Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepenquote:
Nederland speelt toch volledig in het oranje vanavond?quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik antwoord op een normale wijze..toch...FORZA AZZURRIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had liever de sokken ook oranje maar de broekjes wit.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepen
Gaar, maar waar.
oh geen idee of dat zo is, op de uefa site staat dit:quote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nederland speelt toch volledig in het oranje vanavond?
edit: te laat![]()
Dat was eerst het zeggen, maar dat is om een of andere vage reden veranderd.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepen
Gaar, maar en niet waar.
De kleuren TV heeft gisteravond z'n intrede gedaan in Italie?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat was eerst het zeggen, maar dat is om een of andere vage reden veranderd.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Waar speelt Van Persie eigenlijk over het algemeent bij Arsenal, rechts achter?
Nergens, hij is altijd geblesseerdquote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Tijdens wk op mijn werk eens een e-mail gestuurd naar alle collega's "NL staat 0 - 1 achter." De wedstrijd was toen net 1 minuut bezig.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik word gek......... Zit de hele dag op me werk en iedereen hier loopt nerveus in de rondte
duidelijk, thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:12 schreef Breach het volgende:
Over de tenues nog:
http://www.nu.nl/news/160(...)helemaal_oranje.html
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Keeper.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Dat die gast nog gewoon mag voetballenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Als hij speelt dan hebben we volgende wedstrijden sowieso een probleem qua opstelling:
Hadden wij maar zulke slagers (naja Boulah kan het ook wel).
Als Nederlander kan ik het best goed begrijpen.Ik heb er geen last vanquote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik word gek......... Zit de hele dag op me werk en iedereen hier loopt nerveus in de rondte
Just waitquote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Als Nederlander kan ik het best goed begrijpen.Ik heb er geen last van
Als Affelay speelt zien we hem de komende 9 maanden niet meer terug op het veldquote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Als hij speelt dan hebben we volgende wedstrijden sowieso een probleem qua opstelling:
Hadden wij maar zulke slagers (naja Boulah kan het ook wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |