abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59188872
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik las laatst in de veronica gids (pin me der niet op vast) dat die Modric een deksels talent is, ik zeg HALEN!!!
! Wat een scoutingskwaliteiten daar bij Veronica, ik zeg HALEN DIE SCOUTS!!!
pi_59188874
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:24 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je moet hun macht niet onderschatten vriend, wie was er ook alweer met dat nieuwtje Al Quaida de WTC gingen opblazen? Precies ja!
Je hebt gelijk man, journalistiek klopt helemaal niks de Veronica gids

(ja ik ben lid, en ja: je mag me aanraken)
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59188957
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:27 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

De tering, zul je zien dat Jaakke nog ff snel die gasten van de veronica gids contracteerd als scouts nu je dit zo post
Jaakke is al helemaal weg toch? Wat heb je gebruikt?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  Moderator zaterdag 7 juni 2008 @ 00:32:06 #54
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59189020
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 00:29 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Waar ben jij geweest? die is met een heli door Silva en Vermaelen op een eilandje gedropt samen met van Geel, er was zelfs een tekening van
Gokje, van Toma?
pi_59190367
quote:
Zuid-Amerikaans toptalent op weg naar Ajax

07/06/2008 01:18

Ajax gaat zich komende week versterken met Flamengo-spelmaker Renato Augusto. De 20-jarige Zuid-Amerikaan gaat een contract tekenen voor 5 jaar. Renato Soares de Oliveira Augusto wordt veelvuldig vergeleken met Kaka en werd al nauwlettend in de gaten gehouden door de Europese top. Uiteindelijk kiest de jonge spelmaker dus voor Ajax.

Ajax lijkt al sinds vorige zomer op zoek naar een vervanger voor Wesley Sneijder, die vertrok voor een recordbedrag naar Real Madrid. In de winter haalde het Perez voor de korte termijn, maar al langer werd er gezocht naar een jonge speler die het gat moest opvullen. Renato Augusto lijkt daarmee de wens gevuld te hebben.
pi_59190401
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:33 schreef Nashje het volgende:

[..]
Al eerder in beeld geweest toch? in de winterstop dacht ik.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_59190443
quote:

[..]
Werd tijd zeg.. tering..
pi_59190469
quote:

[..]

Waar komt dit bericht vandaan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59190497
Bron?
pi_59190551
Volgens mij heeft Nashje alleen de datum veranderd. Van 2-1-08 naar nu ofzo.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_59190572
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:40 schreef JeroenV het volgende:
Bron?
Je kan het sowieso vergeten.
quote:
Clubs als AC Milan, Manchester United en Sevilla zouden ook in de wachtrij staan. Het bedrag van de transfer zou moeten liggen tussen de 15 en de 20 miljoen euro.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59190584
Je moet wat in deze tijd.

Wat stil en saai zeg, damn. Schiet nou godverdomme eens op man.
pi_59190627
Wel mooi dat ze dus nog met Sulejmani bezig zijn en voor goedkoper dan 18 mil.
pi_59190867
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 01:47 schreef JeroenV het volgende:
Wel mooi dat ze dus nog met Sulejmani bezig zijn en voor goedkoper dan 18 mil.
Is die gast echt zo kneitergoed dan? Heb weinig van hem kunnen zien hier vanuit Amerika.

Is hij echt 12miljoen+ waard? Moeten we echt die 12 miljoen in nog een aanvaller investeren of kunnen we het beter investeren in 2 goede verdedigers en die knakker halen als Huntelaar vertrekt?
pi_59190881
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 02:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is die gast echt zo kneitergoed dan? Heb weinig van hem kunnen zien hier vanuit Amerika.

Is hij echt 12miljoen+ waard? Moeten we echt die 12 miljoen in nog een aanvaller investeren of kunnen we het beter investeren in 2 goede verdedigers en die knakker halen als Huntelaar vertrekt?
Dat laatste. Sulejmani is eigenlijk een beetje overbodig maar zou heel mooi zijn als we hem er bij hebben straks.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_59191018
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 02:06 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Dat laatste. Sulejmani is eigenlijk een beetje overbodig maar zou heel mooi zijn als we hem er bij hebben straks.
Heerenveen heeft wel echt geluk pff. Voor 300.000 een speler kopen en dan er meer dan 12.000.000 voor ontvangen.

Als ik het goed begrijp is het een dribbelaartje net als Suarez. Dan zouden we wel weer een aanval krijgen om van te smullen zeg. Met 2 goede 'vleugelspelers' met rendement ipv 1.

Zo zijn we veel minder voorspelbaar.

Maarja, eerst maar eens die verdediging op de rails krijgen en misschien naar een aanvallende middenvelder kijken die zeer creatief is en met een groot loopvermogen. We zijn nog steeds veel te voorspelbaar.
pi_59191079
quote:

[..]
Loop nou niet te fucken lijert Ik was al helemaal vrolijk enzo

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 07-06-2008 09:46:30 (Geen ziektes svp) ]
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59191170
Al voorbij gekomen?
quote:
Heitinga wordt sterspeler

"Maar mijn speciale aandacht gaat uit naar John Heitinga. Ik ben zeer gecharmeerd van hem en verwacht dat hij de sterspeler wordt van het toernooi. Het is een topper. Een moderne verdediger die zijn moment weet uit te kiezen. Hij heeft een fantastische pass en schuift in als het nodig is. Zijn scorend vermogen is geweldig, zeker voor een verdediger. Zowel over de grond als in de lucht pakt hij zijn doelpunten mee."

‘John Heitinga wordt de sterspeler van dit toernooi’

"Ik heb tegen PSV gezegd: meteen halen die gast. Ik probeer altijd ruimer te kijken dan de voetbalkwaliteiten alleen. Het gedrag van Heitinga is bewonderenswaardig. Hoe hij overkomt in interviews, hoe hij zich gedraagt in het veld: een echte prof. Als John verliest, lees je de teleurstelling van zijn gezicht af, maar hij zal zich altijd positief uitlaten voor de camera. Hij blijft altijd geloven in het goede. Als speler zoekt de grenzen op, maar doet nooit stomme dingen."
http://www.onsoranje.nl/n(...)ting-Vergoossen.html

Sefje
pi_59191204
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 02:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Al voorbij gekomen?
[..]

http://www.onsoranje.nl/n(...)ting-Vergoossen.html

Sefje
Zouden ze erg op prijs gesteld hebben bij PSV

Verder denk ik niet dat hij echt erg op zal vallen, of hij moet een ongelofelijke blunder maken.
pi_59191249
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 02:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zouden ze erg op prijs gesteld hebben bij PSV

Verder denk ik niet dat hij echt erg op zal vallen, of hij moet een ongelofelijke blunder maken.
John zou ze uitlachen
pi_59191368
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 02:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

John zou ze uitlachen
Ook dat. De belichaming van Ajax naar PSV op zijn 24ste pfff
  zaterdag 7 juni 2008 @ 04:33:18 #72
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59191630
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 04:29 schreef tha_dark het volgende:
Wat een topic dit
Het is me wat he. Ga jij je tanden al poetsen of is het daar nog te vroeg voor daar in Argentinie?

Ik heb het in ieder geval al gedaan! Vergeet verder je huis niet op te ruimen! Als ze die jonko's vinden word je vast en zeker opgepakt! En da's niet chill!

Ohja, het Ajax topic. Anders wordt ome Ray boos!

AJAX!

Zo, dat was weer genoeg ontopic voor vandaag! He, he. Ik moet er helemaal van bijkomen. Vermoeiend zeg, ontopic posten!
pi_59191663
Het is hier pas half 12 > niemand die mee uit wil gaan > zit op mijn ijs te wachten > heb nog maar 1 Hoegaarden in de koelkast staan > geen jonko > het is hier koud

Hoezo baas boven baas
Koning.
pi_59192557
Is het nou echt zo moeilijk om een beetje on-topic te blijven. Weer een hele shitload berichten verwijderd, geneuzel over dronken zijn, jointjes roken, gebroken relaties en feestjes kunnen ook prima op msn besproken worden.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 10:49:19 #75
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_59193038
Whehehe op de 14e plek qua aantal posts in het Ajax topic.... magisch getal
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')