Fraaie R&B plaat. Ik zou 'm nog es draaienquote:Op maandag 8 maart 2010 16:31 schreef Arn0 het volgende:
Interessante lijstjes. Wil me ook wel verdiepen in Zappa. Heb enkel nog maar Freak Out gehoord en die beviel me niet echt. Maar ik heb hem maar 1 keer afgespeeld en dat is vrees ik veel te weinig.
Inderdaad, een geweldig mens. Ik heb ooit in Delft nog een pilsje met hem gedronken tijdens een optreden van The Muffin' Menquote:Op maandag 3 november 2008 17:43 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[ afbeelding ]
R.I.P JIMI CARL BLACK
Zaterdag stierf hij na een heftig ziektebed. Ik heb het geluk gehad hem een aantal keren te mogen ontmoeten. Prachtige kerel, heerlijke muziek en wat al niet meer.
En hoe was het?quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:24 schreef nipeng het volgende:
Pssst....
Project/Object - The Music Of Frank Zappa - with Ike Willis & Ray White + Doodoos Coffee
Donderdag 20 mei 2010
Effenaar.
Waar werd dat dan gezegd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:45 schreef bazbo het volgende:
Bobby Brown staat niet op Joe's Garage ....
May you never hear vloerbedekking again !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:29 schreef TCW het volgende:
Bump!
Laat ik me ook maar even melden...ben een grote Zappa freak (wat mij betreft als je zo een beetje alle teksten uit je hoofd kan oprakelen) en heb hem gelukkig een keer live mogen meemaken in Rotterdam met Broadway the hard way. Favoriete album is Sleep Dirt op dit moment. Favoriete nummer is City of tiny lights met Belew.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |