quote:Op zondag 8 juni 2008 03:01 schreef Sander170 het volgende:
PeZu wil een Espresso stiekem hahaha.
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 03:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou kunnen ja, maar geen zin in op de vroege morgen
trustequote:
slaap zequote:Op zondag 8 juni 200803:02 schreef Fha het volgende:
Ik ga mn bedje in! Fijne nacht/ochtend nog!! [afbeelding] [afbeelding]
voor mij ook... maar nu wordt het oploskoffie Nescafequote:Op zondag 8 juni 200803:05 schreef Sander170 het volgende:
Espresso is sterk genoeg hoor.
quote:
En wat is daarvoor de reden?quote:Op zondag 8 juni 2008 03:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voor mij ook... maar nu wordt het oploskoffie Nescafe
ook wel lekker en te lui in de morgenquote:Op zondag 8 juni 200803:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En wat is daarvoor de reden? [afbeelding]
ik ga hier regelmatig naar een koffie-tent waar ze echt goede koffie maken. Binnenkort komt er een vestiging op loopafstand...quote:Op zondag 8 juni 200803:08 schreef Sander170 het volgende:
Als er iets sterkers zou zijn dan een Espresso dan nog zou ik het niet willen.
Ik ben al vrij snel tevreden ook echt waar.
Denk je dat het duur of goedkoop zal zijn koffie daar, wat denk je ongeveer?quote:Op zondag 8 juni 2008 03:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga hier regelmatig naar een koffie-tent waar ze echt goede koffie maken. Binnenkort komt er een vestiging op loopafstand...
Iets duurder als de oorspronkelijke locatie, maar een espresso is iets van 60 cent of zo.. en dan heb je gewoon een goeie gemaakt door een italiaanse machine en vakkundig personeel.quote:Op zondag 8 juni 200803:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Denk je dat het duur of goedkoop zal zijn koffie daar, wat denk je ongeveer?
uiteraardquote:Op zondag 8 juni 200803:16 schreef Sander170 het volgende:
Tja... normaal post ik ook niet zoveel als vannacht.
Komt allemaal door user PeZu. [afbeelding]
hey, sjaakquote:Op zondag 8 juni 200803:17 schreef PeZu het volgende:
ik ben gvd altijd de sjaak hier [afbeelding] _!
slapen? Nee, blijf maar wakker tot dit topic vol is, dan hebben we wat te vierenquote:Op zondag 8 juni 200803:18 schreef Sander170 het volgende:
Tja... normaal gesproken heb ik het hier altijd gedaan.
Mag ik een keer.
zagbi?quote:Op zondag 8 juni 200803:19 schreef Sander170 het volgende:
PeZu is de dader vannacht!
Je wilt het maar al te graag zagbi haha.
eik is het chaaquequote:
dat wordt neuken dan!quote:Op zondag 8 juni 200803:20 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik mag je wel erg graag hoor PeZu. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |