Ja wij kwamen er ook niet door, nu moet ik weer mojo gaan bellen. Verdomme.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:17 schreef Messenga het volgende:
What de hell vanmorgen trouwens,met tickets van Coldplay
Ik mocht ze verkopen, voor 10 minuten.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja wij kwamen er ook niet door, nu moet ik weer mojo gaan bellen. Verdomme.
quote:Op zondag 8 juni 2008 01:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik mocht ze verkopen, voor 10 minuten.
je weet dat hij overleden is, en het laatste deel vooralsnog niet af is?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:38 schreef Logician het volgende:
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, net in een nieuwe serie ( 15 delen van 800blz) van Robert Jordan 'het oog van de wereld' begonnen, te spannend!!!
ook goedemorgenquote:Op zondag 8 juni 2008 10:12 schreef Abbadon het volgende:
zo...half uurtje hardgelopen...ik ben er weer klaar mee voor!
zondag hequote:Op zondag 8 juni 2008 10:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ook goedemorgen![]()
heb je een rustdagje?
quote:
Die is idd heel goed (had um al eens gezien)quote:
Nou, eerst zijn we naar een receptie geweest in het Sheraton hotel, op de 30ste verdieping. Geweldig uitzicht over Brussel!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja? was het leuk? Vertel!
![]()
en @Tegan: nog wat in Loos gebeurd?
Het was echt erg. Haha. Voelde me een beetje ongeliefd door vrijdagavond (lees maar terug), en toen ging ik op Loos (na een hoop wijn) maar hele avond zoenen met die jongen die ik gedate heb (die ene die ik altijd op Loos zoenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja? was het leuk? Vertel!
![]()
en @Tegan: nog wat in Loos gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |