quote:Op zondag 8 juni 2008 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maidano in het Grieks betekent peterselie.
Wat een rare naam.
Is er nog wat Grieks nieuws over Papastathopoulos?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maidano in het Grieks betekent peterselie.
Wat een rare naam.
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:59 schreef RayMania het volgende:
Ik geloof best dat Chivu ooit gaat terugkeren. Voor zo'n speler betekende het heel veel om, als Roemeen, een kans te hebben gekregen als 18-jarige. Ook na al die rode kaarten bleef Ajax vertrouwen houden. Dat geeft een bepaald gevoel bij hem.
Chivu is ook de enige speler die ik hier op een poster aan de muur heb hangen.
Ik gok dat er twee verdedigers komen, daar past hij prima in dan.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:43 schreef tha_dark het volgende:
Maidana als vervanger van Heitinga![]()
Hij staat niet eens in de basis bij Boca. Het is een leuk talent, erg sterk in de lucht en in een duel maar hij is traag, geen wendbaarheid en opkomen is ook niet zijn sterkste punt. Ik zie hem wel een sterke verdediger worden maar dat kan nog wel een jaartje duren. Goed dat ze hem halen voor maar 3 miljoen maar ik zie hem niet meteen basisspeler worden. Een goede back-up die uit kan groeien tot een rots achterin
Mbt Ajax niet nee.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is er nog wat Grieks nieuws over Papastathopoulos?
Idd, als er nog een ervaren verdediger bij wordt gehaald is het idd een prima aankoop. Ervaring laten opdoen met invalbeurten en daarna rustig brengen. En met 3 miljoen loop je natuurlijk ook weer niet zoveel risico. Maar een vervanger voor Heitinga bestaat niet want hij heeft de ervaring als iemand van 30 maar het talent van een jonge speler, daarom moeten ze er 2 verdedigers voor terug halen, 1 talentvolle en een ervaren kracht.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik gok dat er twee verdedigers komen, daar past hij prima in dan.
Da's mooi, eens lekker om een verdediger te hebben die gewoon lekker achterin blijft in plaats van steeds driest naar voren te draven. Alle respect voor Heitinga hoor, hij deed het soms fantastisch, maar het is het 1 of het ander.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:43 schreef tha_dark het volgende:
Maidana als vervanger van Heitinga![]()
Hij staat niet eens in de basis bij Boca. Het is een leuk talent, erg sterk in de lucht en in een duel maar hij is traag, geen wendbaarheid en opkomen is ook niet zijn sterkste punt. Ik zie hem wel een sterke verdediger worden maar dat kan nog wel een jaartje duren. Goed dat ze hem halen voor maar 3 miljoen maar ik zie hem niet meteen basisspeler worden. Een goede back-up die uit kan groeien tot een rots achterin
Zou het zeker mooi vinden als hij zou komen, maar eerst zien en dan gelovenquote:Op zondag 8 juni 2008 03:51 schreef BonJovi het volgende:
Renato Augosto, geweldenaar kheb hem zien spelen toen ik in Brazilie was. HIj gaat gelijk naar een grote top club, hij is nog jong en komt zeker snel in de selecao
Hoe kom je weer aan dat gerucht?quote:Op zondag 8 juni 2008 03:51 schreef BonJovi het volgende:
Renato Augosto, geweldenaar kheb hem zien spelen toen ik in Brazilie was. HIj gaat gelijk naar een grote top club, hij is nog jong en komt zeker snel in de selecao
De grote duim van Nashje x een oud gerucht.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar wat is de bron van het Augusto gerucht?
Als dat gerucht van Maidana waar is dan denk ik niet dat Papastanogwat gehaald wordquote:Op zondag 8 juni 2008 01:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mbt Ajax niet nee.
Wel 298312908403972489374918 andere clubs.
Maar hij wil zelf het liefst blijven. Als AEK een goed bod krijgt is ie wel weg, of ie nou wil of niet. Want financieel gaat het beter, maar niet super. Maar dan moet je echt aan 7 a 8+ miljoen denken.
Nee, Vermaelen is sowieso blessuregevoelig en dan heb je Van Der Wiel en daar mag je ook nog niet te veel op rekenen.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef Cheiron het volgende:
Baggerfok.. hele reactie weg
Anyway; heb je met peterselie erbij wel genoeg centrale verdedigers?
Er moet nog 1 verdediger bij. Het liefste eentje die zowel links als rechts centraal zou kunnen spelen. Maar je moet er natuurlijk ook weer niet te vevel halen, want een Van der Wiel moet z'n minuten natuurlijk wel kunnen pakken.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, Vermaelen is sowieso blessuregevoelig en dan heb je Van Der Wiel en daar mag je ook nog niet te veel op rekenen.
Gek hè?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat mij betreft regelt Ajax eens 8 of 9 verdedigers in de selectie maar dat gebeurt niet...
Ze winnen nooit van de joden!quote:Ajax C1 kampioen van Nederland!
Velden, 07 jun 2008
Ajax C1 is kampioen van Nederland! De pupillen van trainer Wim Kwakman wonnen de spectaculaire wedstrijd met 6-3 van Feyenoord.
Ze moeten ook nog brood met beleg kopen, al die 9 extra verdedigers. Of denk je dat ze allemaal genoegen nemen met minimumloon?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Verlicht mij met uw wijsheid f1boy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |