Uhm, neequote:het gebeurt zoveel mensen: je brengt (opgespaard) statiegeld weg, en dan vergeet je of het bonnetje uit de automaat te halen, of je verliest het ergens in de winkel, waardoor iemand anders er met jouw geld vandoor gaat
ik heb toch niet gezegd dat jij een van hen bent?quote:
dat dusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef slindenau het volgende:
Wat voor incompetente consument ben je als je niet eens een statiegeldbonnetje in je bezit kan houden.
ik heb het niet over paupers.. er zijn ook alleenstaande moeders die van een minimum bedrag moeten rondkomen...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:00 schreef Yankee_One het volgende:
oh noes die 4 euro voor een kratje bier
en wat voor pauper ben je als je van het statiegeld een potje wil maken voor barre tijden
ook hiervoor zou mijn oplossing een goeie methode zijn of niet soms??quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik vergeet ze altijd in te leveren, waardoor ik op t laatst met een heleboel onleesbaar geworden statiegeldbonnetjes zit.
Weet niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het niet over paupers.. er zijn ook alleenstaande moeders die van een minimum bedrag moeten rondkomen...
[..]
ook hiervoor zou mijn oplossing een goeie methode zijn of niet soms??
ik ben de laatste 2 keer dat ik een bonnetje kreeg ook dat bonnetje kwijtgeraakt: deed ze in achterzak van mn broek - wilde bij de kassa bonnetje pakken : WEG!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef Fha het volgende:
Je doet hem toch gewoon in je zak en dan haal je hem er bij de kassa weer uit?
Het is een complot!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:05 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ik ben de laatste 2 keer dat ik een bonnetje kreeg ook dat bonnetje kwijtgeraakt: deed ze in achterzak van mn broek - wilde bij de kassa bonnetje pakken : WEG!!
dank voor je compliment, ik lever een oplossing aan die én milieuvriendelijk is, en die er ook nog eens voor zou zorgen dat je je statiegeld niet meer kan verliezenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:05 schreef Ascendancy het volgende:
TS is paranoia.
ik haal niets voor niets de AH aan, daar bestaat een soortgelijk systeem al maar dan voor gespaarde air-miles, al.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
hoe fucking kansloos om zo'n systeem te realizeren, veel teveel werk en dat kost ook teveel en dat wordt allemaal weer berekend op die alleenstaande moeders. Al met al gewoon niet zo kansloos je bonnetje vergeten en dan is het probleem opgelost.
gaan ze maar werkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het niet over paupers.. er zijn ook alleenstaande moeders die van een minimum bedrag moeten rondkomen...
Ja en hoe denk je dat te implementeren bij een statiegeld machine? Die moeten allemaal omgebouwd worden zodat je jouw bonuskaart er doorheen kunt halen. Kost allemaal geld. Niet eens te denken aan het technische werk, een computersysteem. Denk je dat het niets kost om zoiets te maken?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik haal niets voor niets de AH aan, daar bestaat een soortgelijk systeem al maar dan voor gespaarde air-miles, al.
ik lever gewoon een simpele oplossing.. hoe moeilijk kan het zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:08 schreef Trigalti het volgende:
Of je vergeet het bonnetje er niet uit te halen..
Opgelost slotje..
En.. TS kan er niet mee omgaan, dat ze het bonnetje vergeten is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |