Je kan toch gaan voor een gratis statiegeldbonnetjesbewaarclipquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:29 schreef DJMO het volgende:
needenk dat ze er niets mee willen of kunnen doen
dus laat maar hangen
Dat wel, alleen zag ik dan weer een eindeloze discussie ontstaan, waarbij in de brief staat dat ze het nutteloos vinden, niet rendabel en je je bonnetje niet moet vergeten. En waarbij DJMO het daar niet mee eens is, en het niet accepteert etc..beetje dit topic zeg maarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
was wel leuk als TS een antwoord had gekregen
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef zomgmoz het volgende:
is dit een goed topic?toch maar even posten [ afbeelding ]
Samenvatting:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dit is een héél goed topic, maar je hebt wel effe wat terug te lezen
trustequote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Samenvatting:
-Vrouwen vergeten hun statiegeldbonnetjes en zoeken daarvoor een oplossing
-Vrouwen vinden het handig als je een pasje krijgt voor je statiegeldbonnetjes, heb je altijd geld achter de hand ofzo ?
-DJMO is eigenwijs en staat achter haar idee
-DJMO een brief gestuurd met haar idee naar de albert heinn
-Geen reactie terug gehad
Truste![]()
IK vergat dat bonnetje niet, mijn vriend vergat hemquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Samenvatting:
-Vrouwen vergeten hun statiegeldbonnetjes en zoeken daarvoor een oplossing
-Vrouwen vinden het handig als je een pasje krijgt voor je statiegeldbonnetjes, heb je altijd geld achter de hand ofzo ?
-DJMO is eigenwijs en staat achter haar idee
-DJMO een brief gestuurd met haar idee naar de albert heinn
-Geen reactie terug gehad
Truste![]()
ik ben blij dat je het met me eens bent, maar kijk uit, voor je het weet heb je heel klb over je heenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ts heeft gelijk.
Lees de samenvatting nog eens... "vrouwen"quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
trustegoeie samenvatting
je vergat alléén nog te vermelden dat er nog twee mutsen waren die het eerst ook wel een goed idee vondenmaar gelukkig weer snel tot inzicht kwamen
slaapse.........![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lees de samenvatting nog eens... "vrouwen"shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat ze maar komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het met me eens bent, maar kijk uit, voor je het weet heb je heel klb over je heen
heel verstandigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wil als vrouw even afstand doen van dit uitermate debiele idee.
Slap excuus hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heel verstandig![]()
ik had effe nodig maar toen was het al errug laat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |