abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:19:58 #276
207372 bastibro
I`ll get there
pi_59992583
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef johan555 het volgende:
Verdwijning Max de Vries - 2004

Er gebeuren daar wel meer belachelijke dingen op Aruba .
Zeker op justitie gebied
Mevrouw de Vries uit Amerika komt voor een korte vakantie samen met haar 12 jarige zoontje Max op Aruba aan .
Ze verblijven in een hotel en bij het zwembad maken ze kennis met een amerikaan die
zeer vriendelijk is en daar met z'n "geadopteerde" zoon van 32 is .
Later komen ze die 2 ook op het strand tegen .
Max mag op kosten van de amerikaan een keer een waterscooter huren ,vind ie harstikke leuk .
In het hotel merkt de moeder de volgende dagen dat ze min of meer gestalkt wordt door de 2 amerikanen .
Dan komen ze na enkele dagen de 2 amerikanen weer op het strand tegen en Max mag nog een keer op kosten van de 2 een water scooter huren
Tegen haar zin in geeft de moeder Max toch toestemming .
Max gaat het water op en komt Nooit meer terug
Dan naar de politie natuurlijk ,die zien geen reden om enig onderzoek te doen .
Max moet verdronken zijn
Na enkele dagen is de moeder weer thuis in Amerika ,alleen en zonder Max

[ afbeelding ]
Johan, dat bleek later toch in zn geheel in scene gezet door die moeder ofzo . . ?
De jongen is in Brazilie levend en wel teruggevonden.
pi_59994713
Nee hoor die is nog steeds niet boven water
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_59998120
ik weet het max heeft natuurlijk met natalee kennis gemaakt, en leefde nog lang en gelukkig "op de bodem van de zee" ojee ojee

een verdwijning zaak te gelijk hoor anders klopt het item titel niet meer
pi_59998416
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:25 schreef johan555 het volgende:
hier wonen de deepaks nabij de Hooi berg ( je )

Click on the pic to enlarge

[ afbeelding ]
johan555 verklap eens waar jij allemaal gele markers heb gezet , vooral die tussen CNC en joran's huis is verdacht verder ben ik niet nieuwgierig
pi_60000699
ha ha duikkie
ik was aan het speuren naar benzine pompen ,
omdat Natalee daar gezegd zou hebben dat ze naar de vuurtoren wilde
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_60001561
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:30 schreef bastibro het volgende:

[..]

De foto waar Joran en Steve samen op staan heb ik nog nooit gezien Secunda.
Ik heb ook altijd gedacht dat deze Steve meer van de zaak weet.
Hij schijnt ook flink uit de wind te zijn gehouden na die aangifte van aanranding van een Amerikaanse toeriste, terwijl er toch een goede compositiefoto van hem was.
OK, bedankt dat je dat even hebt laten weten. Ik vermoedde het al maar wilde het graag nog van iemand anders horen.
Dan heb ik nog een vraag,ik hoop dat je ernaar wilt kijken.
Als je de link hieronder opent, zie je op 5 februari om 00.09 een foto geplaatst door Renegade 808
waarop Deepak of Satish met een onbekende staat.

Als ik naar de achtergrond van die foto kijk, lijkt ermee geknoeid of zie ik dat verkeerd.

De man in de schaduw: Steve Gregory Croes
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_60003072
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef secunda het volgende:

[..]

OK, bedankt dat je dat even hebt laten weten. Ik vermoedde het al maar wilde het graag nog van iemand anders horen.
Als je de link hieronder opent, zie je op 5 februari om 00.09 een foto geplaatst door Renegade 808

Als ik naar de achtergrond van die foto kijk, lijkt ermee geknoeid of zie ik dat verkeerd.

al die foto's zijn verknipt , hobby van een kennis van joran, was natalee ook niet op dat feestje ??
pi_60003138
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:32 schreef johan555 het volgende:
ha ha duikkie
ik was aan het speuren naar benzine pompen ,
omdat Natalee daar gezegd zou hebben dat ze naar de vuurtoren wilde
niet jokken , de benzine station zou op de boulevard moeten staan , en niet tussen choose a name en joran
pi_60003143
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef secunda het volgende:

[..]

Babistro,

Probeer je me te misleiden?
Er zijn geen foto's van Deepak of Satish met Steve, maar wel van Joran met Steve.

Die misleiding gebeurt op alle fora. De scared monkeys zijn nog het ergste.
Daar stonden vandaag bedreigingen naar pa VanderSloot, vorige week nog een jonger broertje en ze plaatsen maar foto's van iedereen op die website. Trouwens, ze horen Joran ook niet te bedreigen.
Ik snap niet dat Beth zich niet distancieert van dat enge zootje.

En het is allemaal hearsay waar ze het over hebben en de meute holt er zonder nadenken achteraan.

Babistro,

Heb je dit scenario van Jonathan 45 al eens gelezen?
http://www.scrux.com/forum/viewtopic.php?t=611&sid=e1e797f98f39f120570dd16cef3c10d4
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_60003762
Geef maar een linkje secunda waar die bedreiging staat dan op SM of een screenshot is nog beter .
pi_60003991
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:58 schreef johan555 het volgende:
Geef maar een linkje secunda waar die bedreiging staat dan op SM of een screenshot is nog beter .
Als je daar gebanned bent kun je daar niet lezen en dat weet jij ook. Ik heb het vandaag op mijn werk gezien.
Ga maar kijken in het bovenste hoofdstuk, daarin stond het. Vorige week schreven ze over Valentijn.

Waarrom zou ik dat verzinnen?

Ik heb verschillende hotmailadressen en had een speciale voor de Scared Monkeys waar ik nooit meer keek. Toen ik vorige week eens keek zat de box vol met rare mails, verstuurd kort na mij ban, daarna niet meer en op de andere hotmailadressen ook niet, dat vind ik dan wel weer erg vreemd trouwens.

Ik was gewoon onnozel dat ik daar een tijdje gepost heb. Het is een enge troep daar. Er werden hier op FOK in de vorige hoofdstukken ook vreemde dingen over de Scared Monkeys geschreven. Ik geloofde het niet want had het nooit gezien. Vorige week zag ik het voor het eerst en vandaag weer.
Met zo'n club zou ik sowieso niet geassocieerd willen worden hoor Johan555, maar ik wist het niet toen ik daar postte.

http://scaredmonkeys.com/

[ Bericht 13% gewijzigd door secunda op 09-07-2008 20:14:45 ]
pi_60004240
Vaag gebral want er staan daar geen bedreigingen dus mij overtuig je alleen met een screenshot en niet met vage mededelingen .
Maak morgen maar een screenshot en plaats het hier maar .
Dus geen praatjes verkopen zonder dat je het ook kan laten zien
pi_60004934
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef johan555 het volgende:
Vaag gebral want er staan daar geen bedreigingen dus mij overtuig je alleen met een screenshot en niet met vage mededelingen .
Maak morgen maar een screenshot en plaats het hier maar .
Dus geen praatjes verkopen zonder dat je het ook kan laten zien
Is dit ook goed, RU heeft het ook doorgekopieerd.

http://www.refugeesunleashed.net/about14444-0-asc-3775.html
pi_60006377
ieder zijn eigen forum en site, en gekke americanen heb je overal

ze kunnen beter werk maken van goede vertalingen. maar gelukkig zitten we hier op z'n hollands, en proberen sommige dat ook nog foutloos te schrijven
pi_60006506
Ja ik zie het maar of het echt een bedreiging is
En soms lopen de gemoederen op forums wat op doe je toch weing aan
maar je zei :"vandaag bedreigingen naar pa VanderSloot"
die zie ik dus niet

en : je moet eens weten hoeveel mailtjes Ik al gehad heb met van alles en nog wat
pi_60006910
zoek zoek , maar wie nou voor de lol op zijn vacantie benzinepomp station fotograveert , moet wel uitgekeken zijn op zijn/haar partner ??
pi_60007325
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:55 schreef johan555 het volgende:
Ja ik zie het maar of het echt een bedreiging is
En soms lopen de gemoederen op forums wat op doe je toch weing aan
maar je zei :"vandaag bedreigingen naar pa VanderSloot"
die zie ik dus niet

en : je moet eens weten hoeveel mailtjes Ik al gehad heb met van alles en nog wat

Ze hadden het over zijn tanden uit zijn mond slaan ofzo. Er kwam ook een akelig, spottend vervolg op.
Ik word misselijk van die haatzaaierij. Als ik morgen tijd heb stuur ik de berichten wel even naar mijn huisadres maar ik beloof het niet. Ik dacht dat je aan het vorige bericht wel kunt zien dat ik het niet verzonnen heb. De regelmatige lezers weten het allemaal hoor Johan555!

Ik vraag me af waarom de moderator dit soort berichten niet verwijdert.
Kan me voorstellen dat zo'n Valentijn niet vrolijk wordt van dit soort berichten en dat vind ik toch wel schofterig.

Ook vraag ik me af hoe het komt dat ik uitgerekend toen die mailtjes kreeg. Alleen de moderators hadden mijn emailadres.

Zal wel toeval zijn geweest.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:47:46 #293
159353 Tmaatje
turrrbotrut
pi_60007884
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:28 schreef secunda het volgende:

[..]

Ze hadden het over zijn tanden uit zijn mond slaan ofzo. Er kwam ook een akelig, spottend vervolg op.
Ik word misselijk van die haatzaaierij. Als ik morgen tijd heb stuur ik de berichten wel even naar mijn huisadres maar ik beloof het niet. Ik dacht dat je aan het vorige bericht wel kunt zien dat ik het niet verzonnen heb. De regelmatige lezers weten het allemaal hoor Johan555!

Ik vraag me af waarom de moderator dit soort berichten niet verwijdert.
Kan me voorstellen dat zo'n Valentijn niet vrolijk wordt van dit soort berichten en dat vind ik toch wel schofterig.

Ook vraag ik me af hoe het komt dat ik uitgerekend toen die mailtjes kreeg. Alleen de moderators hadden mijn emailadres.

Zal wel toeval zijn geweest.
Misschien ook maar verstandiger om geen quotes van SM hier te plaatsen, in ieder geval dit soort zaken; bedreigingen, foto's plaatsen, enz,zal hier niet getolereerd worden.
FOK!'s rode weduwe.
pi_60008708
Ach wat heeft het voor zin om op dit forum neer te zetten wat er op en ander forum gebeurd en dan daarna nog wat een heel ander forum daar dan weer van vind .
En dan op dit forum weer bespreken hoe allebei die forums het moeten gaan doen
Dat noem ik in een mandje melken
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:46:51 #295
207372 bastibro
I`ll get there
pi_60011082
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef secunda het volgende:

[..]

Babistro,

Probeer je me te misleiden?
Er zijn geen foto's van Deepak of Satish met Steve, maar wel van Joran met Steve.

Die misleiding gebeurt op alle fora. De scared monkeys zijn nog het ergste.
Daar stonden vandaag bedreigingen naar pa VanderSloot, vorige week nog een jonger broertje en ze plaatsen maar foto's van iedereen op die website. Trouwens, ze horen Joran ook niet te bedreigen.
Ik snap niet dat Beth zich niet distancieert van dat enge zootje.

En het is allemaal hearsay waar ze het over hebben en de meute holt er zonder nadenken achteraan.

Babistro,

Heb je dit scenario van Jonathan 45 al eens gelezen?
http://www.scrux.com/forum/viewtopic.php?t=611&sid=e1e797f98f39f120570dd16cef3c10d4
Het scenario ken ik een beetje ja maar is m.i. lariekoek.
Weet je, alles zou natuurlijk mogelijk zijn. Het jammere is gewoon dat we te weinig inside info hebben om conclusies te trekken over welk scenario dan ook.
Vast staat voor mij alleen dat Joran schuld draagt en de Kalpoe klaplopers ook!
Op een op andere manier moet een van hen aan het praten worden geholpen.

De SM doen het mijns inziens juist goed door de boel zeer scherp neer te zetten!
Met de SLAPPE arm van de Ned. justitie en de ARMOEDIGE van Aruba los je deze zaak gewoon nooit op.
Dit bleek wel weer uit het laten lopen van PvdE door justitie terwijl hij eigenlijk goud waard is gebleken(onderzoek heropend oa).
Het is heel belangrijk, vooral voor de nabestaanden ook, dat de druk op de ketel blijft opdat eindelijk gerechtigheid komt en de schuldigen gestraft kunnen worden.

Heb je trouwens een linkje voor me van pic met Joran en Steve?
Groet van BASTIBRO

[ Bericht 1% gewijzigd door bastibro op 10-07-2008 01:54:41 ]
pi_60011630
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:46 schreef bastibro het volgende:

[..]

Het scenario ken ik een beetje ja maar is m.i. lariekoek.
Weet je, alles zou natuurlijk mogelijk zijn. Het jammere is gewoon dat we te weinig inside info hebben om conclusies te trekken over welk scenario dan ook.
Vast staat voor mij alleen dat Joran schuld draagt en de Kalpoe klaplopers ook!
Op een op andere manier moet een van hen aan het praten worden geholpen.

we weten allemaal wel hoe het zit , als het alleen maar zou gaan over een vermissing , dan ga je niet liegen als je haar als laatste gezien hebt. ook als je haar een lift heb aangeboden !!!.

verder snap ik niets van de tegenwerking van der sloot, deze zaak zoals anita van der sloot ooit zei , blijft gelukkig als molensteen aan de familie en kalpoes hangen , zolang joran/ deepak en satisch leven zullen zij zolang natalee's lichaam niet gevonden is in de media en door de gewone mensen als moorderaars door het leven gaan. niets wijst erop dat ze hun best hebben gedaan om een vermisssing van een meisje maar ook enigzins te helpen. tegenwerking en liegen is nou niet het wapen om je onschuld te bewijzen

kortom het in de media houden van deze zaak is wel een mooie straf, oke het is niet een berechting maar na een berechting is het ook afgelopen na straf, de straf die de jongens nu krijgen en nog zullen krijgen als ze een baan willen zoeken ofzo is grootter, verder in wat ze zullen doen zullen ze nooit gelofft worden het is maar waar je voor kiest.

zolang er niet bestraft is valt er niets te vergeven toch

het oplossen van deze zaak wordt aan alle kanten tegen gewerkt. ik zou niet weten waarom men alle geruchten nou niet ontkracht, er ligt veel feiten zomaar te verstoffen . maak een reconstuctie op basis van feiten alle telefoon verkeer ligt vast in rapporten. zo ook dna en bloedsporen.

als ik hoofd van het gezin was en ik wist 100% zeker dat zoonlief onschuldig was , zou ik deze raporten gebuiken. zovan uit documenten blijkt dat er geen geldverkeer is geweest die nacht , en dan het rapport openbaar maken. uit rapport blijkt dat niemand anders dan anita alleen op vercantie was hup met dat onderzoek. het is allemaal geen oplossing van deze zaak , maar wel een eind aan al de onzin die wel je familie in de greep houden.

maar ja de familie van der sloot en kalpoe's hebben besloten om zo door het leven te willen gaan. ik hoop dat ze op een dag inzien dat dit nare gevolgen heeft op de rest van hun leven.

daarom is mijn conclussie ook simpel . een echt onschuldige handelt anders, het leven van o jullie zijn die ouders van de zoon die natalee hebben verkracht/vermoord en gedumpt in zee moet je maar willen

je bent schuldig bevonden door de mensheid alleen als je kan bewijzen dat het niet zo is , zal vele mensen je blijven achtervolgen lijkt mijn geen prettig leven
pi_60012170
In het Pau en Witteman interview gaf Anita zelfs aan wel wat te willen samenwerken met Peter rd Vries
Ik zou als ik Justitie was al het materiaal van Peter r de Vries in beslag nemen om te bekijken en Patric vast zetten voor verhoor !

Dat filmpje van Gielen staat ook op de plank ,wat een Bluf dame is dat
pi_60012250
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:21 schreef johan555 het volgende:
In het Pau en Witteman interview gaf Anita zelfs aan wel wat te willen samenwerken met Peter rd Vries
Ik zou als ik Justitie was al het materiaal van Peter r de Vries in beslag nemen om te bekijken en Patric vast zetten voor verhoor !

Dat filmpje van Gielen staat ook op de plank ,wat een Bluf dame is dat
had ik ook gehoort bij P en W , dus hup hup peter r de vries, maar heb klein vermoeden dat de contacten tussen peter en van der sloot wat killer is geworden na de van eem tapes

verder vaders kon vroeger wel alles in het dossier lezen en doorspelen , maar of hij dat nog kan ???
gebeurt er trouwens nog wat met deze zaak of heeft de politie het keurig in een mooie kartonnen doos gedaan om over tig jaar aan de straat kant te zetten ??
pi_60012258
hier is een foto van de plek waar deepak woont in 2005

pi_60012278
Hier een foto zoals het nu is ;

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')