heb je hier ook als H&M weer eens komt met copiëen van één of ander duur modemerk dan staan alquote:Op zondag 8 juni 2008 13:19 schreef rene90 het volgende:
In Amerika heb je dat toch helemaal extreem, een extreme vlaggetjesweken als het ware waar ze dus echt elkaar omver duwen om maar dat shirtje voor 70% korting te krijgen of iets. Herinner me dat er eens een filmpje of iets van was...
nee meer de vakkenvullers die bij dezelfde voetbalvereniging als mijn vriend spelen: hey moet je morgen nog spelen en zo ja uit of thuis???quote:Op zondag 8 juni 2008 13:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hempies van zeeman zijn coolvind u ook niet meneer?
en wat een lekker weertje vandaag hé, het word nu ;echt zomer.....
![]()
bedoel je van dit soort boeiende gesprekken
de hele grap is dat ik het niet eens ben geweest die dat kutbonnetje kwijtraakte, maar mijn vriendquote:Op zondag 8 juni 2008 13:38 schreef tenenkaas het volgende:
gewoon niet kwijt raken is geen optie voor jou ?
Je kan ook een beetje zeuren hoor, die jongens/meisjes werken voor een minimumloontje. Mogen ze toch lekker even praten, zij vullen wel die schappen voor je.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:47 schreef DJMO het volgende:
nee meer de vakkenvullers die bij dezelfde voetbalvereniging als mijn vriend spelen: hey moet je morgen nog spelen en zo ja uit of thuis???
dan moet je zorgen dat jij die vriend kwijtraaktquote:Op zondag 8 juni 2008 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
de hele grap is dat ik het niet eens ben geweest die dat kutbonnetje kwijtraakte, maar mijn vriend
ik klaag ook niet dat hun praten.. maar wel dat je dan je statiegeldbonnetje vergeet en dus je geld kwijt bent. daar had ik een imo simpele oplossing voor..quote:Op zondag 8 juni 2008 13:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan ook een beetje zeuren hoor, die jongens/meisjes werken voor een minimumloontje. Mogen ze toch lekker even praten, zij vullen wel die schappen voor je.
ik wil hem helemaal niet kwijt! ik heb hem eindelijk terug na twaalf jaar en bovendien ben ik zwanger van hemquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan moet je zorgen dat jij die vriend kwijtraaktprobleem opgelost
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil hem helemaal niet kwijt! ik heb hem eindelijk terug na twaalf jaar en bovendien ben ik zwanger van hem
''de pil'' aan de post hierboven te lezenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:59 schreef rene90 het volgende:
Simpelere oplossing: oordoppen.
Maar je statiegeldbonnetje vergeten omdat mensen praten...wat vergeet je nog wel niet meer dan?
hahahahaquote:Op zondag 8 juni 2008 14:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
''de pil'' aan de post hierboven te lezen
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
''de pil'' aan de post hierboven te lezen
![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil hem helemaal niet kwijt! ik heb hem eindelijk terug na twaalf jaar en bovendien ben ik zwanger van hem
euh neequote:Op zondag 8 juni 2008 14:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Eerst laat je hem 12 jaar andere, waarschijnlijk jongere, chikies palen...en dan mag ie nog terugkomen ook van jou
mjah ik blijf erbij dat mijn oplossing alleen maar voordeel biedt, zowel voor het milieu, de winkelier en de klantquote:Op zondag 8 juni 2008 14:23 schreef gateway het volgende:
achja. statiegeld..... dat brengen me ouders meestal weg
en als ik het wegbreng, dan denk ik meestal wel aan het bonnetje
Chuck Deely?quote:Op zondag 8 juni 2008 02:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hier zit er altijd een vent die elektrische gitaar speelt.
Ik vergat hem zelfs zonder dat er mensen praattenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:59 schreef rene90 het volgende:
Maar je statiegeldbonnetje vergeten omdat mensen praten...wat vergeet je nog wel niet meer dan?
omdat ik mijn voorstel nog steeds serieus meenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |