Ik zie ze komend weekeinde in Noord-Oost Duitschland!quote:
Wow...dé Central Scrutinizer?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef bazbo het volgende:
[ afbeelding ]
vrijdag 4 december 2009 vanaf 21.00 uur
venue:
EXIT
MAURITSSTRAAT 173
3012 CH ROTTERDAM
email: info@exit-rotterdam.nl
Ik zoek het uit! LudzNL weet méér!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Wow...dé Central Scrutinizer?
Ik draaide Hot Rats en Imaginary Diseases.quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Vandaag zou hij 69 zijn geworden.
Ik draai Yellow Shark. Jullie?
[ afbeelding ]
Hot rats zal ik straks ook nog eens draaien. Van vinyl deze keer.quote:Op maandag 21 december 2009 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik draaide Hot Rats en Imaginary Diseases.
Dan luister ik The Yellow Shark nog evenquote:Op maandag 21 december 2009 21:15 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Hot rats zal ik straks ook nog eens draaien. Van vinyl deze keer.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:40 schreef Pieremachochel het volgende:
Weet iemand anders nog een paar leuke bootlegs of iets dergelijks?
Toch heb ik een aantal Zappa-cd's (geremasterd) waarop Chad Wackerman enkele partijen opnieuw heeft ingespeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:24 schreef bazbo het volgende:
Oké,
Frank Zappa related, mag dat hier ook?
Adrian Belew met zijn Power Trio in Het Paard Van Troje, woensdagavond 29 oktober 2008: hier zijn de foto's: http://www.bazbo.net/wp/?cat=8
![]()
Ik vond Jimmy niet zo bijzonder, maar hij deed de Beefheart-stukken bij The Muffin Men wel uitermate goed! Daarbij: het was één van de originele Mothers en dat was heus niet voor niets (FZ koos zijn mensen zorgvuldig uit) en dus verdient hij het om herinnerd te worden. Respect!
Fraaie R&B plaat. Ik zou 'm nog es draaienquote:Op maandag 8 maart 2010 16:31 schreef Arn0 het volgende:
Interessante lijstjes. Wil me ook wel verdiepen in Zappa. Heb enkel nog maar Freak Out gehoord en die beviel me niet echt. Maar ik heb hem maar 1 keer afgespeeld en dat is vrees ik veel te weinig.
Inderdaad, een geweldig mens. Ik heb ooit in Delft nog een pilsje met hem gedronken tijdens een optreden van The Muffin' Menquote:Op maandag 3 november 2008 17:43 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[ afbeelding ]
R.I.P JIMI CARL BLACK
Zaterdag stierf hij na een heftig ziektebed. Ik heb het geluk gehad hem een aantal keren te mogen ontmoeten. Prachtige kerel, heerlijke muziek en wat al niet meer.
En hoe was het?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:24 schreef nipeng het volgende:
Pssst....
Project/Object - The Music Of Frank Zappa - with Ike Willis & Ray White + Doodoos Coffee
Donderdag 20 mei 2010
Effenaar.
Waar werd dat dan gezegd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:45 schreef bazbo het volgende:
Bobby Brown staat niet op Joe's Garage ....
May you never hear vloerbedekking again !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:29 schreef TCW het volgende:
Bump!
Laat ik me ook maar even melden...ben een grote Zappa freak (wat mij betreft als je zo een beetje alle teksten uit je hoofd kan oprakelen) en heb hem gelukkig een keer live mogen meemaken in Rotterdam met Broadway the hard way. Favoriete album is Sleep Dirt op dit moment. Favoriete nummer is City of tiny lights met Belew.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |