Ken ik jou?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:16 schreef FlashingLights het volgende:
Zo Paaskonijn dit is het moment dat wij dit topic kunnen gaan kapen.
Hihihihih.
Ik neem aan dat ze daar nu niet meer zijn toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:25 schreef Dupje het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeel misschien loop ik vanavond nog even langs Camelot, ga miss even met vriendje naar Dollars.
Ohquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar nu niet meer zijn toch?
Jeweetz meisje. Ik hossel al jaren, plus ik zie er uit als een 15 jarig allochtoontjequote:
Wel dus...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:14 schreef LastRequest het volgende:
Ooh nou in dat geval, ik was diegene die even tussen de gordijnen door gluurde of jullie geen enge fokkers waren
Ach, geen fiets, geen zin. Vriendin van me uit utrecht belde me ook al op, gelukkig woonde ze niet daar. Maar dat werken wil niet echt opschieten merk ik zo aan je postaantal...?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik had mezelf beloofd dit weekend opgesloten te blijven en aan m'n portfolio te werken... Nog één weekje bikkelen en dan heb ik zomervakantie en vrije tijd
Alleen nu zit ik te zenuwen om die brand in Utrecht.. Ik ga nu dat artikel en de topic erover maar afsluiten haha en weer verder aan het werk
Waarom jij niet eigenlijk?
Je staat er al een stukje boven hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik sta nu gelijk met Yasha qua meeste posts in dit topic
Wat een eer en wat een accomplishment (ik weet serieus het NL woord even niet)
Yash het spijt me, nu sta ik er 1 boven je
Dit is een unieke kans voor me hahaha...
Hoezo zit je in de zenuwen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:20 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik had mezelf beloofd dit weekend opgesloten te blijven en aan m'n portfolio te werken... Nog één weekje bikkelen en dan heb ik zomervakantie en vrije tijd
Alleen nu zit ik te zenuwen om die brand in Utrecht.. Ik ga nu dat artikel en de topic erover maar afsluiten haha en weer verder aan het werk
Waarom jij niet eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |