Zo geweldig waren ze nou ook niet weer, hoor. Dat betekent overigens niet dat ik ze geen goede kansen toedicht.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef Bartoli het volgende:
Portugal heeft een sterke goed voetballende ploeg. Ik denk dat we hier éen van de finalisten, zo niet de nieuwe europees kampioen, hebben zien voetballen.
Pepe ik vond hem de beste man van het veld bij Portugal vanavond
Nee maar de bal aanname van die gasten is prima, ze schakelen snel om, ze geraakte vaak eenvoudig door de turkse verdediging. Kortom het blijft een gevaarlijke tegenstander.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:35 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zo geweldig waren ze nou ook niet weer, hoor. Dat betekent overigens niet dat ik ze geen goede kansen toedicht.
Ze zitten in de makkelijke tak van dit toernooi, dus een halve finale plaats zie ik ze wel halen.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:27 schreef Vitalogy het volgende:
Portugal was duidelijk de beste ploeg van vandaag. Maar het is ook wel duidelijk dat ze verre van onverslaanbaar zijn. Ik zet ze nog niet bij de favorieten.
I knew it!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:37 schreef Strychnine het volgende:
Nou, krijgt Paaskonijn dus toch gelijk
Hm inderdaad...quote:Op zondag 8 juni 2008 01:30 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Ze zitten in de makkelijke tak van dit toernooi, dus een halve finale plaats zie ik ze wel halen.
Nee, maar de Turkse verdeding is ook niet iets waar je trots op hoeft te zijn. Je hoeft echt geen Maradona te zijn om door te Turkse defensie te geraken...quote:Op zondag 8 juni 2008 00:35 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zo geweldig waren ze nou ook niet weer, hoor. Dat betekent overigens niet dat ik ze geen goede kansen toedicht.
Ze komen hun grote voorbeeld Duitsland wel tegen denk ikquote:Op zondag 8 juni 2008 01:30 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Ze zitten in de makkelijke tak van dit toernooi, dus een halve finale plaats zie ik ze wel halen.
De enige echte schwalbe en harde overtreding die ik heb gezien kwam van de kant van Turkije.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:17 schreef Zzyzx het volgende:
Als de UEFA nu iets waard is gaan ze de wedstrijd nader bekijken en half Portugal rood geven vanwege alle heimelijke overtredingen, schwalbes en matennaaierij. Wat een vreselijke ploeg zeg. Jammer dat Turkije voetballend tekort kwam.
Maar ze zijn zwak, érg zwak in de omschakeling van aanval naar verdediging. Turkije deed er alleen niks mee.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef Bartoli het volgende:
Portugal heeft een sterke goed voetballende ploeg. Ik denk dat we hier éen van de finalisten, zo niet de nieuwe europees kampioen, hebben zien voetballen.
Pepe ik vond hem de beste man van het veld bij Portugal vanavond
Dan moet je minder zappen tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
De enige echte schwalbe en harde overtreding die ik heb gezien kwam van de kant van Turkije.
Ik heb de wedstrijd in zijn geheel gezien!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:33 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Dan moet je minder zappen tijdens de wedstrijd.
Laat me raden, jij bent een turk?quote:
De enige schwalbe was van Nihat hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:17 schreef Zzyzx het volgende:
Als de UEFA nu iets waard is gaan ze de wedstrijd nader bekijken en half Portugal rood geven vanwege alle heimelijke overtredingen, schwalbes en matennaaierij. Wat een vreselijke ploeg zeg. Jammer dat Turkije voetballend tekort kwam.
Verrassendquote:
?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:24 schreef jakkop het volgende:
Heeft iemand niet een cap van Ronaldo die een andere speler "van achter neemt" voor die vrije trap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |