Krijgt hij trouwens echt zo vaak geel?quote:

Ja, hij is nogal een heethoofd.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Krijgt hij trouwens echt zo vaak geel?

Heerlijk, beetje Zlatan type met zijn geschreeuw.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:45 schreef Jasza het volgende:
Wel iemand die de ploeg op scherp kan zetten dus.

Mido/Zlatan 2?quote:

In het interview komt niet alleen naar voren dat hij wel wil terugkeren, maar hij wil ook gelijk alles weten over Ajax, wie er gaan etc etc.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:21 schreef Longmen het volgende:
Hoveel spelers hebben dat al niet gezegd tegenover een ajax gekleurde microfoon? " Ik kom terug"
Eerst zien dan geloven.
Hij is uiteraard wel welkom, geen misverstand. Chivu

Mido maakte ons wel kampioen (min of meer) toen ie dat ene seizoen na de winterstop opeens los was.quote:
 .
.

Precies, ook in december na Inter - PSV dat hij op TV kwam en zei "We hebben PSV alvast voor zondag afgebeuld" jammer dat Ajax - PSV toen verschoven werd door die kut politie, hoi Sjimzquote:Op zondag 8 juni 2008 16:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
In het interview komt niet alleen naar voren dat hij wel wil terugkeren, maar hij wil ook gelijk alles weten over Ajax, wie er gaan etc etc.

Daarom juist.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mido maakte ons wel kampioen (min of meer) toen ie dat ene seizoen na de winterstop opeens los was.
Vooral dat het zo'n etterbak is kan ik wel waarderen. Maar ik blijf heel sceptisch.
Te veel overeenkomsten met Gabrich.

quote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, ook in december na Inter - PSV dat hij op TV kwam en zei "We hebben PSV alvast voor zondag afgebeuld" jammer dat Ajax - PSV toen verschoven werd door die kut politie, hoi Sjimz

Dat was ook erg mooi inderdaad. Zou echt geweldig zijn als hij terug komt. Kan me dat doelpunt in de afscheidswedstrijd van Bobby Haarms nog goed herinnerenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
Precies, ook in december na Inter - PSV dat hij op TV kwam en zei "We hebben PSV alvast voor zondag afgebeuld" jammer dat Ajax - PSV toen verschoven werd door die kut politie, hoi Sjimz

Ook op jonge leeftijd al een ervaren kracht in het veld, vanaf het begin was duidelijk dat hij de absolute top ging halen
  Ook op jonge leeftijd al een ervaren kracht in het veld, vanaf het begin was duidelijk dat hij de absolute top ging halen  

Nee, dat was al lang bekend. Blind was ook bij het WK 2006 al analist, en is dat in de periode tussen WK en EK ook regelmatig geweest. Helemaal niets ermee te maken. Wel een handige bijkomstigheid, natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart trouwens dat Danny Blind vaste analyticus is bij het EK, niet echt iemand die je normaal daar zou verwachten. Opzich zal het natuurlijk wel te maken hebben met van Basten die daar zit, perfecte situatie voor Ajax natuurlijk want Blind hoeft alleen maar even langs te gaan.

Precies wat ik dacht. Volgens mij heb je nu ook iemand op kantoor nodig, en dat zou Blind moeten zijn. Maar het zal wel los lopen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:11 schreef w00h00 het volgende:
Volgens mij heeft Blind genoeg bij Ajax te doen, laat ie zich daar maar lekker druk om maken.

Alsof er verder niemand aanwezig is in de ArenAquote:Op zondag 8 juni 2008 22:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Volgens mij heb je nu ook iemand op kantoor nodig, en dat zou Blind moeten zijn. Maar het zal wel los lopen.
 Lijkt me bovendien dat er genoeg zaakwaarnemers op dit moment in Zwitserland en Oostenrijk aanwezig zijn om de belangen van hun spelers te behartigen. Prima gelegenheid om te netwerken.
 Lijkt me bovendien dat er genoeg zaakwaarnemers op dit moment in Zwitserland en Oostenrijk aanwezig zijn om de belangen van hun spelers te behartigen. Prima gelegenheid om te netwerken.

alleen spelers die daar zitten zijn zo goed als niet haalbaar voor Ajax. Misschien dat ze dan wat anders aanbieden of zo
 alleen spelers die daar zitten zijn zo goed als niet haalbaar voor Ajax. Misschien dat ze dan wat anders aanbieden of zo  

Maar het gaat veel verder. Zaakwaarnemers hebben meer dan 1 speler, en de grote clubs zitten daar ook met hun mensen natuurlijk. En met hen kan je dan weer lobbyen over spelers die daar op de tribune zitten.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:30 schreef Chadi het volgende:
Ach we zien hetw el..alleen spelers die daar zitten zijn zo goed als niet haalbaar voor Ajax. Misschien dat ze dan wat anders aanbieden of zo

Precies en Blind heeft dit al maanden geleden afgesproken met de NOS, en dat bel je niet zomaar af lijkt mij.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Maar het gaat veel verder. Zaakwaarnemers hebben meer dan 1 speler, en de grote clubs zitten daar ook met hun mensen natuurlijk. En met hen kan je dan weer lobbyen over spelers die daar op de tribune zitten.
Of de telefoon nu in Amsterdam opgenomen wordt via vaste lijn, of mobiel in Zwitserland...

Hij nietquote:Op zondag 8 juni 2008 22:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies en Blind heeft dit al maanden geleden afgesproken met de NOS, en dat bel je niet zomaar af lijkt mij.
 !
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |