Als hij lekker zoent, wtfquote:Op zondag 8 juni 2008 12:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was echt erg. Haha. Voelde me een beetje ongeliefd door vrijdagavond (lees maar terug), en toen ging ik op Loos (na een hoop wijn) maar hele avond zoenen met die jongen die ik gedate heb (die ene die ik altijd op Loos zoen). En dat terwijl ik me voor had genomen om niemand te zoenen. En nu, ja niets. Ik vind het altijd schattig dat hij na Loos me een hele hoop smsjes stuurt, want voor mij hoeft dat eigenlijk niet.
Ik dacht eigenlijk, wat is dat voor een raar wijf?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die is idd heel goed (had um al eens gezien)
maar die kerel (dat wijf) kan nog goed op die hakken lopen ookVast vaak geoefend, of gewoon van nature goed
U bent meegegaan met de bi-trend begrijp ik?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
Daarna naar een heel leuk restaurant geweest (was nog een leuke serveerster. Ik móest het gewoon proberen maar ik heb een blauwtje gelopen).
Tikfoutje? of ben je tijdelijk ff chickgeil?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, eerst zijn we naar een receptie geweest in het Sheraton hotel, op de 30ste verdieping. Geweldig uitzicht over Brussel!
Daarna naar een heel leuk restaurant geweest (was nog een leuke serveerster. Ik móest het gewoon proberen maar ik heb een blauwtje gelopen).
Daarna nog naar Depot geweest, mijn stamkroeg. Even 2 drankjes gedaan en daarna lekker naar huis om te slapen.
En vanmorgen las ik nog eens terug wat ik vannacht allemaal nog gestuurd heb aan mijn vlam:_!
Ik ga NOOIT meer sms-en als ik aangeschoten ben.
je was me voorquote:Op zondag 8 juni 2008 12:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
U bent meegegaan met de bi-trend begrijp ik?
Zo'n eenmalige actie in de gevangenis.. allemaal hun laatste restje geld ingezameld en dit 'wijf' in kunnen hurenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk, wat is dat voor een raar wijf?
Ach, hij is gewoon leuk vermaak voor Tegan, maar hij weet zelf ook dat ik er verder niets meer mee wil (en hij wil dat ook niet).quote:
hmmm, als hij je een heel boel sms-jes stuurt zou je toch anders vermoeden?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, hij is gewoon leuk vermaak voor Tegan, maar hij weet zelf ook dat ik er verder niets meer mee wil (en hij wil dat ook niet).
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:28 schreef ShadyLane het volgende:
Als dat zo was zou ie je niet overspoelen met smsjes.
Hij was juist degene die in eerste instantie zei dat hij geen gevoelens voor me had. Toen had ik zoiets van, ja ik eigenlijk ook niet. Ik heb hem ontmoet keer op een feest en toen heeft hij mijn nummer enzo gevraagd. Toen dacht ik, waarom niet, dus gegeven. Maar toen hebben we dus een tijdje gedate totdat we erachter kwamen dat we echt niets gemeen hadden en toen heeft hij dus op gegeven moment gezegd dat hij me gewoon als vriend(in) wilde hebben. En sindsdien hebben we iets van drie keer gezoend in een half jaar. Het zijn meer van die, het was weer een leuke avond-smsjes...quote:Op zondag 8 juni 2008 12:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm, als hij je een heel boel sms-jes stuurt zou je toch anders vermoeden?
edit:ik loop achter de feiten aan vandaag
Bi-trend? Ik zie mezelf echt wel in een relatie met een vrouw, maar ik kom bijna geen vrouwen tegen die aan mijn smaak voldoen qua karakter. Het zou al een redelijk mannelijk/rationeel typje moeten zijn. En humor, onontbeerlijk. Helaas vind je dat bij niet zoveel vrouwen terug.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
U bent meegegaan met de bi-trend begrijp ik?
True!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
[..]
En mannen zijn gewoon veel makkelijker in bed te lokken.![]()
Dat is zeker een feit!quote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
Dat en mannen zijn gewoon veel makkelijker in bed te lokken.![]()
huh? in PF's geval mr Gala is het juist zo dat hij alleen maar zin in sex heeft als hij heel veel smsjes verstuurd volgens jullie allemaalquote:Op zondag 8 juni 2008 12:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmmm, als hij je een heel boel sms-jes stuurt zou je toch anders vermoeden?
edit:ik loop achter de feiten aan vandaag
Oh. OK.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:40 schreef liefie_ het volgende:
Toch heb ik je nog nooit eerder gehoort over een vrouw of de mogelijkheid van een vrouw
Hmmm een man die zin heeft in een relatie heeft meestal ook wel zin in sex hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef m-niki het volgende:
[..]
huh? in PF's geval mr Gala is het juist zo dat hij alleen maar zin in sex heeft als hij heel veel smsjes verstuurd volgens jullie allemaal
![]()
maareh...goeiemorguuuuhhet is mooi weer!!!! (maar er zit al iemand anders buiten in de zon op m'n plekje
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |