FOK!forum / Klaagbaak / Klote EK
Viking84zaterdag 7 juni 2008 @ 17:04
Het EK is nog niet eens begonnen en hoewel ik me er best op verheugde, ben ik het nu alweer zat. Overal is het EK wat de klok slaat. Zou ik vanavond naar de film met m'n huisgenoot, begint 'ie te zeuren: "Ja maar dat kan niet, want vanavond is de opening van het EK" . En dan heb ik het nog niet eens gehad over al die voetbalprogramma's die continu op staan .

Subklacht: Plus supermarkt die snackpakketten met mijn favoriete snack Hamka's meegeeft in de EK-periode .

Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is .
Tha_Erikzaterdag 7 juni 2008 @ 17:05
Goede klacht. Oranjemania komt me de strot helemaal uit.
Knekwurstzaterdag 7 juni 2008 @ 17:05
TS kijkt films.
Viking84zaterdag 7 juni 2008 @ 17:06
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:05 schreef Knekwurst het volgende:
TS kijkt films.
Nou, vanavond niet dus .
Happelzaterdag 7 juni 2008 @ 17:06
TS doet boodschappen bij de Plus.
Fhazaterdag 7 juni 2008 @ 17:06
Terechte klacht inderdaad.
Pekzaterdag 7 juni 2008 @ 17:08
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is .
Ach, het duurt maar een week joh
Driehoekigblokjezaterdag 7 juni 2008 @ 17:13
EK is niet klote!
Kiegiezaterdag 7 juni 2008 @ 17:19
Ik heb er ook absoluut geen zin an.
Idioten overal om me heen met hun debiele gebrul.
McFearlesszaterdag 7 juni 2008 @ 17:20
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Driehoekigblokje het volgende:
EK is niet klote!
shroomerzaterdag 7 juni 2008 @ 17:20
Viking84zaterdag 7 juni 2008 @ 17:21
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:08 schreef Pek het volgende:

[..]

Ach, het duurt maar een week joh
Ik zie net dat Robben ook al is afgevallen, dus dat komt vast goed .
Knekwurstzaterdag 7 juni 2008 @ 17:21
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie net dat Robben ook al is afgevallen, dus dat komt vast goed .

Wie?
Synthesistzaterdag 7 juni 2008 @ 17:22
Voetbal is een kindersport waar oude mannen uren over kunnen discussieren en waar belachelijke bedragen in omgaan.

totaal uit proportie.
Viking84zaterdag 7 juni 2008 @ 17:22
Oh, en ik ga vanavond toch naar de film.
Ik werd weer eens gejend .
Robbadefrissazaterdag 7 juni 2008 @ 17:23
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:05 schreef Knekwurst het volgende:
TS kijkt films.
Krekwurst namelijk nooit
Robbadefrissazaterdag 7 juni 2008 @ 17:23
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Driehoekigblokje het volgende:
EK is niet klote!
Salvad0Rzaterdag 7 juni 2008 @ 17:24
gewoon negeren.
Emimichzaterdag 7 juni 2008 @ 17:29
Bek dicht pot!
katerwaterzaterdag 7 juni 2008 @ 17:30
Kom bij mij rusten!

Hier in Belgie hebben we het voetbal opgegeven
Nergens last van. Geen manie, het wordt zelfs niet meer op de openbare zender uitgezonden!

[ Bericht 1% gewijzigd door katerwater op 07-06-2008 19:41:30 ]
nattermannzaterdag 7 juni 2008 @ 17:45
Eens met klacht!
reetveterzaterdag 7 juni 2008 @ 17:46
EK is tof, niet zo zeiken lutser
Rotondezaterdag 7 juni 2008 @ 17:49
Zeer terechte klacht.
floris.spzaterdag 7 juni 2008 @ 17:50
EK is triest het hele voetbal al. Iedere keer tijdens het ek of wk moet nederland zo nodig zo debiel doen vanwege een spelletje te triest als je het mij vraagt.
ImMaxazaterdag 7 juni 2008 @ 17:52
3 wedstrijden, en het is weer voorbij, ondanks wat al die Oranjegekken roepen.
reetveterzaterdag 7 juni 2008 @ 17:52
Sport nummero uno
Gluckskaferzaterdag 7 juni 2008 @ 18:01
HET BEGINT NU!!
SwJzaterdag 7 juni 2008 @ 18:07
ek?
Rotondezaterdag 7 juni 2008 @ 18:31
Dergelijke voetbaltoernooien zorgen ervoor dat volwassen mannen zich als kleuters gaan gedragen. En het ergste is nog dat ervan uit wordt gegaan dat iedereen het leuk vindt, vandaar dat overal die oranje troep door je strot wordt geduwd.
tong80zaterdag 7 juni 2008 @ 18:33
Ben het eens met de topicstarter. Ben ook geen voetballliefhebber.

Ik zie er als hoerenloper wel een voordeel in.

Als ik naar de hoeren ga als Nederland speelt. Heb ik altijd de beste keus.

Mr.Blonde89zaterdag 7 juni 2008 @ 18:34
Terechte klacht. Ik zeg hier thuis dat ik vanavond een film ga kijken met vrienden, krijg je meteen van die reacties van: "hè, het EK begint vanavond hoor!".

Ik dus echt zo van
Fhazaterdag 7 juni 2008 @ 18:35
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ik ga vanavond toch naar de film.
Ik werd weer eens gejend .
Aahw
Veel plezier!
WethouderHekkingzaterdag 7 juni 2008 @ 18:35
De openingswedstrijd is in ieder geval dramatisch slecht.
__Saviour__zaterdag 7 juni 2008 @ 18:36
Mij boeit dat precies ook niet
Quirzaterdag 7 juni 2008 @ 18:55
Ofof, 14-jarige hooligans die de baard nog niet in de keel hebben gekregen en dan achterlijke dingen rond gaan roepen.
SaCnzaterdag 7 juni 2008 @ 19:09
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Terechte klacht. Ik zeg hier thuis dat ik vanavond een film ga kijken met vrienden, krijg je meteen van die reacties van: "hè, het EK begint vanavond hoor!".

Ik dus echt zo van
Kneusjes als jou hebben buiten WoW toch helemaal geen vrienden?
_Mike_zaterdag 7 juni 2008 @ 19:16
Voetbal is dope
TheJanitorzaterdag 7 juni 2008 @ 19:18
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:46 schreef reetveter het volgende:
EK is tof, niet zo zeiken lutser
Gunctazaterdag 7 juni 2008 @ 19:19
Eindelijk weer eens wat leuks op tv. Kijk voor de rest weinig tv, dus mensen die nu door mij niet meer dik 2 uren ingeplande tv kun kijken hebben pech en kopen maar een eigen tv. Zomerseizoen is toch ook alweer begonnen? Dan is er toch niks op tv wat maar een beetje leuk is.
Ulreazjzaterdag 7 juni 2008 @ 19:22
Zeur neit.
Rotondezaterdag 7 juni 2008 @ 19:22
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Terechte klacht. Ik zeg hier thuis dat ik vanavond een film ga kijken met vrienden, krijg je meteen van die reacties van: "hè, het EK begint vanavond hoor!".

Ik dus echt zo van
Ik ken het... Wil je iets met vrienden afspreken, is het eerste wat ze zeggen: "even kijken wat voor wedstrijden er dan zijn hoor"
Cassiuszaterdag 7 juni 2008 @ 20:09
Matig idd. Nou is zelfs het 8-uurjournaal naar Ned 2 verplaatst vanwege voetbal op Ned 1
Fhazaterdag 7 juni 2008 @ 20:10
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef Cassius het volgende:
Matig idd. Nou is zelfs het 8-uurjournaal naar Ned 2 verplaatst vanwege voetbal op Ned 1
Ik verbaasde me er ook al over ja. Het moet niet veel gekker worden.
Gunctazaterdag 7 juni 2008 @ 20:24
Dat is heel normaal en zorgt juist voor veel minder irritatie.
Ze bundelen alles op 1 zender (NOS) om het overzichtelijk te houden.

Zie teletekst pagina 360.
Fhazaterdag 7 juni 2008 @ 20:26
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:24 schreef Guncta het volgende:
Dat is heel normaal en zorgt juist voor veel minder irritatie.
Ze bundelen alles op 1 zender (NOS) om het overzichtelijk te houden.

Zie teletekst pagina 360.
Maar ik kan niet tegen verandering dus het stoort me
Gunctazaterdag 7 juni 2008 @ 20:29
Dan kijk je voor de verandering geen tv.
Fhazaterdag 7 juni 2008 @ 20:31
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:29 schreef Guncta het volgende:
Dan kijk je voor de verandering geen tv.
Nooooo. Alleen het idee al kan ik niet aan
nimaradzaterdag 7 juni 2008 @ 20:34
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:30 schreef katerwater het volgende:
Kom bij mij rusten!

Hier in Belgie hebben we het voetbal opgegeven
Nergens last van. Geen manie, het wordt zelfs niet meer op de openbare zender uitgezonden!
Wat een rust!

Ik hoop bij elke straat die weer volgehangen is met oranje plastic zooi dat het in de fik vliegt en de hele buurt in as legt. Ja, ik kan er niet mee omgaan.
#ANONIEMzaterdag 7 juni 2008 @ 20:34
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:
...
Ik ga maar een zomerslaap houden tot deze ellende voorbij is .
Je vindt het EK niets maar bent toch een oranjefan? Beetje vreemd nietwaar?
Viking84zaterdag 7 juni 2008 @ 21:51
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:34 schreef SG-sam het volgende:

[..]

Je vindt het EK niets maar bent toch een oranjefan? Beetje vreemd nietwaar?
Ja, ik dacht dat ik het EK wel leuk ging vinden .
Maar ik was al dat gezeik eromheen even vergeten .
leolinedancezondag 8 juni 2008 @ 03:41
TS is een aansteller
TheZapsterzondag 8 juni 2008 @ 03:50
Neuken dan maar TS ? Ik wacht je berichtje af
Mr.Blonde89zondag 8 juni 2008 @ 22:17
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:09 schreef SaCn het volgende:

[..]

Kneusjes als jou hebben buiten WoW toch helemaal geen vrienden?
Ik denk dat je "Kneusjes als jij" bedoelt.

Daarnaast: WoW ....
Erotica_zondag 8 juni 2008 @ 23:09
Ik vind het wel leuk allemaal maar de hele hype eromheen met al die akties en kutreclames komen me de strot uit
Rotondezondag 8 juni 2008 @ 23:22
Toch zijn er voordelen: als Nederland een wedstrijd heeft is het lekker rustig op de weg. En je kunt in alle gemak een wandelingetje door het park maken, je komt dan alleen maar gelijkgestemden tegen. Alle oranje toeterjosti's zitten toch voor de tv.
SaCnmaandag 9 juni 2008 @ 00:02
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind het wel leuk allemaal maar de hele hype eromheen met al die akties en kutreclames komen me de strot uit
En om mensen als jou winnen we nou nooit wat. Ga GVD eens 100 % achter je land staan, en niet s'middags eens ff in de gids kijken of Nederland toevallig speelt die avond... Die hype is heerlijk
leolinedancemaandag 9 juni 2008 @ 11:07
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:22 schreef Rotonde het volgende:
Toch zijn er voordelen: als Nederland een wedstrijd heeft is het lekker rustig op de weg. En je kunt in alle gemak een wandelingetje door het park maken, je komt dan alleen maar gelijkgestemden tegen. Alle oranje toeterjosti's zitten toch voor de tv.
Viking84maandag 9 juni 2008 @ 11:08
Ik heb gisteren naar Duitsland-Polen gekeken en vanavond ga ik ook kijken naar Nederland-Italië .
leolinedancemaandag 9 juni 2008 @ 11:08
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:02 schreef SaCn het volgende:

[..]

En om mensen als jou winnen we nou nooit wat. Ga GVD eens 100 % achter je land staan, en niet s'middags eens ff in de gids kijken of Nederland toevallig speelt die avond... Die hype is heerlijk
Precies!
Viking84maandag 9 juni 2008 @ 11:08
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:22 schreef Rotonde het volgende:
Alle oranje toeterjosti's zitten toch voor de tv.
_!!

Hopelijk gaat het dan wel hard plensen, want anders hebben ze de tv voor hun pauperhuissies gezet! .
Rotondemaandag 9 juni 2008 @ 13:08
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_!!

Hopelijk gaat het dan wel hard plensen, want anders hebben ze de tv voor hun pauperhuissies gezet! .
Maar als het regent wil ik niet door het park lopen.
Frollomaandag 9 juni 2008 @ 13:18
Voetballen.
Mr.Blonde89maandag 9 juni 2008 @ 20:21
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:09 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vind het wel leuk allemaal maar de hele hype eromheen met al die akties en kutreclames komen me de strot uit
Ik vind juist die hype eromheen wél leuk. Uitgedoste tokkies enzo, echt te geniaal!

Maar het kijken van de wedstrijd.....
RadioSlutmaandag 9 juni 2008 @ 20:22
quote:
Pekmaandag 9 juni 2008 @ 23:52
Chips, kan het zomaar langer dan een week gaan duren. Damn
Viking84maandag 9 juni 2008 @ 23:58
Mooie wedstrijd .
Oranje .
EK .


.
Pekdinsdag 10 juni 2008 @ 01:10
Toch wel een Twilight Zone moment, als iemand van te voren had gezegd: we worden een counterploeg, winnen met 3-0 en van Bronckhorst is de uitblinker, had ik hem keihard uitgelachen

*knijpt zichzelf om te kijken of hij wakker is*