quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:01 schreef Angelof9 het volgende:Ik heb het ergens gelezen inderdaad, en dat laatste heb ik gezien, maar niet precies dat het dat was zeg maar (om het maar even cryptisch te omschrijven).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ergens gelezen inderdaad, en dat laatste heb ik gezien, maar niet precies dat het dat was zeg maar (om het maar even cryptisch te omschrijven).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Is Cain in razor als kind te zien? Kan me niet heugen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:08 schreef Fendy het volgende:
[..]
In welke episode is dat te zien geweest?
Het was niet in de webisodes, want die heb ik pas nog gezien.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef Angelof9 het volgende:
Je ziet hoe ze haar zusje achterlaat om zelf weg te rennen, en haar zusje vervolgens door de Cylons wordt meegenomen (wellicht om als proefkonijn voor de skinjobs te dienen, die destijds nog niet waren "uitgevonden") en Cain die zich daar dus de rest van haar leven schuldig over voelde.
Ik kan me de scene duidelijk herinneren, maar negin me nu af te vragen of het in een gewone aflevering of in 1 van de webisodes was... maar ligt me toch bij dat het Razor was hoor.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:40 schreef PPL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Dat was in Razor inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef Angelof9 het volgende:
Je ziet hoe ze haar zusje achterlaat om zelf weg te rennen, en haar zusje vervolgens door de Cylons wordt meegenomen (wellicht om als proefkonijn voor de skinjobs te dienen, die destijds nog niet waren "uitgevonden") en Cain die zich daar dus de rest van haar leven schuldig over voelde.
Ik kan me de scene duidelijk herinneren, maar negin me nu af te vragen of het in een gewone aflevering of in 1 van de webisodes was... maar ligt me toch bij dat het Razor was hoor.
Yep, sluit ik mij bij aan.quote:
Lijkt me sterk. Dianna bood haar excuses aan in die tempel. Waarom zou ze dat aan Zack doen? Bovendien is het wel erg ver gezocht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 04:23 schreef Marble het volgende:
Zack Adama is vast de laatste cylon.
Wie zegt dat ze dat tegen juist die missing cylon zei en niet tegen tigh bijvoorbeeld vanwege zijn cyclopness.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Dianna bood haar excuses aan in die tempel. Waarom zou ze dat aan Zack doen? Bovendien is het wel erg ver gezocht.
Opsluiten, martelen en oogje uitprikken bij Tigh is toch wel ernstig. Ok, waarschijnlijk is dat door een #1/ Cavil gedaan, maar elke cylon zal dat ongetwijfeld geweten hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nouja tot nu toe heeft ze volgens mij nog niet iemand iets aangedaan waarvoor ze haar excuses moet aanbieden...
Ik heb het ook gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef Angelof9 het volgende:
Oh, dat zou kunnen, dat het de extended versie was, want die heb ik en ik heb die andere nooit gezien. Dat verklaart waarom niemand weet waar ik het over heb.
Maar Boomer/Athena is toch zeker de Judas?quote:Theorie van iemand:
http://i270.photobucket.c(...)/BSG_last_supper.jpg
Tigh en Leequote:Op woensdag 18 juni 2008 17:10 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die van Caprica Six, Apollo en Tigh zijn om te gieren.
Of Adama omdat zij zijn fleet en Battlestar jarenlang achtervolgd heeft met de intentie die uit de lucht te schieten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat tegen juist die missing cylon zei en niet tegen tigh bijvoorbeeld vanwege zijn cyclopness.
Tori dus gewoon he...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:47 schreef Marble het volgende:
De laatste cylon staat er niet op (het lijkt Lingo wel), maar hebben we wel al ontmoet aldus Moore.
Hence, Zack Adama.
Ja godverdomme, was ik net over het verlies heen, wat doe jequote:Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef Marble het volgende:
Tory, jeweetwel, die badass die Cally het luchtledige ingemept heeft. Die.
Dat zou ook wat wezen he als die toch geen cylon bleek te zijn. Cally helemaal voor niks de ruimte in geinjecteerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:32 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm is die chief nu wel of geen cylon?
Dat is Ron Moore die je voor de gek houdt. Bij hem moet je alles heel relatief zien, iets letterlijk nemen wat hij zegt is erg naief.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef Angelof9 het volgende:
Maar hoe kan Tori nou de laatste zijn als ze al als Cylon onthuld is? Ik zie ook wel dat ze niet op de foto staat, maar die priester en die doctor en Leoben staan er ook niet op. Maar die zijn al Cylon, dus ze kunnen het niet nog een keer zijn. Toch?
Mja dat zou wel lame zijn als het zo bedoeld is dus dat geloof ik niet. Hij heeft het over het laatste te onthullen model, niet over Number Twelve. Ik ga er gewoon vanuit dat Tigh Number 12 is omdat hij het verst ontwikkeld/meest gevolueerde model is. En anders is hij iig Number 11, als de laatste ook een agende cylon is. Bijv. Lee of Zack, aangezien Bill het personage lijkt waaraan alle andere tijdlijden worden afgemeten (ook vanwege de aanstaande Caprica-spinoff natuurlijk over zijn vader en jonge jaren).quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:01 schreef HiZ het volgende:
Laatste kan natuurlijk ook gewoon betekenen, laatste model, en niet laatste te openbaren model, waar we nu allemaal wel zo'n beetje vanuit gaan. Maar zelfs dan, Tory's positie in de Cylon hierarchie is veel te onduidelijk om iets te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |