Hiddink is een creatieve geest die geweldige successen heeft gekend, Vink mag nog niet eens zijn schoenen poetsen. Politieagent, scheidsrechter... Hij zal nooit de top bereiken en dat vreet aan hem, dus probeert ie "macht" te verwerven door uitoefening van een functie, niet op basis van persoonlijkheidquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Grappig dit, aangezien ik net dit topic wilde opzoeken voor het volgende:
Vink wordt verweten het belang van zijn eigen land ondergeschikt te maken aan zijn eigen succes, maar in feite doet een Hiddink niets anders als Nederland in de volgende ronde (wellicht) Rusland treft. Niets ten nadele dus van Hiddink, maar ik zie geen heel groot verschil tussen de twee.
Waarom zou je die 2 nou met elkaar vergelijken?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hiddink is een creatieve geest die geweldige successen heeft gekend, Vink mag nog niet eens zijn schoenen poetsen. Politieagent, scheidsrechter... Hij zal nooit de top bereiken en dat vreet aan hem, dus probeert ie "macht" te verwerven door uitoefening van een functie, niet op basis van persoonlijkheid
Dus omdat King Hiddink het vindt, moet ik er maar vanuit gaan dat mijn logica verkeerd is?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:39 schreef Vitalogy het volgende:
Ja goed, kennelijk begrijp je het of je begrijpt het niet. Als Hiddink zo overtuigd en fel kritiek uit zou ik eerst gaan nadenken of er iets met mijn eigen logica is voordat je het weer afschuift op de argumentatie.
Nou dan heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:59 schreef SCH het volgende:
Wat een gezeik van Hiddink.
Vink floot weer uitstekend vanavond, nauwelijks fouten gemaakt.
Vink had best een penalty kunnen geven aan Spanje. Er werd gewoon een scoringspositie onthouden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:59 schreef SCH het volgende:
Wat een gezeik van Hiddink.
Vink floot weer uitstekend vanavond, nauwelijks fouten gemaakt.
Ja, had gekund. Maar om het nou een enorme fout te noemen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vink had best een penalty kunnen geven aan Spanje. Er werd gewoon een scoringspositie onthouden.
Als je niet weet waar je over praat, zeg dan niets. Vink floot een keurige partij tussen Oostenrijk en Kroatië. Sterker nog, de UEFA besloot zelfs dat hij op basis van die wedstrijd vandaag Spanje-Zweden mocht leiden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:17 schreef The_Verve het volgende:
Net of Vink de finale mag fluiten nadat hij Oostenrijk-Kroatië heeft verkloot.
Is het verschil tussen een goal meer of niet. Dus best cruciaal als er in de 92ste minuut niet gescoord werd.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, had gekund. Maar om het nou een enorme fout te noemen.
Ik vind het een slap kutargument en ben het er derhalve niet mee eens. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:54 schreef Vitalogy het volgende:
Ja ik zou dan eerst nadenken voordat ik elk argument bij voorbaat weg wuif. Maar goed, dit soort argumentatie is gericht aan dovemansoren merk ik wel.
Zeker. Maar het was geen 100 procent pingel. Je kan er 1 geven. Maar ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 00:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is het verschil tussen een goal meer of niet. Dus best cruciaal als er in de 92ste minuut niet gescoord werd.
De post van de eeuw, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:54 schreef qonmann het volgende:
Benieuwd of Hiddink ook vind dat als Rusland tegen Nederland speelt Nederland dan moet winnnen ..of mag hij zijn belang wel vooropstellen en Vink niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |