Ach mensen die me IRL kennen weten dat ik als een lompe vent uit de hoek kan komen. Ik shockeer regelmatig preutse meisjes door te vragen hoe ze het liefst geneukt willen worden, dus zo snel ben ik niet geshockeerd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind ik wel ja.. maargoed sommigen zijn niet zo open of zijn eerder geschokt.. ligt eraan wat je gewend bent he
Beetje wel ja
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach mensen die me IRL kennen weten dat ik als een lompe vent uit de hoek kan komen. Ik shockeer regelmatig preutse meisjes door te vragen hoe ze het liefst geneukt willen worden, dus zo snel ben ik niet geshockeerd.
Nou vertel eens dan..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Nou ja, ik zou het er mss wel over durven hebben enzo, maar nu lijkt het me een beetje sneu over komen
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou vertel eens dan..
hoe oud ben je en wat heb je zowel wel of neit gedaan?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
Nog leuker, een klasgenootje van me, typetje eeuwige maagd, heel verlegen meisje en dan uitgebreid vragen hoe zij het liefste d'r pikken heeft en hoe ze kijkt als ze klaarkomt. Ik kan me dagen amuseren met dat puberaal gedrag.
quote:
Preciesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
Maargoed, zoals iedereen weet is seks heel erg vies en is het alleen voor mensen die heel erg van elkaar houden en getrouwd zijn
Ieh ja seksquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
Maargoed, zoals iedereen weet is seks heel erg vies en is het alleen voor mensen die heel erg van elkaar houden en getrouwd zijn
Lijkt me niet meer dan normaal, seks met je moeder is dan ook nogal...euhm...out there...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ieh ja seks![]()
Mijn moeder heeft het er wel eens over gehad, moest toen echt na 5 min naar de wc rennen
Maar ze liet het overkomen alsof het heel normaal wasquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal, seks met je moeder is dan ook nogal...euhm...out there...
Het is anders denk ik. Want je kunt dan niet uit ervaring spreken. Maar je kunt natuurlijk wel allerlei fantasieen vertellen en je ideeen hoe het zal zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
Maar jullie zijn het toch wel een beetje met me eens dat het vreemd om het er uitgebreid over te hebben, zonder dat je het ooit gedaan hebt?
truequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is anders denk ik. Want je kunt dan niet uit ervaring spreken. Maar je kunt natuurlijk wel allerlei fantasieen vertellen en je ideeen hoe het zal zijn
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
Neen, je dient geen sekz met je ouders te hebben, hoogstens met je jongere broertje of zusje.
quote:
Ja een jonger zusje, ze is nu 23 ofzo. Hoezo, intresse?quote:
Ligt eraan.. is ze egoistisch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja een jonger zusje, ze is nu 23 ofzo. Hoezo, intresse?
Geen idee. Heb d'r eigenlijk nog nooit uitgeprobeert.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee. Heb d'r eigenlijk nog nooit uitgeprobeert.
Kun/wil je haar voor mij testen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee. Heb d'r eigenlijk nog nooit uitgeprobeert.
Nou, euhm... aangezien ik je dan een gunst zou bewijzen wil ik eerst zelf een soort teken vaan goodwill vanuit jouw kantquote:
Daar valt over te pratenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, euhm... aangezien ik je dan een gunst zou bewijzen wil ik eerst zelf een soort teken vaan goodwill vanuit jouw kant
Ik neem aan dat je een voorstel hebtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Spreek zou ik zo zeggen, of moet dat via de PM?
Wie is cali?quote:
Geen ideequote:
Z'n vriendinquote:
27 juni in Utrechtquote:Op zondag 8 juni 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
Welke meet trouwens??
Ahaquote:
Zij kwam hier al voordat jij hier postequote:Op zondag 8 juni 2008 00:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd leuk, nieuwe mensen die nog net niet alles weten
Vorig jaar tijdens de stage, dus al een jaar niet meerquote:Op zondag 8 juni 2008 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, je kwam hier toch al een tijdje
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
Zij kwam hier al voordat jij hier poste
Huh ja?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zij kwam hier al voordat jij hier poste
Ik vanaf 26 maartquote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Huh ja?Zo lang zit ik hier nog niet ..
Maar op fok zit jij al langerquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:17 schreef HostiMeister het volgende:
Joh, welke dodo zit er nu dan ook op fok...
Ow wacht....
Dat verklaart gewoon een hoopquote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
In Sex sc, dat verklaart jouw postaantal...
En dat verklaart jouw wens om mijn zusje te nemen...![]()
Omdat het heul gezellig is hierquote:Op zondag 8 juni 2008 00:20 schreef mash_ het volgende:
Waarom zitten mensen alleen achter de pc op zaterdag avond!!Nouja weer naar buiten
![]()
Zit hier te chillen met me huisgenoten, is ook wel eens leuk. Plus katerquote:Op zondag 8 juni 2008 00:20 schreef mash_ het volgende:
Waarom zitten mensen alleen achter de pc op zaterdag avond!!Nouja weer naar buiten
![]()
Dat verklaard helemaal niks!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
En dat verklaart jouw wens om mijn zusje te nemen...
Ow trouwens, ik wil je zusje helemaal niet nemenquote:Op zondag 8 juni 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
En dat verklaart jouw wens om mijn zusje te nemen...
Trouwens, ff serieus, ben je van de girl on girl action, of ben je meer van de girl guy action?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat verklaard helemaal niks!![]()
Behalve uh nou.. alles?
Ik ben van de girl guy actiequote:Op zondag 8 juni 2008 00:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Trouwens, ff serieus, ben je van de girl on girl action, of ben je meer van de girl guy action?
O.. maar dan... dan gaat de eerder genoemde deal natuurlijk niet doorquote:
Vanwaar denk je dat mijn vraag was of ze egoistisch wasquote:Op zondag 8 juni 2008 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O.. maar dan... dan gaat de eerder genoemde deal natuurlijk niet door
Nicequote:Op zondag 8 juni 2008 00:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vanwaar denk je dat mijn vraag was of ze egoistisch was
daar doelde ik ook opquote:Op zondag 8 juni 2008 00:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice
Dacht eigenlijk meer dat je doelde op het geven en nemen idee![]()
![]()
Dan moet je maar zo eens naar bed gaan, anders lig je morgen weer zo lang te pittenquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je maar zo eens naar bed gaan, anders lig je morgen weer zo lang te pitten
Denk dat ze de kaart erg leuk gaat vindenquote:Op zondag 8 juni 2008 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
En heb Marloes nog ff d'r kaart gemaild, dus die is er dan mss ook wel ff
Ik had er eerst ook 1 gemaakt, maar Yesse is er toch een stuk beter inquote:
Hoop hetquote:Op zondag 8 juni 2008 00:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk dat ze de kaart erg leuk gaat vinden
Denk maar na hoe je het zelf zou vindenquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk maar na hoe je het zelf zou vinden
Beetje zelfde genre? Ga ik daar morgen eens naar zoekenquote:Op zondag 8 juni 2008 00:36 schreef HostiMeister het volgende:
Green Day... wel aardig... Tool, da's pas muziek
Neen, beter genre.. geen punk iig.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje zelfde genre? Ga ik daar morgen eens naar zoeken
Wat luistert Cuegirllie in haar vrije tijd?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Greenday is idd wel leuk
Al heb je dat na een tijdje ook wel gehoord.. maar live schijnen ze wel leuk geweest te zijn
De singles vind ik niet echt super, gewoon wel leuk. Maar Bullet in a Bible kan ik naar blijven luisterenquote:Op zondag 8 juni 2008 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Greenday is idd wel leuk
Al heb je dat na een tijdje ook wel gehoord.. maar live schijnen ze wel leuk geweest te zijn
Ben benieuwd, morgen wat te doen iigquote:Op zondag 8 juni 2008 00:38 schreef HostiMeister het volgende:
Neen, beter genre.. geen punk iig.
Op dit moment...quote:Op zondag 8 juni 2008 00:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat luistert Cuegirllie in haar vrije tijd?
Weinig mis mee tochquote:Op zondag 8 juni 2008 00:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op dit moment...
acda en de munnik en naar liedjes van caberatiers
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:41 schreef HostiMeister het volgende:
Dit topic is echt té kansloos, die TS begrijpt er volgens mij helemaal niets van:
statiegeldbonnetjes
Acda en de munnik zijn awesome.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op dit moment...
acda en de munnik en naar liedjes van caberatiers
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook wel een beetje fan van Blof ben hèquote:Op zondag 8 juni 2008 00:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ach, het is gewoon goede nederlandse muziek, dat is gewoon zeldzaam..
je weet wat ik van Blof vind.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook wel een beetje fan van Blof ben hè
En het ligt lekker in de mond/orenquote:Op zondag 8 juni 2008 00:44 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ach, het is gewoon goede nederlandse muziek, dat is gewoon zeldzaam..
Er wordt gezegd dat ze goede muziek makenquote:Op zondag 8 juni 2008 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook wel een beetje fan van Blof ben hè
Niet echt eensquote:Op zondag 8 juni 2008 00:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ze goede muziek maken
Dat komt me bekend voor iddquote:Op zondag 8 juni 2008 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
blof: pretentieuze pseudo poëzie
En nu ben je alleen over?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:50 schreef HostiMeister het volgende:
Gaat mijn huisgenootje slapen
Ze was moe...
Ow ik dacht dat altijd overal te horen.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:49 schreef Piles het volgende:
Niet echt eens
Ik weet niet wat het is, maar mn zus is altijd groot fan geweest, en ik daardoor ook wel. En het is Zeeuws
Jup, me andere huisgenootje is naar een feestje ergens in Limboland en zij is zojuist naar bed gegaan, waarschijnlijk omdat ik d'r ze hard verslagen heb met chez geekquote:
Ja dacht ik ook, alhoewel ik zo mijn afwijkingen heb gehad is mijn muzieksmaak zo belachelijk breed dat ik eigenlijk alles luister, van keiharde industrial terror naar mierzoete folk of bombastische doommetal.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat altijd overal te horen.
Ja ach, het is maar net waar je mee opgroeit en wat je veel te horen krijgt. Dat scheelt al een hoop in je muzieksmaakvorming
Klopt wel jaquote:Op zondag 8 juni 2008 00:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja ach, het is maar net waar je mee opgroeit en wat je veel te horen krijgt. Dat scheelt al een hoop in je muzieksmaakvorming
Aahhhquote:Op zondag 8 juni 2008 00:52 schreef HostiMeister het volgende:
Jup, me andere huisgenootje is naar een feestje ergens in Limboland en zij is zojuist naar bed gegaan, waarschijnlijk omdat ik d'r ze hard verslagen heb met chez geek
Wat moet ik met jullie doen ?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol.. sinds ik hier ben loopt m'n aantal goed op
Dan moet je het maar met ons doen Hosti
Alles wat je wil schatjequote:Op zondag 8 juni 2008 00:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat moet ik met jullie doen ?
kon het niet laten![]()
quote:
Doet ze toch gewoon meequote:Op zondag 8 juni 2008 00:58 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Nou maar hopen dat Cali dit niet terug leest![]()
Nee, dan zou iemand d'r echt op moeten wijzen wat hier allemaal gepost isquote:Op zondag 8 juni 2008 00:58 schreef HostiMeister het volgende:
Nou maar hopen dat Cali dit niet terug leest![]()
quote:
Komt helemaal goed denk ik, slaap nu alquote:Slaap lekker
Wie is nu de NSB'erquote:Op zondag 8 juni 2008 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dan zou iemand d'r echt op moeten wijzen wat hier allemaal gepost is![]()
![]()
Hebben we eindelijk het rijk voor ons alleen om allerlei ranzigheid te besprekenquote:
Hadden we het over jou dan?quote:
Laat je door mij niet tegenhoudenquote:Op zondag 8 juni 2008 01:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk het rijk voor ons alleen om allerlei ranzigheid te bespreken![]()
om dan op het hoogtepunt gestoord te worden door een mod ofzoquote:Op zondag 8 juni 2008 01:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk het rijk voor ons alleen om allerlei ranzigheid te bespreken![]()
Door Cali is mss leukerquote:Op zondag 8 juni 2008 01:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
om dan op het hoogtepunt gestoord te worden door een mod ofzo
Jij bent gemeenquote:
Ik weet hetquote:
Denk ik ook niet eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 01:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, misschien is dit niet de plaats voor zulks soort praktijken...
O....? Vetel?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Cali een beetje kennende
Die is af en toe minstens zo erg
Cali overleef je nog wel, maar mijquote:
En we wille alle sappige details horenquote:Op zondag 8 juni 2008 01:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Cali een beetje kennende
Die is af en toe minstens zo erg
quote:Op zondag 8 juni 2008 01:19 schreef Piles het volgende:
He, wat vervelend. Is de accu van mn laptop opeens leeg zeg
quote:
Wat doe je hier danquote:
Nee, ik wil juist slapen maar het wil nietquote:
Idee... iets met een hamer, een zakdoek, twee denneappels en een stuk oude kaasquote:Op zondag 8 juni 2008 01:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik wil juist slapen maar het wil niet
Dag hoorquote:
Werkt altijdquote:Op zondag 8 juni 2008 01:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Idee... iets met een hamer, een zakdoek, twee denneappels en een stuk oude kaas
quote:Op zondag 8 juni 2008 01:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Idee... iets met een hamer, een zakdoek, twee denneappels en een stuk oude kaas
Jeweet tochquote:
Maken we morgen wel wat leuks meequote:
O ja, we hadden besloten dat niet hier te doen...quote:
Dat lig ik me dus ook af te vragenquote:Op zondag 8 juni 2008 01:31 schreef HostiMeister het volgende:
Bart begrijpt het, waarom jij niet dan?
Omdat Pilesquote:Op zondag 8 juni 2008 01:31 schreef HostiMeister het volgende:
Bart begrijpt het, waarom jij niet dan?
Lig?quote:
Ik wilde zo lekker gaan slapen, maar nu lig ik weer uren wakkerquote:Op zondag 8 juni 2008 01:33 schreef HostiMeister het volgende:
Slaap er een nachtje over dan leggen bart en ik het je morgen wel uit
Oke, misschien wat makkelijker als ik vertel dat je de zakdoek ook kunt vervangen door een willekeurig bleekmiddel?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde zo lekker gaan slapen, maar nu lig ik weer uren wakker
Heeeyquote:Op zondag 8 juni 2008 01:34 schreef Leinonlein het volgende:
Het leeft hier! Hoi maatjes! :w
quote:Ik bikkel aan mijn scriptie... Geen commentaar.
Je kunt het net zo goed vertellen, heb geen idee waar ik het zoeken moetquote:Op zondag 8 juni 2008 01:35 schreef HostiMeister het volgende:
Oke, misschien wat makkelijker als ik vertel dat je de zakdoek ook kunt vervangen door een willekeurig bleekmiddel?
Denk aan een deurmatquote:Op zondag 8 juni 2008 01:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde zo lekker gaan slapen, maar nu lig ik weer uren wakker
quote:Op zondag 8 juni 2008 01:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk aan een deurnatDaar heeft het iig niks mee te maken...
quote:Op zondag 8 juni 2008 01:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kunt het net zo goed vertellen, heb geen idee waar ik het zoeken moet
Ja maar alleen vannachtquote:
Neeeee, dan is de lol erafquote:
Mooi, want ik ga weer een slaappoging doenquote:
Hoiiii, ja best goed! Ik moet mijn SWOT nog wat herschrijven, een conclusie, nog wat kleine aanpassingen en een samenvatting. Daarna moet ik alles nog nakijken op spel en stijlfouten (mijn Engels is niet zo geweldig dus daar gaat nog wat tijd in zitten schat ik zo..). Ik denk dat ik het wel ga redden voor maandagquote:Op zondag 8 juni 2008 01:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoi LeinHoe gaat het met je scriptie?
Hoi piliewielie! Allemaal lekker achter de computertjes?quote:
Doei Hositmeisterquote:
Je bedoeld dat je het niet onthouden hebtquote:
Kan ookquote:Op zondag 8 juni 2008 10:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je het niet onthouden hebt
Herkenbaarquote:Op zondag 8 juni 2008 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
ik heb wel eens dat ik niet weet of iets gedroomd is of echtt gebeurd
Het is de eerste. En ik ben kapot.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:47 schreef Yesse het volgende:
Goeiemorgenbijnamiddag!!!![]()
Ben er alweer tijdje uit, lekker mn haartjes weer kort laten knippen![]()
[..]
Is het de eerste die gaat trouwen uit je vriendengroep? Of heb je al vaker een vrijgezellenfeestje gehad?
quote:Op zondag 8 juni 2008 10:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is de eerste. En ik ben kapot.
Nee, ik ga nog maar even terug naar bed. Dat lijkt me wel verstandig.quote:
quote:
Had jij nog nooit gepoold?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gisteravond een verjaardagsfeestje van een vriendin. Het was heel gezellig. Veel gelachen enzo en daarna nog in het café wezen poolen.
Voor mij was het de eerste keer in mijn leven dat ik poolde. En op zich ging het niet slecht (voor een eerste keer). Ik had toch een paar keer de bal geraakt en dat ie ook nog in het gootje viel
ja kan iemand vertellen wat er met haar isquote:
Blindedarmontsteking of ietsquote:Op zondag 8 juni 2008 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ja kan iemand vertellen wat er met haar is
Ik weeter niet veel over, maar heb je gepmtquote:Op zondag 8 juni 2008 12:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ja kan iemand vertellen wat er met haar is
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weeter niet veel over, maar heb je gepmt
Nee, voor geen meterquote:Op zondag 8 juni 2008 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Morge brave.. goed geslapen?
Eerste potje zelfs gewonnenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:voor een eerste keer is dat idd best goed
Tuurlijk nietquote:Op zondag 8 juni 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
Is Piles al achter ons raadseltje gekomen?
Balenquote:
Ja maar zo moeilijk issie nou ook weer nietquote:
welk raadseltje?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ook niet!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Balen
Ik opzich wel, droomde dat ik een broodje gezond in elkaar mocht draaien
Mja, niks aan te doenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Balen
Ik opzich wel, droomde dat ik een broodje gezond in elkaar mocht draaien
Naja, waarschijnlijk gaat hij zitten googlen en dan is de eerste hit (als ik het zo snel zie) dit topic, dus echt ver kom je er niet meequote:Op zondag 8 juni 2008 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar zo moeilijk issie nou ook weer niet
Zeker kinky.. er was een probleem met de grootte van de broodjesquote:
Die is goedquote:Op zondag 8 juni 2008 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik seks had met iemand., geen idee wie en dat ik diegene daarna doodheb geschoten met een katapult..![]()
Hou!quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik seks had met iemand., geen idee wie en dat ik diegene daarna doodheb geschoten met een katapult..![]()
Mja droom ik ook vaak, maar dan blijkt het soms opeens geen droom te zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeker kinky.. er was een probleem met de grootte van de broodjes
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dus je werd badend in het zweet wakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Heb je dat tenminste ook weer een keer meegemaaktquote:Op zondag 8 juni 2008 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mag dan lenig zijn voor grote lompe vent, maar dat leek meer op gymnastiek dan seks...
"Die broodjes zijn veuls te groooot ze passen niet in me mondje"quote:Op zondag 8 juni 2008 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dus je werd badend in het zweet wakker?
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Die broodjes zijn veuls te groooot ze passen niet in me mondje"
Joh, ergste is dat het niet de eerste keer is dat ik dat heb gedroomtquote:Op zondag 8 juni 2008 12:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je dat tenminste ook weer een keer meegemaakt
Dat was iets anders dat niet paste!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Die broodjes zijn veuls te groooot ze passen niet in me mondje"
Klein mondje? Past er niet zo veel in?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zeurde er niet over.. m'n vriendin (denk ik) wel
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ergste is dat het niet de eerste keer is dat ik dat heb gedroomt
Zij heeft gewoon een veels te grote mond..quote:Op zondag 8 juni 2008 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klein mondje? Past er niet zo veel in?
Mwah, fantaseren, gaat ver. Gewoon iets wat in mijn hoofd zit blijkbaarquote:Op zondag 8 juni 2008 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Nu weten we dus waar je over fantaseerd
Kan handig zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 12:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij heeft gewoon een veels te grote mond..
Water toch?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat was iets anders dat niet paste!
Thee
Het valt niet te ontkennen neequote:Op zondag 8 juni 2008 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, fantaseren, gaat ver. Gewoon iets wat in mijn hoofd zit blijkbaar
Waddist lief?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef Yesse het volgende:
Bah
Heet water met een smaakje en suikerquote:
Niet teveel tegenlijk drinken schat, pas niet allemaal in je mondje. Plus heet enzo.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Heet water met een smaakje en suiker
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet teveel tegenlijk drinken schat, pas niet allemaal in je mondje. Plus heet enzo.
Die smiliequote:
Ik zeg niets, met je vuurvaste mond. Kan er ook niets aan doen dat ik zo'n mietje ben.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zeg niets, met je vuurvaste mond. Kan er ook niets aan doen dat ik zo'n mietje ben.
Watquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar kindertjes.. ik ben er weer vandoor, moet sociaal gaan doen![]()
quote:
Moet je het makenquote:
Robbenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga eten en daarna nog ff voetballen (op de PC). Heb namelijk geen behoefte aan een blessure à la Frei of Robben.
Altijd leukquote:Op zondag 8 juni 2008 13:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet wachten op papa en mamaOmdat gezellig
Ga ik ook maar eens doen!quote:
Ja dat care ik als ik honger heb hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 13:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet wachten op papa en mamaOmdat gezellig
Booyahquote:Op zondag 8 juni 2008 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat care ik als ik honger heb hoorHonger gaat voor soicaal gedrag
Zijn mijn papa en mama veel te lief voorquote:Op zondag 8 juni 2008 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat care ik als ik honger heb hoorHonger gaat voor soicaal gedrag
quote:
smakelijkquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:25 schreef Californium het volgende:
Ben je verdronken onder de douche of wat
Dan nog...quote:
Staan ze online??quote:Op zondag 8 juni 2008 13:23 schreef Californium het volgende:
Net foto's van feest van donderdag gekregen
Zo slecht
Neequote:
HET LEEFTquote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef Piles het volgende:
Zo, na 2,5 uur douchen ben ik er ook weer
Laptop ging om 11 uur, en zo heb ik lekker verder geslapen![]()
En nee, ik weet dat raadsel nog steeds niet
[..]![]()
![]()
neequote:
Nouquote:
Mag ik de fipo! Voor de kaart enzoquote:Op zondag 8 juni 2008 13:29 schreef Californium het volgende:
Nieuwe topic komt eraanZal m klaarzetten
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou
[..]
Mag ik de fipo! Voor de kaart enzo
toch ben ik heul benieuwd....quote:Op zondag 8 juni 2008 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
neeze zijn te erg
![]()
Nieuwe topic komt eraanZal m klaarzetten
quote:
Pech dusquote:Op zondag 8 juni 2008 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
toch ben ik heul benieuwd....
Je kunt censureren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |