Klopt, en het meest trieste is dat ik de eerste keer al dacht dat ik het fout gedaan had, toen heb ik het nog nagekeken op google zodat ik het nooit meer fout zou doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:30 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je racist fout spelt
Ze hebben in Turkije betere auto's dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel auto's of rijden ze nog op kamelen ?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, en het meest trieste is dat ik de eerste keer al dacht dat ik het fout gedaan had, toen heb ik het nog nagekeken op google zodat ik het nooit meer fout zou doen.
In eigen doelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Gatalin het volgende:
Een tweede Portugese goal zou mooi zijn
Voor mijn pool zeker!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Gatalin het volgende:
Een tweede Portugese goal zou mooi zijn
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al opgegeven voor deze wedstrijdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
kijken of de man van 100 miljoen nog iets kan in de laatste 5 min
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach, elk land heeft die gekken in Nederland. Toen Italie de halve finale won van die moffen gingen ze hier in de buurt ook de straten opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb hier echt nog nooit toeterende Turken gehoord
nouquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze hebben in Turkije betere auto's dan de gemiddelde Nederlander![]()
Hier gepikt zekerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
RACIST!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, elk land heeft die gekken in Nederland. Toen Italie de halve finale won van die moffen gingen ze hier in de buurt ook de straten op
Hahahaha, een urdek of een kupek is geen auto hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zij krijgen onze auto's als wij ze niet meer willen en niet meer aan Polen kunnen verkopenquote:
Liever een beter elftal dan een betere autoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
O ja dat is hetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zij krijgen onze auto's als wij ze niet meer willen en niet meer aan Polen kunnen verkopen
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:35 schreef TheZapster het volgende:
Jezus wat een karatekick zeg, dat lijkt mij donkerrood
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hahahaha, een urdek of een kupek is geen auto hoor.²
Het leek alsof 'ie bijna dood gingquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:35 schreef sjimz het volgende:
Oei blessure voor Michael Jackson
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
De bondscoach van Portugal schijnt nog goede betrekkingen te hebben met China, hij reageert op alles met: Si Mao.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:37 schreef GGMM het volgende:
2-0 ,
Nu moet Turkije nog even scoren, dat zie ik vol vertrouwen tegemoet
iddquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:38 schreef StarGazer het volgende:
2-0, dik- en dikverdiend hoor.
Je hebt je avatar nog niet aangepast. Ik heb het je vriendelijk en correct gevraagd, Ik heb geen zin om te dreigen. Ik ga er dan ook vanuit dan je hem per direct aanpast.quote:
Ben jij nou de hele wedstrijd aan het kijken of je wat naam grapjes kan makenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
De bondscoach van Portugal schijnt nog goede betrekkingen te hebben met China, hij reageert op alles met: Si Mao.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt je avatar nog niet aangepast. Ik heb het je vriendelijk en correct gevraagd, Ik heb geen zin om te dreigen. Ik ga er dan ook vanuit dan je hem per direct aanpast.²
Nederland kan Portugal pas in de finale tegenkomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:38 schreef Fokski het volgende:
Jakkes. Ik hoop Oranje niet tegen Portugal te zien na de voorronde. Ik zie Oranje tegen iedereen winnen maar niet zo snel tegen deze schurken.
Open er een KLB topic over!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt je avatar nog niet aangepast. Ik heb het je vriendelijk en correct gevraagd, Ik heb geen zin om te dreigen. Ik ga er dan ook vanuit dan je hem per direct aanpast.²
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef Fokski het volgende:
Oh voor iedereen die zich buiten waagt, pas op voor dronken Turkse automobilisten in een slechte bui.
Kash gho bish ..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een Boulahrousje!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:35 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk zeg, je ziet twee noppen in z'n been staan.
Eens, speelde uitstekend. Portugal ziet er weer gevaarlijk uit. Volgende keer geen Deco meer opstellen want die hielp de helft van de aanvallen om zeepquote:
Het is gelukkig nog droog!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:39 schreef Fokski het volgende:
Oh voor iedereen die zich buiten waagt, pas op voor dronken Turkse automobilisten in een slechte bui.
Devrim_quote:
Get lost.. nog liever die Duitsers dan zijquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:40 schreef golfer het volgende:
Volkomen terechte overwinning van de toekomstige Europese kampioen.
RACIST!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
In plaats van toeterende Turken moeten we deze avond waakzaam zijn voor rellende Turken.
Kleine kans, is tegen Tsjechie.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:41 schreef Chadi het volgende:
Terechte uitslag al had ik liever Turkije zien winnen... too bad hopen dat die portugeesjes de volgende wedstrijden verliezen.
Kathyaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:42 schreef saban het volgende:
Wie is dat wijf heel de tijd op de foto?
Kathyaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:42 schreef saban het volgende:
Wie is dat wijf heel de tijd op de foto?
Flikker eens een eind op, ga systemen beheren, nurd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch hé, en toch.....toch is dit Portugese team niet onverslaanbaar. Ik acht Nederland toch sterker, ofschoon zo'n eerste wedstrijd altijd wel moeilijk is.
Chadi, wat is je adres? Ik wil met je praten.²
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
GOEIE GENADE WAT EEN HEERLIJKE POT VOETBAL ZO OP DE EERSTE DAG VAN DE EK, HOHOOOOO. DIE DEKSELSE PORTUGEZEN, GEVAARLIJK OP ELKE GRASPRIET SCHOTEN MAAR LIEFST 3X OP DE DEKLAT. HETZELFDE GELDT VOOR DIE ARME ZWITSERS. VOOR HEN ZAL DIT AANKOMEN ALS EEN MOKERSLAG. MAAR DIE DEKSELSE TJECHEN WAREN GEWOON SLUWER HOOR.
DE MESSEN ZIJN NU GESLEPEN. MORGEN KIJK IK WEER NAAR EEN HEERLIJKE POT VOETBAL MET EEN LEKKER BLOKJE KAAS EN EEN GOED GLAS WIJN. HET IS NU AL AF EN TOE SMULLEN HOOR.
Evertquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
GOEIE GENADE WAT EEN HEERLIJKE POT VOETBAL ZO OP DE EERSTE DAG VAN DE EK, HOHOOOOO. DIE DEKSELSE PORTUGEZEN, GEVAARLIJK OP ELKE GRASPRIET SCHOTEN MAAR LIEFST 3X OP DE DEKLAT. HETZELFDE GELDT VOOR DIE ARME ZWITSERS. VOOR HEN ZAL DIT AANKOMEN ALS EEN MOKERSLAG. MAAR DIE DEKSELSE TJECHEN WAREN GEWOON SLUWER HOOR.
DE MESSEN ZIJN NU GESLEPEN. MORGEN KIJK IK WEER NAAR EEN HEERLIJKE POT VOETBAL MET EEN LEKKER BLOKJE KAAS EN EEN GOED GLAS WIJN. HET IS NU AL AF EN TOE SMULLEN HOOR.
Lekker je eigen siteplekje spammen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:43 schreef Sj0rSz het volgende:
Het verslag vind je hieronder:
Uitslag Portugal - Turkije
Oostenrijk moet nog voetballenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Ik had de toto van Oostenrijk - Tsjechie goed en de uitslag van Portugal - Turkije, dus ik sta mooi bovenaan in de poule nu
Waarom? Bang van tietjes?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zodat² niet zo snel meer zal kijken in dit topic.
Dat vind hij waarschijnlijk schokkend
Je maakt nog schoon ook, ik ben écht onder de indruk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:46 schreef Strychnine het volgende:
Nou, mensen, het was prettig vertoeven met jullie, hopelijk tot morgen weer
Ik ga mezelf eens nuttig maken in huis.
A-menquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Doe je goed met Oostenrijk - Tsjechiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Ik had de toto van Oostenrijk - Tsjechie goed en de uitslag van Portugal - Turkije, dus ik sta mooi bovenaan in de poule nu
Je had pas onder de indruk moeten zijn als ik dat netjes overdag deed, zoals eigenlijk hoortquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je maakt nog schoon ook, ik ben écht onder de indruk.
Dat wil je echt niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
En toch hé, en toch.....toch is dit Portugese team niet onverslaanbaar. Ik acht Nederland toch sterker, ofschoon zo'n eerste wedstrijd altijd wel moeilijk is.
Chadi, wat is je adres? Ik wil met je praten.²
Hiervan ook bang?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij is bang voor een kontje van 60x60 pixels
Tjeschie en Zwitserland zijn ook niet echt je van hetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Turkije komt niet verder dan de eerste ronde wat een zwakke elftal is dit zeg.
Turkije maakt nog best een kans ja, ondanks de kansloze nederlaag vandaag. Van die andere twee ploegen was ik nou niet echt onder de indruk. Portugal kan beter, kunnen nu wel mooi in het toernooi groeien.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:49 schreef Hantuchova80 het volgende:
Portugal had wat meer balbezit en maakten 2 mooi uitgespeelde doelpunten. Toch was Portugal nog lang niet in hun beste vorm. Ze kunnen veel beter dan wat ze vanavond hebben laten zien. Turkije had soms ook aardige combinaties, alleen dat gebeurde wat ver van het doel.
Ik zie zowel Portugal als Turkije doorgaan naar de volgende ronde.
Vlakke hand op die billen .. pats ...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:52 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Daar houd jij van he? Geile slet dat je bent.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tjeschie en Zwitserland zijn ook niet echt je van het
Dit topic neemt opeens een hele andere wending aanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:52 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Daar houd jij van he? Geile slet dat je bent.
Daar heb je gelijk in, maar het lijkt alsof ze er eentje in heeft zitten dus ontopic.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die linker is een beetje anorexia geval
Tsjah Aurelio wordt ook gefrustreerd omdat hij alles mot doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Vliegende tackle Aurelio.![]()
Turkije gaat het eerste rood krijgen, kan niet missen.
Mehmet Aurelio.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah Aurelio wordt ook gefrustreerd omdat hij alles mot doen.
Zolang het die super duikers en aanstellers zijn vind ik het niet ergquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Vliegende tackle Aurelio.![]()
Turkije gaat het eerste rood krijgen, kan niet missen.
Maandag weer. Ik ben blij dat Chadi nu luistert.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef saban het volgende:
[..]
Flikker eens een eind op, ga systemen beheren, nurd.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maandag weer. Ik ben blij dat Chadi nu luistert.²
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:02 schreef xminator het volgende:
Mehmet Aurelioooooooooooooooooooo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mehmet Aurelioooooooooooooooooooo
Omdat hij het verdiend.
Zaad is voedzaam.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die linker is een beetje anorexia geval
Klopt, Willem II speelt volgend seizoen ook tegen FC Basel en Servette in de competitie.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Counterattack het volgende:
Werd deze wedstrijd in het willem 2 stadion gehouden ofzo, man wat een klein stadionnetje zeg
Zo geweldig waren ze nou ook niet weer, hoor. Dat betekent overigens niet dat ik ze geen goede kansen toedicht.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef Bartoli het volgende:
Portugal heeft een sterke goed voetballende ploeg. Ik denk dat we hier éen van de finalisten, zo niet de nieuwe europees kampioen, hebben zien voetballen.
Pepe ik vond hem de beste man van het veld bij Portugal vanavond
Nee maar de bal aanname van die gasten is prima, ze schakelen snel om, ze geraakte vaak eenvoudig door de turkse verdediging. Kortom het blijft een gevaarlijke tegenstander.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:35 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zo geweldig waren ze nou ook niet weer, hoor. Dat betekent overigens niet dat ik ze geen goede kansen toedicht.
Ze zitten in de makkelijke tak van dit toernooi, dus een halve finale plaats zie ik ze wel halen.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:27 schreef Vitalogy het volgende:
Portugal was duidelijk de beste ploeg van vandaag. Maar het is ook wel duidelijk dat ze verre van onverslaanbaar zijn. Ik zet ze nog niet bij de favorieten.
I knew it!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:37 schreef Strychnine het volgende:
Nou, krijgt Paaskonijn dus toch gelijk
Hm inderdaad...quote:Op zondag 8 juni 2008 01:30 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Ze zitten in de makkelijke tak van dit toernooi, dus een halve finale plaats zie ik ze wel halen.
Nee, maar de Turkse verdeding is ook niet iets waar je trots op hoeft te zijn. Je hoeft echt geen Maradona te zijn om door te Turkse defensie te geraken...quote:Op zondag 8 juni 2008 00:35 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Zo geweldig waren ze nou ook niet weer, hoor. Dat betekent overigens niet dat ik ze geen goede kansen toedicht.
Ze komen hun grote voorbeeld Duitsland wel tegen denk ikquote:Op zondag 8 juni 2008 01:30 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Ze zitten in de makkelijke tak van dit toernooi, dus een halve finale plaats zie ik ze wel halen.
De enige echte schwalbe en harde overtreding die ik heb gezien kwam van de kant van Turkije.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:17 schreef Zzyzx het volgende:
Als de UEFA nu iets waard is gaan ze de wedstrijd nader bekijken en half Portugal rood geven vanwege alle heimelijke overtredingen, schwalbes en matennaaierij. Wat een vreselijke ploeg zeg. Jammer dat Turkije voetballend tekort kwam.
Maar ze zijn zwak, érg zwak in de omschakeling van aanval naar verdediging. Turkije deed er alleen niks mee.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef Bartoli het volgende:
Portugal heeft een sterke goed voetballende ploeg. Ik denk dat we hier éen van de finalisten, zo niet de nieuwe europees kampioen, hebben zien voetballen.
Pepe ik vond hem de beste man van het veld bij Portugal vanavond
Dan moet je minder zappen tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
De enige echte schwalbe en harde overtreding die ik heb gezien kwam van de kant van Turkije.
Ik heb de wedstrijd in zijn geheel gezien!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:33 schreef Zzyzx het volgende:
[..]
Dan moet je minder zappen tijdens de wedstrijd.
Laat me raden, jij bent een turk?quote:
De enige schwalbe was van Nihat hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:17 schreef Zzyzx het volgende:
Als de UEFA nu iets waard is gaan ze de wedstrijd nader bekijken en half Portugal rood geven vanwege alle heimelijke overtredingen, schwalbes en matennaaierij. Wat een vreselijke ploeg zeg. Jammer dat Turkije voetballend tekort kwam.
Verrassendquote:
?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:24 schreef jakkop het volgende:
Heeft iemand niet een cap van Ronaldo die een andere speler "van achter neemt" voor die vrije trap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |