Bron?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:52 schreef Nashje het volgende:
Demy de Zeeuw, Orlando Engelaar en Khalid Boulahrouz zijn samen met Marco van Basten gesignaleerd.
Ja en die zou 6 miljoen kosten, lijkt mij wat veel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef jna het volgende:
Hoorde ik nou pas dat Ajax weer bezig is in Amerika. Ajax Dallas volgens mij.
Ik heb het over een samenwerkingsverband, niet die spelerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja en die zou 6 miljoen kosten, lijkt mij wat veel.
Te gaaf mannen! Kom net thuis van m'n werk en die op is echt geweldig!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Full Size 532 kb
Volgens mij komt ie welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef twi het volgende:
Danny Blind in Studio Voetbal over Sulejmani:"19 Miljoen is onzin."
En 3 seconden later zegt 'ie dat het nog helemaal niet "in die fase is dat er over bedragen wordt gesproken..."
Jaja, Danny
Hij mag weg, maar ik ga er van uit dat hij nog blijft want er zijn weinig clubs die zijn salaris willen betalenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef Rejected het volgende:
Tis nu wel 1001 hè
Maar Luque weg dus(helaas).
Kunnen zal het probleem niet zo zijn. Het is gewoon te gek om 18 mil te dokken voor Sulej, want Giovani kost maar 8, en die is vele malen beterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:48 schreef twi het volgende:
Hij zei wel duidelijk dat Ajax 19 miljoen nooit zal (kunnen) betalen. Dus we hoeven waarschijnlijk niet te 'vrezen' voor een bedrag boven de pakweg 12 miljoen.
Dan doen ze er wel erg lang over zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef twi het volgende:
En 3 seconden later zegt 'ie dat het nog helemaal niet "in die fase is dat er over bedragen wordt gesproken..."
quote:
Volgens mij is die Modric van Kroatie wel wat, maar dat kan ik mishebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:16 schreef TheJanitor het volgende:
Morgen EK, kunnen we allemaal voor scout gaan spelen
Gelukkig wordt ook hier mijn vraag subtiel genegeerd, wilde alleen weten of mijn invisibility skillz nog werkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Inderdaad je vraag eerst in het verkeerde topic gesteld.
Volgens mij is die Christiano Ronaldo van Portugal wel wat, maar dat kan ik mishebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgens mij is die Modric van Kroatie wel wat, maar dat kan ik mishebben
Ik las laatst in de veronica gids (pin me der niet op vast) dat die Modric een deksels talent is, ik zeg HALEN!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Er is een nieuwsbericht daarna gepost. Voor de rest weet ik niks. Sorry.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ook hier mijn vraag subtiel genegeerd, wilde alleen weten of mijn invisibility skillz nog werken
Als de Veronica het zegt, zal het ook vast zo zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik las laatst in de veronica gids (pin me der niet op vast) dat die Modric een deksels talent is, ik zeg HALEN!!!
Goed dat je het zegt. Ik zal er extra op letten!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |