abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59220767
Zoals al gezegd, niet elke winkel heeft een bonus pas.

En het grootste punt nog wel, WAAROM zouden de supermarkten ZOVEEL extra geld uitgeven om inderdaad die paar mensen die hun bonnetje vergeten een pas te geven die zij OOK waarschijnlijk zullen vergeten?

Er zit voor de supermarkten geen voordeel in plus dat het te achterhaald is en niet handig. Jij bent de eerste volgens mij die hier ook ooit een topic over maakt?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 16:09:53 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59220807
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:07 schreef rene90 het volgende:
Zoals al gezegd, niet elke winkel heeft een bonus pas.

En het grootste punt nog wel, WAAROM zouden de supermarkten ZOVEEL extra geld uitgeven om inderdaad die paar mensen die hun bonnetje vergeten een pas te geven die zij OOK waarschijnlijk zullen vergeten?

Er zit voor de supermarkten geen voordeel in plus dat het te achterhaald is en niet handig. Jij bent de eerste volgens mij die hier ook ooit een topic over maakt?
ach iemand moet de eerste zijn, en ik blijf erbij dat het idee erachter niet zo stom is als jij wil doen voorkomen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 8 juni 2008 @ 16:18:27 #178
180572 Zotheid
De lof der
pi_59221025
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:18 schreef DJMO het volgende:

[..]

1) milieuvoordeel door vermindering van papiergebruik
2) geen verlies van (statie)geld door de klant
3) klantenbinding door de desbetreffende winkel, wat omzetwinst oplevert.
1) milieuvoordeel door vermindering van papiergebruik
Bwhehehe, wat denk je dat het ontwikkelen aan papierkwestie kost? Alleen al aan de handleidingen heb je een voorraad papier waar je jarenlang bonnetjes van kan drukken.

2) geen verlies van (statie)geld door de klant
De extra kosten die doorberekend worden aan de klant vangen die paar euro die je misschien een keertje vergeet (wat mij overigens nog nooit is gebeurd) ruim op.

3) klantenbinding door de desbetreffende winkel, wat omzetwinst oplevert.
Ik wil helemaal niet aan een winkel gebonden worden, gun mij dat laatste beetje privacy en keuzevrijheid. Mijn bonuskaart is dus ook niet geregistreerd. Dat ze zien wat ik koop ala, maar ze hoeven niet te zien dat ik dat ook ben.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

1) het systeem bestaat al gedeeltelijk, kijk naar de air-miles pas, het is gewoon te koppelen aan de bestaande klantenpas.
2) zie 1
3) het aanpassen kost iets, maar levert dus wel voordelen op; zie de klantenbinding.
4) bonuskaart zit heel vaak aan de sleutelbos van mensen door je bonuskaart te koppelen (wat ook al gebeurt bij de air-miles pas) vergeet je dus zelden tot nooit
1) het systeem bestaat al gedeeltelijk, kijk naar de air-miles pas, het is gewoon te koppelen aan de bestaande klantenpas.
Zoals ik al zei, ik wil helemaal niet bekend staan bij een winkel. Zeker niet voor die paar euro die het mij zou schelen.
3) het aanpassen kost iets, maar levert dus wel voordelen op; zie de klantenbinding.
Ik denk dat je die investering er niet snel uit haalt. Het lijkt mij niet dat er opeens een vercshuiving zal gaan plaatsvinden waar men hun statiegeldflessen zal gaan inleveren.
4) bonuskaart zit heel vaak aan de sleutelbos van mensen door je bonuskaart te koppelen (wat ook al gebeurt bij de air-miles pas) vergeet je dus zelden tot nooit
En winkels zonder een dergelijk systeem moeten dat maar even aanschaffen? En jij denkt dat dat niet doorberekent zou gaan worden aan de klanten? Sorry maar dan ben je erg naïef.

Sowieso word ik al schijtziek van de bemoeizucht van de overheid omdat mensen niet competent genoeg zijn om voor zich zelf te kunnen denken. Laat de markt er lekker buiten.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  zondag 8 juni 2008 @ 16:21:23 #179
180572 Zotheid
De lof der
pi_59221086
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:48 schreef doppelgänger het volgende:
Ik denk niet dat supermarkten zoveel moeite gaan doen voor een paar josti's die vergeten op een knopje te drukken, of nog geen 5 minuten een papiertje kunnen vasthouden zonder het te verliezen..
Mooi verwoord.
Dat dus.
Opgelost.
......
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_59222558
Ik vind ze altijd. Pwnd!
  zondag 8 juni 2008 @ 17:11:05 #181
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_59222592
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 21:58 schreef slindenau het volgende:
Wat voor incompetente consument ben je als je niet eens een statiegeldbonnetje in je bezit kan houden .
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 19:41:18 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59226585
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:11 schreef kaakaa het volgende:

[..]
heb je niets zinnigs te zeggen ofzo??
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind ze altijd. Pwnd!
daarom ben ik dus voor mijn systeem, om te voorkomen dat mensen zoals jij andermans geld inpikken
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 8 juni 2008 @ 19:48:10 #183
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_59226883
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

Nee
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
pi_59226893
quote:

[..]

[..]

daarom ben ik dus voor mijn systeem, om te voorkomen dat mensen zoals jij andermans geld inpikken
vraag er patent op
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 19:48:43 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59226906
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:48 schreef kaakaa het volgende:

[..]

Nee
rot dan op ofzo

pi_59233019
ik zeg...........BLIKJES..............
pi_59233334
Ik zeg....SLOTJE

Is onderhand wel genoeg gediscussieerd.

Ooh nee wat zeg ik nu, is er daadwerkelijk gediscussieerd in een topic op Fok..zo he
Top 5 China producten
pi_59233402
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:40 schreef rene90 het volgende:
Ik zeg....SLOTJE

Is onderhand wel genoeg gediscussieerd.

Ooh nee wat zeg ik nu, is er daadwerkelijk gediscussieerd in een topic op Fok..zo he

ja, en een zeer ernstig probleem ook nog dus gewoon open laten
pi_59233445
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja, en een zeer ernstig probleem ook nog dus gewoon open laten
mooie schilderijen maak je trouwens, ga je er nog lang mee door, want over 10 jaar neem ik dan wel die 3 kleintjes van je over als ik me eigen huisje heb, of je mag ze opnieuw schilderen
Top 5 China producten
pi_59233629
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

mooie schilderijen maak je trouwens, ga je er nog lang mee door, want over 10 jaar neem ik dan wel die 3 kleintjes van je over als ik me eigen huisje heb, of je mag ze opnieuw schilderen
mail me effe over 20 jaar dan
pi_59233664
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

mail me effe over 20 jaar dan
10 mag niet ?

Je hebt nu al een wachtlijst van 20 jaar? doe je goed
Top 5 China producten
pi_59233722
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

mail me effe over 10 jaar dan
o ik deed iets fout geloof ik wou mij orginele post veranderen, was typfoutje

en nou is ie dus weer dusbbel nah ja.........
pi_59233771
Eigenlijk verleidelijk om je nu te vragen waar je het hebt geleerd en alles maar je hebt al een paar topics erover.

Ben eigenlijk te moe om nog op dit orginele topic in te gaan, DJMO is zoooo eigenwijs. Ooh dat brengt mij op een tip voor DJMO: schrijf je in voor het beste idee van Nederland !
Top 5 China producten
pi_59233851
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:55 schreef rene90 het volgende:
Eigenlijk verleidelijk om je nu te vragen waar je het hebt geleerd en alles maar je hebt al een paar topics erover.

Ben eigenlijk te moe om nog op dit orginele topic in te gaan, DJMO is zoooo eigenwijs. Ooh dat brengt mij op een tip voor DJMO: schrijf je in voor het beste idee van Nederland !
ja het orginele topic is wel uitgemolken nu......... de rest van de opmerking zijn af en toe wel geinig, daarom kijk ik stiekum nog af en toe

enne in mijn topic mag je me alles er over vragen hoor, beter niet hier nee, gaan sommige mensen zichh weer irriteren enzo....... krijgen we dat weer daar is het véél te warm voor

maar eh eigenlijk staat alles al in de topic het hoe en waarom en wanneer en waar
pi_59234019
--edit--
  zondag 8 juni 2008 @ 23:04:28 #196
170092 Fha
Fuzzy!
pi_59234029
quote:

[..]

Dan moet anderman maar op zn eigen centen passen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_59234092
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja het orginele topic is wel uitgemolken nu......... de rest van de opmerking zijn af en toe wel geinig, daarom kijk ik stiekum nog af en toe

enne in mijn topic mag je me alles er over vragen hoor, beter niet hier nee, gaan sommige mensen zichh weer irriteren enzo....... krijgen we dat weer daar is het véél te warm voor

maar eh eigenlijk staat alles al in de topic het hoe en waarom en wanneer en waar
Ga ik je even lastig vallen in dat topic van je
Top 5 China producten
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2008 @ 23:06:41 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59234106
ik heb al een brief voor de AH klaarstaan

pi_59234185
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ga ik je even lastig vallen in dat topic van je
gezellig ik kom er aan
pi_59234716
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef DJMO het volgende:
ik heb al een brief voor de AH klaarstaan
Post de reactie die ze geven hier ook maar, kennen wij ook weer lachen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')