mooie foto , heb je er ook nog een iets verder weg, zodat we de wegen erom heen zien, met verkeersborden ???quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:52 schreef johan555 het volgende:
Duikkie hier is C&C
Heet nu senor frog
[ afbeelding ]
ik ga geen mensen rijk maken door boeken te kopenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:20 schreef madelien het volgende:
@ Duikkie,
Heb je het boek van Patrick al gelezen? Daarin kun je ook wel lezen dat de broertjes er echt niets mee te maken hebben. Joran vertelt hetzelfde als wat de verklaringen vertellen.
De jongens moeten er wel zijn ingeluisd door Joran en/of zijn familie. Die moeder is ook een gehaaide hoor! Ik dacht het al toen ik dat theaterspectakel van haar bij Pauw en Witteman zag, maar Joran vertelt zelf ook dat zijn moeder wel liegt.
mijn eigen mening maar eens over al de boeken en personen die ze schrijven. natuurlijk mag iedereen een boek schrijven maar het is aan een ander om dat te geloven of het verhaal klopt. verder wordt er vaak over deze zaak geschreven of de informatie die hierin vermeldt staan juist zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:15 schreef SuikerVuist het volgende:
Reactie van Peter Schouten, woordvoerder van Patrick van der Eem, op een blog op Misdaadjournalist.nl. Althans, dat geloven we dan maar. Nooit woordvoerders gehoord die de term 'wat de fok' bezigen, of het over 'neuken' hebben, maar dit terzijde. Is een beetje weggestopt in een oud draadje, dus voor wie het gemist heeft..... geniet er maar van:
[..]
Joran vertelt bijvoorbeeld dat zijn vader zijn baan zou verliezen, hiermee denk ik suggererend dat zijn vader zijn baan zou verliezen, als men het gebeurde zou ontdekken. Mijn interpretatie hoor!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:11 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik ga geen mensen rijk maken door boeken te kopen, het gaat alleen over ego's in zo'n boek. als het echt belangrijk was is het wel nieuws en hoor je het overal wel
zo moeder zo zoon ??? , kunnen we mischien een goed lopend tv programma van maken op aruba
dit is toch weer een ouwe foto . stoplichten heb je overalquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:31 schreef johan555 het volgende:
Duikkie als je op de foto klikt is ie groter
Waar moeten volgens jou dan stoplichten staan ?
[ afbeelding ]
eerst hiermaar over hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:09 schreef madelien het volgende:
Duikkie,
Denk je dat ze in het water is gegooid?
Als ze zomaar in zee was gegooid was ze hoogstwaarschijnlijk wel aangespoeld.
Dat hebben de dumpers ook geweten dus dan zouden ze haar hebben verzwaard.
Maar dat is vermoedelijk niet gebeurd, want dat schip heeft niets gevonden.
Ze zal wel op het eiland zijn verstopt ergens, of gecremeerd.
Of ze is op een ander eiland begraven?
waarom zou de vader van joran zijn baan verliezen als joran een moord begaat ??? waar verteld joran dat ??? vaders kan wel zijn baan verliezen als hij wakker wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef madelien het volgende:
[..]
Joran vertelt bijvoorbeeld dat zijn vader zijn baan zou verliezen, hiermee denk ik suggererend dat zijn vader zijn baan zou verliezen, als men het gebeurde zou ontdekken. Mijn interpretatie hoor!
Joran maakt wel meer opvallende opmerkingen.
Hij heeft het er ook over dat hij tegen die Daurie had gezegd dat de Kalpoe broertjes hem en Natalee hadden afgezet dus dat hij ook met hen moest "praten".
Er zijn hele stukken tekst van Joran letterlijk overgenomen. Onthullend hoor Duikkie.
van een hoog schip genomen aan de kade ??quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:53 schreef johan555 het volgende:
Duikkie dit is de achterkant van C&C
klik op de foto voor een vergroting
[ afbeelding ]
ik dacht even dat ik gek wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:31 schreef johan555 het volgende:
Duikkie als je op de foto klikt is ie groter
Waar moeten volgens jou dan stoplichten staan ?
[ afbeelding ]
De enige parkeermogelijkheid was achter C&C?quote:Op donderdag 3 juli 2008 04:57 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik gek was, maar ben erachter wat je op deze plaat aangeeft als CNC is het niet hoor het is dat grijze vlak eronder
wat later zeker rood geverft is.
dan ook maar even deze vraag eigenlijk bij andere foto beter zichtbaar , recht onder staat daar een hek die open is ?? er staat een hek om CNC heen nu is de vraag kan je bij CNC nou rechtdoor als personenauto ?? naar de kade toe, denk het haast niet . dat zou ook verklaren waarom deepak rondjes rond de zaak reed ( en niet gaf) verder vermoed ik eenrichtingsverkeer aan de auto rechts onder te zien ( staat links geparkeert) ,
of je nu bij 2 linksaf kan en mag is mij nog steeds niet duidelijkbij 1 is wel duidelijk te zien dat je links en rechts af mag ( en dat zonder de borden te zien
)
de jeugd wil niet meer lopen , persies achter cnc is maar klein, ga je iets verder opzij massa plaats dusquote:Op donderdag 3 juli 2008 06:47 schreef madelien het volgende:
[..]
De enige parkeermogelijkheid was achter C&C?
choose a name is bij het vraagteken rechtdoor duikkiequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:17 schreef duikkie het volgende:
[..]
dit is toch weer een ouwe foto . stoplichten heb je overal, verkeerslichten die altijd op rood staan zouden bij vraagteken kunnen staan , om links af te kunnen naar choose a name, op een andere foto van google earth hebben we dacht ik wel eens gezien. je moet in ieder geval voorsorteren voor links en was op foto klein vlak dus vals je niet uitkomt moet je voorlangs bij cnc een rondje rijden
Een linkje zou makkelijk zijn CCquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:30 schreef CCtje het volgende:
Headliner onderwerp JvdS Natalee versus paragnosten
Moeite waard om even te lezen.
Niet meteen piepen daar geloven we niet in.
Hoeft ook niet maar het is wel interessant.
het is maar hoe je aankomt he, als je vanachter CNC komt is het eerst rechts af (3)de hoofdstraat op en dan links af (?)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:25 schreef johan555 het volgende:
[..]
choose a name is bij het vraagteken rechtdoor duikkie
???? heb ik wat gemist , over welk feit heb je het ???? , moest natalee plassen dan , samen met deepak ???quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:31 schreef johan555 het volgende:
Ze ijn ook nog ergens bij een openbaar toilet gestopt
Dat doe je ook gewoon langs de weg lijkt me
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef duikkie het volgende:
we gaan weer proberen een foto te plaatsen van verkeerslichten voor johan555
[ [url=http://www.panoramio.com/photos/original/7358177.jpg[/url] ]
ik snap computers niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |