Ik krijg nu opeens het idee dat die nog op aarde is (of met de bewoners mee) of dat hij god isquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:06 schreef Liquidootje het volgende:
Wat issie weer mooi. Alleen jammer dat het einde al wist. Maar de laatste cylon zit dus _niet_ in de fleet.
klopte met de ligging en afstand van de sterrenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:41 schreef Theebag het volgende:
Wie zegt uberhaubt dat dit aarde is..., ik heb nog geen herkenbare continenten gezien of een bordje New York...
Maar dan zou ik als programma maker iets doen met de maan, als er dan één ding karakteristiek is aan aarde, is dat de maan. Dat lijkt me een heel mooi plaatje : Fly-by shot van Maan, vloot en aarde, zoiets. Het lijkt alsof ze bewust de aarde niet op de aarde willen laten lijken...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef Mirel het volgende:
[..]
klopte met de ligging en afstand van de sterren
Alleen dat wachten . . .quote:
Terra?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:29 schreef Migue het volgende:
All of this has happened before, and all of this will happen again... Oftewel, de Thirteenth Tribe is op zoek naar de Colonies... Kut voor hun!
Dit zal vast wel Earth zijn, zou een dooddoener zijn als het Terra blijkt te zijn.
Zeg dat wel zeg!quote:
Een planeet in de originele Battlestar Galactica. Dacht de vloot ook Aarde te hebben gevonden, bleek 't iets anders te zijn.quote:
Volgens mijn heb je de volgorde hier verkeerd: aarde het begin, kobol de tweede planeet, daarna de colonies. Oftewel aarde het begin tijdperk van de robot, kobol de eerste generatie cylons, de colonies de tweede generatie.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:27 schreef Ruiseart het volgende:
All of this happened before, all of this will happen again.
De mensheid heeft Kobol om zeep geholpen, de overlevenden hebben zich op Aarde gevestigd, de mensheid heeft Aarde om zeep geholpen, de mensheid heeft zich op de twelve colonies gevestigd, de mensheid heeft de Cylons geschapen en daarmee de twelve colonies om zeep geholpen... it goes on and on.
Dat kan ook en is ook wat ik het eerste dacht. Alleen ziet Kobol eruit alsof het nog langer geleden vernietigd is dan Aarde.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:37 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Volgens mijn heb je de volgorde hier verkeerd: aarde het begin, kobol de tweede planeet, daarna de colonies. Oftewel aarde het begin tijdperk van de robot, kobol de eerste generatie cylons, de colonies de tweede generatie.
Ah ok, thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:27 schreef Ruiseart het volgende:
Een planeet in de originele Battlestar Galactica. Dacht de vloot ook Aarde te hebben gevonden, bleek 't iets anders te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag mij wel een beetje af; heeft de mensheid zichzelf genuked of waren de Cylons er eerder?
[ Bericht 13% gewijzigd door Cheiron op 15-06-2008 12:57:50 ]Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Wat een vette aflevering! Mooie mid-season einde. Damn!de ceylons hadden dit ook niet verwacht dus ik denk van niet, overigens is de 5de nog onbekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag mij wel een beetje af; heeft de mensheid zichzelf genuked of waren de Cylons er eerder?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Ja klopt, maar ik heb even geen zin om bepaalde programma's te installeren en daarna te moeten verwijderen omdat ik erachter kom dat het niet lukt met die programma's (te vaak gehad in het verleden).quote:Op zondag 15 juni 2008 17:01 schreef Ulreazj het volgende:
Anders kun je die ook uit een aflevering knippen met bepaalde programma's.
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef Angelof9 het volgende:
Is er al een promo voor de rest van het seizoen?
Flinke spoiler voor jullie, op eigen risico:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
kan natuurlijk ook aan boord van die baseship zitten toen ze daar waren, dan is die dus niet "in de fleet"quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:06 schreef Liquidootje het volgende:
Wat issie weer mooi. Alleen jammer dat het einde al wist. Maar de laatste cylon zit dus _niet_ in de fleet.
Of ze liegt gewoon keihard natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:06 schreef Liquidootje het volgende:
dat zie ik overal terug komen maar wanneer is dat gezegdquote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef Zhenar het volgende:
Toffe aflevering, fijn dat de final four onthuld zijnAl had ik daar wel wat meer drama over willen zien, maar dat komt vast nog wel
![]()
Ik vond het einde wel meevallen... had ergens gelezen dat het de grootste WTF zou zijn ooit in een BSG aflevering, maar dat gevoel had ik niet echt. Wel bizar dat ze nu al aarde hebben gevonden en tof dat ze nu het hele "All of this has happened before..." goed kunnen uitleggen, maar ik had meer shock & awe verwacht. De laatste Cylon, of een onthulling die alles op losse schroeven zet. Ach, dat komt allemaal nog wel
Die hybrid zei dat een keertje volgens mijquote:Op maandag 16 juni 2008 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat zie ik overal terug komen maar wanneer is dat gezegd
Het werd deze aflevering ook weer gezegd door D’Anna, maar dan “All of this has happend before, but that doesn’t mean it will happen again,” wat wel stoer wasquote:Op maandag 16 juni 2008 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mooi moment om alles vanaf het begin weer te zien plus heb ik nog een paar series die stof lopen te vergaren . . .quote:Op maandag 16 juni 2008 16:52 schreef TheZapster het volgende:
Klote dat we nu zo lang op het einde van de serie moeten wachten![]()
In Flesh And Bone al door Leoben Conoy, waarin hij overigens ook wist te melden dat Adama een Cylon is.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:10 schreef Migue het volgende:
[..]
In Flesh And Bone al door Leoben Conoy, waarin hij overigens ook wist te melden dat Adama een Cylon is.
Nu ik er steeds meer over na aan het denken ben, lijkt het mij toch wel duidelijk dat dit niet Earth maar Terra is. In de promo voor volgend jaar is al te zien dat Roslin waarschijnlijk overlijdt, dat is mijn invulling tenminste, en dat voorspeld Pythia ook, dat de Dying Leader zou overlijden voordat ze met de fleet voet zou zetten op het beloofde land.
Bovendien kan het liefdesverhaal tussen Adama en Roslin dat nu eindelijk echt van de grond komt, ertoe leiden dat Adama kapot gaat wanneer zij overlijdt, en de laatste Cylon zou eerst verschikkelijk lijden voordat deze onthuld zou worden als Cylon.
Dus, we zullen zien volgend jaar...
Interessante versie, ik zou er voor tekenenquote:Op maandag 16 juni 2008 23:10 schreef Migue het volgende:
[..]
In Flesh And Bone al door Leoben Conoy, waarin hij overigens ook wist te melden dat Adama een Cylon is.
Nu ik er steeds meer over na aan het denken ben, lijkt het mij toch wel duidelijk dat dit niet Earth maar Terra is. In de promo voor volgend jaar is al te zien dat Roslin waarschijnlijk overlijdt, dat is mijn invulling tenminste, en dat voorspeld Pythia ook, dat de Dying Leader zou overlijden voordat ze met de fleet voet zou zetten op het beloofde land.
Bovendien kan het liefdesverhaal tussen Adama en Roslin dat nu eindelijk echt van de grond komt, ertoe leiden dat Adama kapot gaat wanneer zij overlijdt, en de laatste Cylon zou eerst verschikkelijk lijden voordat deze onthuld zou worden als Cylon.
Ik zit al vanaf 18 uur aan het bier en heb niet op typefouten geltet eigenlijk :pquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:27 schreef Migue het volgende:
Godver zeg, excusé mijn spelfouten, het is een lange en zware dag geweest
Puike theorie. Scherp.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:10 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat zou wel heel bizar zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:46 schreef Angelof9 het volgende:
^ Ja, klopt.
Ik houd het toch nog op Admiral Cain.
In welke episode is dat te zien geweest?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:57 schreef Angelof9 het volgende:
en ook toen zij als kind werd aangevallen door de Cylons, had ze dat zelfde rode dingetje in haar ogen als Anders
Ik niet want die is dood namelijk en het hele resurecten werkt niet meerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:46 schreef Angelof9 het volgende:
^ Ja, klopt.
Ik houd het toch nog op Admiral Cain.
Dus?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik niet want die is dood namelijk en het hele resurecten werkt niet meer
Hoe gaat zij hun dan naar de bestemming wijzenquote:
nee want zij had juist de goedkeuring gegeven voor een aanval op de regionale hub en dus zodoende zou ze buiten bereik moeten liggenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:04 schreef Angelof9 het volgende:
Ze kan toch ook al voor de tijd ge-resurrected zijn? Voor dat ze de hub opbliezen dus?
Verdomd... dat heb ik gemist. Maar volgens mij was ik groggy toen ik Razor keek.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:57 schreef Angelof9 het volgende:
Cain zou logisch zijn in de "seeking redemption" sense, en ook toen zij als kind werd aangevallen door de Cylons, had ze dat zelfde rode dingetje in haar ogen als Anders had en ook meteen de Cylon attack werd afgeblazen. De centurions wisten toen al dat zij het was.
Ik kan me het moment dat zij doodging niet meer zo goed herinneren, maar zou er toen niet een andere hub in de buurt geweest kunnen zijn?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee want zij had juist de goedkeuring gegeven voor een aanval op de regionale hub en dus zodoende zou ze buiten bereik moeten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:01 schreef Angelof9 het volgende:Ik heb het ergens gelezen inderdaad, en dat laatste heb ik gezien, maar niet precies dat het dat was zeg maar (om het maar even cryptisch te omschrijven).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ergens gelezen inderdaad, en dat laatste heb ik gezien, maar niet precies dat het dat was zeg maar (om het maar even cryptisch te omschrijven).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Is Cain in razor als kind te zien? Kan me niet heugen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:08 schreef Fendy het volgende:
[..]
In welke episode is dat te zien geweest?
Het was niet in de webisodes, want die heb ik pas nog gezien.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef Angelof9 het volgende:
Je ziet hoe ze haar zusje achterlaat om zelf weg te rennen, en haar zusje vervolgens door de Cylons wordt meegenomen (wellicht om als proefkonijn voor de skinjobs te dienen, die destijds nog niet waren "uitgevonden") en Cain die zich daar dus de rest van haar leven schuldig over voelde.
Ik kan me de scene duidelijk herinneren, maar negin me nu af te vragen of het in een gewone aflevering of in 1 van de webisodes was... maar ligt me toch bij dat het Razor was hoor.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:40 schreef PPL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Dat was in Razor inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef Angelof9 het volgende:
Je ziet hoe ze haar zusje achterlaat om zelf weg te rennen, en haar zusje vervolgens door de Cylons wordt meegenomen (wellicht om als proefkonijn voor de skinjobs te dienen, die destijds nog niet waren "uitgevonden") en Cain die zich daar dus de rest van haar leven schuldig over voelde.
Ik kan me de scene duidelijk herinneren, maar negin me nu af te vragen of het in een gewone aflevering of in 1 van de webisodes was... maar ligt me toch bij dat het Razor was hoor.
Yep, sluit ik mij bij aan.quote:
Lijkt me sterk. Dianna bood haar excuses aan in die tempel. Waarom zou ze dat aan Zack doen? Bovendien is het wel erg ver gezocht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 04:23 schreef Marble het volgende:
Zack Adama is vast de laatste cylon.
Wie zegt dat ze dat tegen juist die missing cylon zei en niet tegen tigh bijvoorbeeld vanwege zijn cyclopness.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Dianna bood haar excuses aan in die tempel. Waarom zou ze dat aan Zack doen? Bovendien is het wel erg ver gezocht.
Opsluiten, martelen en oogje uitprikken bij Tigh is toch wel ernstig. Ok, waarschijnlijk is dat door een #1/ Cavil gedaan, maar elke cylon zal dat ongetwijfeld geweten hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nouja tot nu toe heeft ze volgens mij nog niet iemand iets aangedaan waarvoor ze haar excuses moet aanbieden...
Ik heb het ook gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef Angelof9 het volgende:
Oh, dat zou kunnen, dat het de extended versie was, want die heb ik en ik heb die andere nooit gezien. Dat verklaart waarom niemand weet waar ik het over heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |