker dus ik ben benieuwd) en straks gaat daar nog scharfilet, lenteuitjes, paprika en taugé bij in. Lekker met sojasaus, limoensap en gember . Heb er nu al zin in.
pi_59225547
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kook gezond vanavond ben nu zilvervliesrijst aan het stomen (voor het eerst in de nieuwe stoomkoker dus ik ben benieuwd) en straks gaat daar nog scharfilet, lenteuitjes, paprika en taugé bij in. Lekker met sojasaus, limoensap en gember . Heb er nu al zin in.
Stomen. Klinkt wel gezond idd! Eet smakelijk alvast.
pi_59225601
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Klinkt heerlijk!

Heb gerend, weliswaar maar 3 km. maar het ging best. Ik had meer last van de warmte dan van de wodka....
pi_59225652
Wat goed dat je bent gaan rennen! Ik moet eerlijk en met grote schaamte toegeven dat ik nu officieel alweer drie maanden niet heb gesport . Ik weet dat ik het moet oppakken, maar ik schuif het steeds voor me uit met allerlei flauwe excuses. Deze week heb ik mezelf als doel gezet dat ik tenminste één avond naar de sportschool ga. Misschien dat klein beginnen me weer op weg kan helpen.
pi_59225708
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat goed dat je bent gaan rennen! Ik moet eerlijk en met grote schaamte toegeven dat ik nu officieel alweer drie maanden niet heb gesport . Ik weet dat ik het moet oppakken, maar ik schuif het steeds voor me uit met allerlei flauwe excuses. Deze week heb ik mezelf als doel gezet dat ik tenminste één avond naar de sportschool ga. Misschien dat klein beginnen me weer op weg kan helpen.
Ja, of doe je sportschoenen aan en ga gewoon een eind wandelen 's avonds na het eten. Het is hartstikke lang licht, dus dat is best lekker en dan flink doorstappen, dan krijg je volgens mij vanzelf zin om weer te gaan sporten.
pi_59225759
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, of doe je sportschoenen aan en ga gewoon een eind wandelen 's avonds na het eten. Het is hartstikke lang licht, dus dat is best lekker en dan flink doorstappen, dan krijg je volgens mij vanzelf zin om weer te gaan sporten.
Ja, da's ook een goeie! Evy durf ik niet meer aan te beginnen, na twee keer tot les 10 te zijn gekomen kreeg ik steeds meer last van m'n knieen, en voor de klas kan ik dat er niet bij hebben. Maar gewoon lekker wandelen en fietsen is natuurlijk een goed begin.

Ik moet gewoon eens van m'n aartsluie kont afkomen.. En ik houd mezelf steeds voor dat dat makkelijker wordt als ik eenmaal afgestudeerd ben, maar daarna ga ik natuurlijk werken en het is niet alsof ik het dan ineens minder druk krijg ofzo slaat nergens op dus.
pi_59225771
Hello mensen,

ik ben terug en doodmoe, maar voel me wel lekker. Net gedoucht en ik had geloof ik heel het strand meegenomen Ik weet niet wat ik hier allemaal gemist heb, ook geen fut meer om door te lezen.

Morgen ga ik denk ik even naar de kapper, mijn haar laten knippen tot een korte krullenbos
pi_59225817
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:15 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, da's ook een goeie! Evy durf ik niet meer aan te beginnen, na twee keer tot les 10 te zijn gekomen kreeg ik steeds meer last van m'n knieen, en voor de klas kan ik dat er niet bij hebben. Maar gewoon lekker wandelen en fietsen is natuurlijk een goed begin.

Ik moet gewoon eens van m'n aartsluie kont afkomen.. En ik houd mezelf steeds voor dat dat makkelijker wordt als ik eenmaal afgestudeerd ben, maar daarna ga ik natuurlijk werken en het is niet alsof ik het dan ineens minder druk krijg ofzo slaat nergens op dus.
Ik herken het hoor! Vooral na het eten 's avonds doe ik ook niet veel meer terwijl als ik het wél doe ik me veel beter voel. Al is het maar de was wegstrijken of zo.
pi_59226523
Ik weet niet hoe jij woont Razztwizzle, maar ik ga weleens te voet naar de stad om iets te drinken en dan weer terug. Dat is toch 2 keer een uurtje lopen. Ik ben meestal ook te lui om te gaan sporten, maar wandelen in de buitenlucht vind ik leuker omdat je dan nog wat te zien hebt onderweg. Ik loop dan wel samen met mijn vriendje, alleen iets gaan drinken is natuurlijk wel een beetje saai.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59226599
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik weet niet hoe jij woont Razztwizzle, maar ik ga weleens te voet naar de stad om iets te drinken en dan weer terug. Dat is toch 2 keer een uurtje lopen. Ik ben meestal ook te lui om te gaan sporten, maar wandelen in de buitenlucht vind ik leuker omdat je dan nog wat te zien hebt onderweg. Ik loop dan wel samen met mijn vriendje, alleen iets gaan drinken is natuurlijk wel een beetje saai.
Hmm, ik woon een kwartier van het centrum af . Maar ik zou best naar een ander dorp hier in de buurt kunnen lopen nu vriendje nog paaien.

M'n gestoomde eten is bijna klaar, ik ben echt benieuwd!
pi_59226736
Wat denken jullie, is het heel erg suf om naar het werk (20 km) heen en weer te rijden om een usb stick op te halen?

Ik moet morgen een eind rijden en luister in de auto altijd muziek vanaf die usb stick, ben er redelijk aan verknocht
pi_59226789
Heb je geen autoradio?
pi_59226810
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef -marz- het volgende:
Wat denken jullie, is het heel erg suf om naar het werk (20 km) heen en weer te rijden om een usb stick op te halen?

Ik moet morgen een eind rijden en luister in de auto altijd muziek vanaf die usb stick, ben er redelijk aan verknocht
Nee hoor. Lekker gaan fietsen dan is 't nog nuttig ook.
pi_59226855
Jawel, die speelt de mp3s via usb. Ik vind radio niet leuk en de laatste cd die ik kocht was in 1990 ofzo.

Ik zou een mp3 cd kunnen branden, maar dat skipt niet handig. Jemig ik ben heel erg verwend.

Fietsen, dan ben ik vannacht om 12 uur wel thuis denk ik dat is me iets te gortig, toch.
pi_59226877
Hehe, dan zit er niets anders op.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:48:21 #137
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59226890
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef -marz- het volgende:

Nee, vooral doen. Anders zit je je morgen maar te ergeren. Ik word zelf altijd bloedchagrijnig als ik 's ochtends geen muziek heb kunnen luisteren terwijl ik dat wel wilde
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59226933
Ik heb al wel een wodkaatje in m'n mik een kleine weliswaar.

Ik denk er nog heel even over na, om 20.00 uur neem ik een besluit !
pi_59227000
Iedereen gaat opeens maar aan de wodka!

En ik heb nog steeds geen rum dus ook geen mojito.
pi_59227390
Ik heb nog wel munt, citroen, 7up/spa rood en rum, waar woon je
  zondag 8 juni 2008 @ 20:02:53 #141
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59227422
Hoe lang blijft dat spul eigenlijk goed ik drink het nooit maar heb ooit een keer een fles meegenomen die dus nog onaangebrken is
Bernie en ik zijn tof.
pi_59227486
In Utrecht, of course.
Ik heb ook alles behalve rum. Maarja, gisteren had ik een variant gemaakt met wijn en die was ook best lekker. Voor vanavond heb ik frambozen ingevroren, kijken hoe dat smaakt.
pi_59227562
Nu krijg ik ook zin in alcohol gister op het feestje echt maar weinig gedronken (voor mijn doen dan)
2 wijntjes maar

Morgen shoppen in Eindhoven
pi_59227668
Oohh mini, het is dat ik net besloten heb om niet kinderachtig te doen over mn usb stick, anders kwam ik 'm brengen (ik werk in Utrecht) !!

/edit: die rum dus, niet de usb stick. heb 3 flessen rum staan.
pi_59227759
Dat snapte ik ja. Hoe kom je aan zoveel rum?
  zondag 8 juni 2008 @ 20:13:50 #146
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59227799
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:47 schreef -marz- het volgende:
Fietsen, dan ben ik vannacht om 12 uur wel thuis denk ik dat is me iets te gortig, toch.
Neejoh! 20 km is een uurtje fietsen. Doe ik ook dagelijks.

Ow, en Rattzwizzle, gefeliciteerd!
pi_59227918
Vriend neemt vaak tax free spul mee uit het buitenland. Het is dan ook heuse cubaanse rum enzo.

Nou ja Liejannuh, om 1 of andere reden denk ik dat het geen succes wordt om naar mijn werk te fietsen. Ik zou wel willen. Maar met de auto doe ik er 3 kwartier over dus het zal misschien meer dan 20 km zijn

Ik dacht dat ANWB een fietsrouteplanner had? Het blijkt met de auto 26km te zijn, dus ben nu wel benieuwd of het te fietsen is.
pi_59228039
Thanks Liejannuh!

Oh, en v.w.b. 't stomen: M'n gestoomde groenten/rijst/vis waren echt heerlijk! Er zit ineens een veel lekkerder smaakje aan de rijst, veel voller (ofzo). De groenten waren lekker knapperig en de vis was heel stevig en viel niet uit elkaar (wat mij meestal gebeurt bij 't bakken van vis).

En dus helemaal hartstikke gezond op deze manier .

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2008 20:21:36 ]
pi_59228113
O ja jij bent jarig vandaag!! Waarom zeg je dan ook niks, muts!!
Gefeliciteerd
pi_59228155
GEFELI razz!

Nog even het eten laten zakken en dan een rondje rustig aan rennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')