1. Je moet nietsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:52 schreef lisaaja het volgende:
hoi
ik ben 15 en heb al tijd een vriendje, hij geeft wel aan dat hij het wil doen.. maar ik weet het gewoon nog niet zeker of ik het wil omdat ik nogal onzeker over mijn uiterlijk.. dus bang ben dat ie me niet leuk meer vind. en ook of dat ie het wel lekker vind..
maar ik wil dus graag weten:
moet je je schaamhaar nou weg hallen of niet? (kun je dat ook aan hem vragen wat hij vind?)
en of het pijn doet als je ontmaagd word of is dat maar een fabel?
en moet je een jongen pijpen?
nou het klinkt misschien allemaal heel dom maar ik wil het graag wel weten..;)
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
* Bos haar op venusheuvel is niet echt opwindend (dus scheren als dat het geval is).
amenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
* Bos haar op venusheuvel is niet echt opwindend (dus scheren als dat het geval is).
* Weet jij zeker dat hij geen SOA's heeft? Van pijpen, zonder condoom, kun je namelijk SOA krijgen.
* Koop wat glijmiddel bij een sexshop voor de zekerheid. Is jouw vagina te droog, en doet het pijn, dan kun je dat verhelpen. Ik was bij mijn ontmaagding *nat* genoeg, en deed het vrijen geen zeer.
pedo alert !quote:
Gore lapzwans!quote:
Vieze jodebeer.quote:
Ranzig figuurtje. Welke scoutinggroep zit je?quote:
Betast je tegenwoordig kinderen omdat jij vroeger als kind zijnde ook werd betast door volwassenen?quote:
Lastige jeugd gehad?quote:
o, dus je hebt niet echt pedosexuele neigingen?quote:Op zondag 8 juni 2008 17:49 schreef Gummibeer79 het volgende:
Jonges jonges, zo jullie wellicht hadden begrepen was dit een geintje.
Daar fantaseer jij wel over hé? Vieze hopman! Lekker zoeen nauw anusje doorprikken op scoutingkamp!quote:Op zondag 8 juni 2008 17:57 schreef Gummibeer79 het volgende:
nope,
Ok schiet op kereltje, je mama roept dat het eten klaarstaat
Doe je ookal aan dierenseks... wtf..quote:Op zondag 8 juni 2008 17:57 schreef Gummibeer79 het volgende:
nope,
Ok schiet op kereltje, je mama roept dat het eten klaarstaat
gummibeer is een eigelijk een gummijodebeerquote:Op zondag 8 juni 2008 19:06 schreef GasTurbine het volgende:
gummibeer is in zijn jeugd door iedereen afgewezen en kreeg een verlamde rechterhand en neemt nu kleine jongetjes mee naar het bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |