abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59214060
Wacht, weer met je ex gezoend?
pi_59214092
Nee, dit is die ene die ik een tijd geleden heb gedate, maar dat er alleen maar lust is eigenlijk en geen gevoelens.
  zondag 8 juni 2008 @ 12:12:50 #228
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59214187
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:06 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het was echt erg. Haha. Voelde me een beetje ongeliefd door vrijdagavond (lees maar terug), en toen ging ik op Loos (na een hoop wijn) maar hele avond zoenen met die jongen die ik gedate heb (die ene die ik altijd op Loos zoen ). En dat terwijl ik me voor had genomen om niemand te zoenen. En nu, ja niets. Ik vind het altijd schattig dat hij na Loos me een hele hoop smsjes stuurt, want voor mij hoeft dat eigenlijk niet.
Als hij lekker zoent, wtf
pi_59214188
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Die is idd heel goed (had um al eens gezien)
maar die kerel (dat wijf) kan nog goed op die hakken lopen ook Vast vaak geoefend, of gewoon van nature goed
Ik dacht eigenlijk, wat is dat voor een raar wijf?
  zondag 8 juni 2008 @ 12:14:01 #230
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59214223
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:59 schreef MLI het volgende:
Daarna naar een heel leuk restaurant geweest (was nog een leuke serveerster. Ik móest het gewoon proberen maar ik heb een blauwtje gelopen).
U bent meegegaan met de bi-trend begrijp ik?
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 juni 2008 @ 12:14:23 #231
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59214235
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:59 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou, eerst zijn we naar een receptie geweest in het Sheraton hotel, op de 30ste verdieping. Geweldig uitzicht over Brussel!

Daarna naar een heel leuk restaurant geweest (was nog een leuke serveerster. Ik móest het gewoon proberen maar ik heb een blauwtje gelopen).

Daarna nog naar Depot geweest, mijn stamkroeg. Even 2 drankjes gedaan en daarna lekker naar huis om te slapen.

En vanmorgen las ik nog eens terug wat ik vannacht allemaal nog gestuurd heb aan mijn vlam: _!
Ik ga NOOIT meer sms-en als ik aangeschoten ben .
Tikfoutje? of ben je tijdelijk ff chickgeil?
  zondag 8 juni 2008 @ 12:15:03 #232
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59214260
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

je was me voor
  zondag 8 juni 2008 @ 12:15:19 #233
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59214267
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk, wat is dat voor een raar wijf?
Zo'n eenmalige actie in de gevangenis.. allemaal hun laatste restje geld ingezameld en dit 'wijf' in kunnen huren
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59214340
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:12 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Als hij lekker zoent, wtf
Ach, hij is gewoon leuk vermaak voor Tegan, maar hij weet zelf ook dat ik er verder niets meer mee wil (en hij wil dat ook niet).
pi_59214609
Als dat zo was zou ie je niet overspoelen met smsjes.
  zondag 8 juni 2008 @ 12:28:25 #236
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59214615
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ach, hij is gewoon leuk vermaak voor Tegan, maar hij weet zelf ook dat ik er verder niets meer mee wil (en hij wil dat ook niet).
hmmm, als hij je een heel boel sms-jes stuurt zou je toch anders vermoeden?

edit: ik loop achter de feiten aan vandaag
pi_59214792
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:28 schreef ShadyLane het volgende:
Als dat zo was zou ie je niet overspoelen met smsjes.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:28 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hij was juist degene die in eerste instantie zei dat hij geen gevoelens voor me had. Toen had ik zoiets van, ja ik eigenlijk ook niet. Ik heb hem ontmoet keer op een feest en toen heeft hij mijn nummer enzo gevraagd. Toen dacht ik, waarom niet, dus gegeven. Maar toen hebben we dus een tijdje gedate totdat we erachter kwamen dat we echt niets gemeen hadden en toen heeft hij dus op gegeven moment gezegd dat hij me gewoon als vriend(in) wilde hebben. En sindsdien hebben we iets van drie keer gezoend in een half jaar. Het zijn meer van die, het was weer een leuke avond-smsjes...
pi_59214883
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bi-trend? Ik zie mezelf echt wel in een relatie met een vrouw, maar ik kom bijna geen vrouwen tegen die aan mijn smaak voldoen qua karakter. Het zou al een redelijk mannelijk/rationeel typje moeten zijn. En humor, onontbeerlijk. Helaas vind je dat bij niet zoveel vrouwen terug.

Vrouwen die meegaan in de trend, vragen geen nummers.

Dat en mannen zijn gewoon veel makkelijker in bed te lokken.
pi_59214967
Toch heb ik je nog nooit eerder gehoort over een vrouw of de mogelijkheid van een vrouw
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zondag 8 juni 2008 @ 12:40:43 #240
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59214969
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef MLI het volgende:

[..]

En mannen zijn gewoon veel makkelijker in bed te lokken.
True!
  zondag 8 juni 2008 @ 12:42:07 #241
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59215004
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef MLI het volgende:

Dat en mannen zijn gewoon veel makkelijker in bed te lokken.
Dat is zeker een feit!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 8 juni 2008 @ 12:42:38 #242
77330 m-niki
for real
pi_59215020
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:28 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

huh? in PF's geval mr Gala is het juist zo dat hij alleen maar zin in sex heeft als hij heel veel smsjes verstuurd volgens jullie allemaal

maareh...goeiemorguuuuh het is mooi weer!!!! (maar er zit al iemand anders buiten in de zon op m'n plekje )
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59215074
De smsjes zeggen dat hij meer wil, maar dat kan ook simpelweg zijn: 'meer dan zoenen'
pi_59215131
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:40 schreef liefie_ het volgende:
Toch heb ik je nog nooit eerder gehoort over een vrouw of de mogelijkheid van een vrouw
Oh. OK.

pi_59215196
Naja dat is toch niet vreemd dat ik dat opmerk
Over je gebeuren en gedoetjes met mannen ben je namelijk juist heel open en praat je bijna 24/7 over
Vandaar dat het me op viel
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zondag 8 juni 2008 @ 12:50:44 #246
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59215218
hehe ja mannen denken wat sneller met hun kleinere hoofd, maar aan de andere kant vrouwen weten dat donders goed en schrikken zich lam als ze ineens een gevoelig type tegen komen. Waarvan akte, op deze zondag ochtend biecht geef ik gewoon volmondig toe dat ik ranzig slecht ben in dat spelletje en pas met een vrouw ga zoenen, neuken als er daadwerkelijk gevoel is van mijn kant. Lust en liefde gaan hand in hand, als hagelslag met boter bij mij. Nee niet principieel, heb dat toch een paar keer proberen los te laten incl mijn laatste scharrel, waarbij ik van te voren wist dat het op niets uit zo lopen maar toch na maandje de boot afhouden over stag gegaan. Paar heerlijke maanden gehad, totdat ze geheel volgens de verwachting met de melding kwam dat ze een nieuwe vriend had die haar alles was. Ergo conclusie, ik toch een zwaar gebroken hart en dat terwijl ik alles van te voren wist.

Dat doe ik dus nooit meer, risico lopen in de liefde doe je allemaal. Geen risico == geen succes, simpel zat. Maar ik ga niet weer scharrelen met iemand die van te voren verteld dat het pure lust is met een heel klein beetje aantrekkingskracht maar die eigenlijk gebaseerd is op clitorale jeuk,
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 8 juni 2008 @ 12:52:48 #247
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59215257
@kwaakvaak
Je kunt ook gewoon een one night stand doen he. Dan heb je ook minder kans (geen) dat je onbewust verliefd gaat wordne enzo. maar anders gewoon idd niet doen. Werkt het niet voor je , dan niet
  zondag 8 juni 2008 @ 13:00:43 #248
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59215427
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef m-niki het volgende:

[..]

huh? in PF's geval mr Gala is het juist zo dat hij alleen maar zin in sex heeft als hij heel veel smsjes verstuurd volgens jullie allemaal

maareh...goeiemorguuuuh het is mooi weer!!!! (maar er zit al iemand anders buiten in de zon op m'n plekje )
Hmmm een man die zin heeft in een relatie heeft meestal ook wel zin in sex hoor.
  zondag 8 juni 2008 @ 13:02:36 #249
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59215488
Ik ga ook pas verder als ik echt gevoelens heb voor iemand en ik door heb dat het ook anderzijds zo is.
Dan kan het nog fout lopen natuurlijk, maar ik ben er niet het type voor dat zomaar met de ene na de andere het bed in duikt, althans niet méer.
Vroegáh toen Rotterdam nog een leuke stad was zonder vervelende Noord-Afrikaanse hangjeugd nog wel, maar tijden veranderen.
  zondag 8 juni 2008 @ 13:04:00 #250
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59215522
een ONS werkt niet zo goed voor mij, de avond zelf prima. Maar de dagen erna voel ik me naar en raar. Niet om zielig te klinken, want zo voel ik me niet, beter geen sex dan lege sex voor mij en weet je, er is meer in het leven dan sex. Als sex je enige lolletje in iemands leven is, dan heb ik meedelijden met die persoon. Niet dat iets mis is met sex, helemaal niet zelfs. Er gaat niets boven het samenspel tussen twee personen. En de after sex is mischien nog wel lekkerder dan het orgasme zelf, lekker tegen in elkaar gestrengeld slapen.

Damn... dat laatste mis ik momenteel nog het meeste eigenlijk
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')