Volgens mij is het meer zo dat mensen die aan sport doen, meer tevreden zijn met hun lichaam (let wel: tevredener! ) dan mensen die het niet doen.quote:
Ik was van het begin af aan streng, zelfs strenger dan laterquote:Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had er ook tijd voor nodig, hoor. In het begin was ik helemaal niet bereid om iets aan mijn eten te wijzigen. Nadat ik zag dat bewegen iets uithaalde en tot prettigere vormen leidde, ben ik langzaamaan begonnen om strenger te worden met mijn eten. Ik had tijd nodig om afscheid te nemen van 20 jaar slechte gewoontes.
Van huis uit meegekregen dus?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Veel te dik ja
En waardoor het kwam, verkeerd eten en drinken + weinig sport
Gedeeltelijk toch de schuld van de ouders, denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Veel te dik ja
En waardoor het kwam, verkeerd eten en drinken + weinig sport
Vakantie in Parijs met mijn vriendje, als we naar het hotel gingen meosten we die halte hebbenquote:
Ik ben zelf wel erg positief over langzaam afvallen. Zo'n kilo per maand is prima. De meesten hier hebben geen medisch overgewicht, dus het is ook niet noodzakelijk om af te vallen, het is vooral cosmetisch. Als ik toen ik tiener en twintiger was niet van die idiote snel-afval-dieten had gevolgd, dan had ik nu heel waarschijnlijk een wat snellere stofwisseling gehad. Als ik niet sport kan ik serieus niet meer dan 1400 cal. eten, dan kom ik aan.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Tja, mijn ervaringen zijn anders. Ik ken eerlijk gezegd niemand die ooit weer is teruggevallen.
De high die het afbreken van suikers en de regelmaat geven, zijn een proven concept.
Ik heb zelf mijn twijfels bij te lang doen over afvallen. Recente onderzoeken wijzen uit dat langdurig overgewicht je het zogenaamde 'genetische dikkerdje' maakt. Ofwel, het legt de neiging tot dik worden vast in je genen. ( en geeft dit door aan je kinderen )
Op tempo en vooral verantwoord afvallen is meer mijn ding. De zweep erover.
Met de pap lepel ingegotenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Van huis uit meegekregen dus?
Hoe ben je tot de ommezwaai gekomen?
Als je als zwangere niet genoeg eet heeft het kind later wel neiging tot dik worden en DMII. Dit is goed zichtbaar bij bv. indianen, hindoestanen en ook turken en marokkanen in nederland.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
Ik heb een volslagen onverantwoorde niet wetenschappelijk bewezen theorie en dat is dat omdat ik de 1e 4 weken niet voldoende moedermelk kreeg, wat mijn moeder niet in de gaten had, want ik was haar eerste kind en ze dacht dat alle baby's zo belachelijk veel huildenAnyway, daarna ben ik begonnen te eten en nooit meer opgehouden. Onverzadigbaar was ik en nog steeds moet ik stoppen voordat ik een sein krijg dat ik genoeg heb, want dat sein komt pas heeeeel laat door.
Ik vind je theorie niet vreemd.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel erg positief over langzaam afvallen. Zo'n kilo per maand is prima. De meesten hier hebben geen medisch overgewicht, dus het is ook niet noodzakelijk om af te vallen, het is vooral cosmetisch. Als ik toen ik tiener en twintiger was niet van die idiote snel-afval-dieten had gevolgd, dan had ik nu heel waarschijnlijk een wat snellere stofwisseling gehad. Als ik niet sport kan ik serieus niet meer dan 1400 cal. eten, dan kom ik aan.
Ik heb een volslagen onverantwoorde niet wetenschappelijk bewezen theorie en dat is dat omdat ik de 1e 4 weken niet voldoende moedermelk kreeg, wat mijn moeder niet in de gaten had, want ik was haar eerste kind en ze dacht dat alle baby's zo belachelijk veel huildenAnyway, daarna ben ik begonnen te eten en nooit meer opgehouden. Onverzadigbaar was ik en nog steeds moet ik stoppen voordat ik een sein krijg dat ik genoeg heb, want dat sein komt pas heeeeel laat door.
Ik weet niet of mijn moeder veel at tijdens de zwangerschap, maar ze was iig wel broodmager!!quote:Op zondag 8 juni 2008 22:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je als zwangere niet genoeg eet heeft het kind later wel neiging tot dik worden en DMII. Dit is goed zichtbaar bij bv. indianen, hindoestanen en ook turken en marokkanen in nederland.
Suc6 ermee.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik geloof dat we allemaal bang zijn om het topic dicht te gooien
Ik ga iig douchen, en daarna pitten. Morgen tentamen,en ik moet nog een hoop doen. Thank god dat het een openboek tentamen is.
Van diegenen die aan jouw regime meedoen? Anders ben je 'm bijna kwijt, doe maar vast een pic. Kijken oft wat isquote:Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef SHE het volgende:
Slavernij is nooit leuk, maar je moet je als mens wel kunnen verliezen..ook al is dat in eten.
Ik ga ook naar bed, in het kader van rust, reinheid en regelmaat.
Voor de dames die starten morgen, eet ze!
Ik doe braaf mee. De eerste met een mt36 krijgt mijn vriendje.
Je genen veranderen toch niet meer in de loop van je leven? Hoe werkt dit dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Tja, mijn ervaringen zijn anders. Ik ken eerlijk gezegd niemand die ooit weer is teruggevallen.
De high die het afbreken van suikers en de regelmaat geven, zijn een proven concept.
Ik heb zelf mijn twijfels bij te lang doen over afvallen. Recente onderzoeken wijzen uit dat langdurig overgewicht je het zogenaamde 'genetische dikkerdje' maakt. Ofwel, het legt de neiging tot dik worden vast in je genen. ( en geeft dit door aan je kinderen )
Op tempo en vooral verantwoord afvallen is meer mijn ding. De zweep erover.
Het is een voor de voedingsmiddelenindustrie makkelijk te verwerken vorm van suiker, mede omdat het vloeibaar is. Fructose heeft als nare eigenschap dat het hongergevoel oproept in plaats van een verzadigd gevoel, zoals je van vetten en eiwitten krijgt. In de VS zijn ze er verzot op. Het wordt gemaakt van mais ("high fructose corn syrup"), is goedkoper dan suiker en smaakt zoeter. Ook je lever (die fructose verwerkt) heeft eronder te lijden.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
Weet jij of er in glucose-fructosestroop suiker zit?
De enige van mijn vriendenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nietes ik ook. Maar ik heb verder niet echt een leven
.
Een jaar geleden zou ik mijzelf echt kunnen vinden in het standpunt van miss_squote:Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 voelt zich best een slettebak temidden van al deze lang wachtende dames.
Ik ga het doen! Ook al hoeft er niet zo veel af. Ik leef op suiker en voel mij daar slecht bij.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:48 schreef SHE het volgende:
Slavernij is nooit leuk, maar je moet je als mens wel kunnen verliezen..ook al is dat in eten.
Ik ga ook naar bed, in het kader van rust, reinheid en regelmaat.
Voor de dames die starten morgen, eet ze!
Ik doe braaf mee. De eerste met een mt36 krijgt mijn vriendje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |