Omdat de Arctic Monkeys ook helden zijn. Duh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:26 schreef cafca het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er al 47 topics over de Arctic Monkeys zijn, en dit pas het tweede topic over held Zappa
Omdat zappa dood is en er nooit aapjes op de polen geweest zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:26 schreef cafca het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er al 47 topics over de Arctic Monkeys zijn, en dit pas het tweede topic over held Zappa
Daaromtrent heb ik een vraag in het poolaap-topic gesteld, eens kijken wat voor reacties ik daar krijg....quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
..... er nooit aapjes op de polen geweest zijnkan ook iets van doen hebben met een eskimo genaamd nanook ... maar dat is puur speculatie!
Arctic Monkeys #47 - The Hellcat Spangled Shalalalaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Daaromtrent heb ik een vraag in het poolaap-topic gesteld, eens kijken wat voor reacties ik daar krijg....
Een zappa plaat die ik niet ken, de titel spreekt me zeer aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:04 schreef nipeng het volgende:
Luister nu weer eens naar Jazz from Hell. Een van mijn favorieten.
Vraag me af hoe het zou klinken als Zappa dit met een band had kunnen opnemen. Zappa heeft bands gehad dit live kunnen spelen.
Geen probleem meequote:Op zondag 26 juni 2011 13:24 schreef bazbo het volgende:
Wel uitkijken, hoor. Het is van dat Synclaviergeneuzel met slechts één gitaarsolo erin.
(Ik vind hem ook mooi.)
Ben geen die-hard fan, maar hot rats blijft toch wel mijn favoriete albumquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:21 schreef Marnixos het volgende:
Ik ben pas begonnen met mijn Frank Zappa studie en begon met het downloaden van de hele discografie maar er was geen einde aan te breien. Kunnen jullie, als die-hard fans, mij wat topalbums van Zappa aanraden?
En terecht.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:07 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ben geen die-hard fan, maar hot rats blijft toch wel mijn favoriete album
Alle drie!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:08 schreef nipeng het volgende:
Hangt van je smaak af. Wil je de humoristische Zappa horen, de Jazz Zappa, de Big Band Zappa?
Ik verwijs graag naar mijn post van een jaar of wat geleden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:21 schreef Marnixos het volgende:
Ik ben pas begonnen met mijn Frank Zappa studie en begon met het downloaden van de hele discografie maar er was geen einde aan te breien. Kunnen jullie, als die-hard fans, mij wat topalbums van Zappa aanraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |