Nee ze hebben in t huis gewoon betonnen vloeren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:16 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ik ben geen medewerker hoor, maar heeft je vriend toevallig een houten vloer? Als in, geen beton (oud huis dus).
Mijn vriendin had ook een kast met glas in de deuren en die zakten als een gek. Nu heeft ze een nieuw huis met beton vloeren en de deuren blijven goed.
Houten vloeren kunnen aardig bewegen, dus dat kan invloed hebben.
Volgens de ikea site moet dat kunnen. Daar staat het volgende:quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:48 schreef Frautie het volgende:
Weet iemand of ik de komplement opbergers ook kwijt kan in mijn malm ladekast?
De hoogte van de opbergers is 33 cm, maar ik kan niet achterhalen wat de hoogte is van een lade in een malm ladekast.
Jammer alleen met die ladeverdeler van 6 bakjes dat je precies 1 gat overhoudt waar nog zo'n klein bakje in zou kunnenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:09 schreef jakkop het volgende:
Over Malm+ Komplement: Je zou bijna denken dat ze voor elkaar gemaakt zijn
Heeft nutquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:49 schreef Frautie het volgende:
Het is goed gekomen met mijn Malm en de Komplement collectie
Nou zag ik gister dus dat mijn mijn 2 weken geleden aangeschafte Sultan Hasselback in de aanbieding is gegaan. Wij hebben er 2 aangeschaft. (ik heb een IKEA family pas).
Heeft het nut om hierover te gaan klagen bij de klantenservice van het betreffende filiaal?? Het gaat in totaal om ¤ 120,- die ik dus eigenlijk teveel heb betaald.
KLIPPAN is altijd op voorraadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wil morgen graag 2 x bank Klippan gaan kopen maar nu staat er op de site van IKEA Groningen dat deze daar uitverkocht is. Weet iemand of dat soort spullen snel weer binnenkomen? Of kan ik beter naar IKEA Hengelo gaan?
Really? Hij geeft al 2 dagen aan van niet namelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
KLIPPAN is altijd op voorraadMisschien dat de beschikbare voorraad even onder de vijf stuks is gedropt, maar je kunt het beste even de informatielijn bellen voor actuele voorraad.
Ik doelde met name op de onderstellen, die zijn immer op voorraad, de losse hoezen kan nog wel eens wat levertijd op ziten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:04 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Really? Hij geeft al 2 dagen aan van niet namelijkEn wil er heeeel graag 2 in het zwart hebben
![]()
Ik ga straks even met Grun bellen
Ik heb het bed in Amsterdam gekocht, maar aangezien ik in Den Haag woon, is de dichtsbijzijnde vestiging Delft voor mij. Zouden ze daar moeilijk om doen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:00 schreef Adelante het volgende:
Met de kassabon en de gescheurde balk teruggaan naar de klantenservice en je krijgt een nieuwe balk mee.
Voorraadinformatie op de website in de gaten houden.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:13 schreef dfy het volgende:
Telkens als ik in de IKEA Amersfoort kom zijn de Tobias eetkamerstoelen niet op voorraad. Weet iemand of er een mogelijkheid is om ze te bestellen/reserveren/anderszins waardoor ik in het bezit kan komen van 4 van deze stoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |