quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik las laatst in de veronica gids (pin me der niet op vast) dat die Modric een deksels talent is, ik zeg HALEN!!!
Je hebt gelijk man, journalistiek klopt helemaal niks de Veronica gidsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je moet hun macht niet onderschatten vriend, wie was er ook alweer met dat nieuwtje Al Quaida de WTC gingen opblazen? Precies ja!
Jaakke is al helemaal weg toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De tering, zul je zien dat Jaakke nog ff snel die gasten van de veronica gids contracteerd als scouts nu je dit zo post
Gokje, van Toma?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest?die is met een heli door Silva en Vermaelen op een eilandje gedropt samen met van Geel, er was zelfs een tekening van
![]()
quote:Zuid-Amerikaans toptalent op weg naar Ajax
07/06/2008 01:18
Ajax gaat zich komende week versterken met Flamengo-spelmaker Renato Augusto. De 20-jarige Zuid-Amerikaan gaat een contract tekenen voor 5 jaar. Renato Soares de Oliveira Augusto wordt veelvuldig vergeleken met Kaka en werd al nauwlettend in de gaten gehouden door de Europese top. Uiteindelijk kiest de jonge spelmaker dus voor Ajax.
Ajax lijkt al sinds vorige zomer op zoek naar een vervanger voor Wesley Sneijder, die vertrok voor een recordbedrag naar Real Madrid. In de winter haalde het Perez voor de korte termijn, maar al langer werd er gezocht naar een jonge speler die het gat moest opvullen. Renato Augusto lijkt daarmee de wens gevuld te hebben.
Al eerder in beeld geweest toch? in de winterstop dacht ik.quote:
Waar komt dit bericht vandaan?quote:
Je kan het sowieso vergeten.quote:
quote:Clubs als AC Milan, Manchester United en Sevilla zouden ook in de wachtrij staan. Het bedrag van de transfer zou moeten liggen tussen de 15 en de 20 miljoen euro.
Is die gast echt zo kneitergoed dan? Heb weinig van hem kunnen zien hier vanuit Amerika.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:47 schreef JeroenV het volgende:
Wel mooi dat ze dus nog met Sulejmani bezig zijn en voor goedkoper dan 18 mil.
Dat laatste. Sulejmani is eigenlijk een beetje overbodig maar zou heel mooi zijn als we hem er bij hebben straks.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Is die gast echt zo kneitergoed dan? Heb weinig van hem kunnen zien hier vanuit Amerika.
Is hij echt 12miljoen+ waard? Moeten we echt die 12 miljoen in nog een aanvaller investeren of kunnen we het beter investeren in 2 goede verdedigers en die knakker halen als Huntelaar vertrekt?
Heerenveen heeft wel echt geluk pff. Voor 300.000 een speler kopen en dan er meer dan 12.000.000 voor ontvangen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat laatste. Sulejmani is eigenlijk een beetje overbodig maar zou heel mooi zijn als we hem er bij hebben straks.
Loop nou niet te fucken lijertquote:
http://www.onsoranje.nl/n(...)ting-Vergoossen.htmlquote:Heitinga wordt sterspeler
"Maar mijn speciale aandacht gaat uit naar John Heitinga. Ik ben zeer gecharmeerd van hem en verwacht dat hij de sterspeler wordt van het toernooi. Het is een topper. Een moderne verdediger die zijn moment weet uit te kiezen. Hij heeft een fantastische pass en schuift in als het nodig is. Zijn scorend vermogen is geweldig, zeker voor een verdediger. Zowel over de grond als in de lucht pakt hij zijn doelpunten mee."
‘John Heitinga wordt de sterspeler van dit toernooi’
"Ik heb tegen PSV gezegd: meteen halen die gast. Ik probeer altijd ruimer te kijken dan de voetbalkwaliteiten alleen. Het gedrag van Heitinga is bewonderenswaardig. Hoe hij overkomt in interviews, hoe hij zich gedraagt in het veld: een echte prof. Als John verliest, lees je de teleurstelling van zijn gezicht af, maar hij zal zich altijd positief uitlaten voor de camera. Hij blijft altijd geloven in het goede. Als speler zoekt de grenzen op, maar doet nooit stomme dingen."
Zouden ze erg op prijs gesteld hebben bij PSVquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Al voorbij gekomen?
[..]
http://www.onsoranje.nl/n(...)ting-Vergoossen.html
Sefje![]()
![]()
John zou ze uitlachenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zouden ze erg op prijs gesteld hebben bij PSV
Verder denk ik niet dat hij echt erg op zal vallen, of hij moet een ongelofelijke blunder maken.
Het is me wat he. Ga jij je tanden al poetsen of is het daar nog te vroeg voor daar in Argentinie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |