Typ het dan gewoon in het engels lieverd..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:13 schreef Lyzio het volgende:
Emma, schatje, als je dit leest en een vertaler gevonden hebt. Ik wacht op je. Voor altijd.
Liefs,
Lyzio.
what for?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:49 schreef Lyzio het volgende:
and found a translator
e hééft tenminste wenkbrauwen, niet zoals al die goedkope kutwijven met compleet uitgerukte wenkbrauwen tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:46 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze wel een lichtelijk haarprobleem, check die wenkbrauwen. En die hand, waar gemakkelijk een fallus in past...eeuwig zonde.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:50 schreef Troggor het volgende:
-Browser-verneukende-rickroll-
Nee waarom moet ze nog een vertaler vinden?quote:
Dat is gewoon een fotoshop. Denk je echt dat iedereen daarin trapt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
met google toch een beetje bloot kunnen vinden
[ afbeelding ]
wat zou ik haar toch graag samen met Hayden Panettiere in lesbische pr0n zien
Haha, slechste photoshop ooitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weet maar broeder. En ook van die ieniemienierimpeltjes waar de cum zijn eigen weg gaat leiden als het uit haar kontje lekt.
Ach ze krijgt nu andere dingen omhoog, en dat zonder toverspreuk!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:09 schreef Wootism het volgende:
Echt een fakking eng topic dit![]()
Vooral de TS met een Watson avatar....
Ik herinner me haar als een meisje met blonde lokjes die uitermate goed was in toverspreuken en top prestaties leverde op Zweinstein!
En nu hebben we het over de kleur van haar anus huid en hoe rein deze wel niet is!
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ze krijgt nu andere dingen omhoog, en dat zonder toverspreuk!
Knap werk toch?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ze krijgt nu andere dingen omhoog, en dat zonder toverspreuk!
Knap werk toch?
Ik zeg, het gaat de goede kant op. Maar dat ben ik....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:09 schreef Wootism het volgende:
Ik herinner me haar als een meisje met blonde lokjes die uitermate goed was in toverspreuken en top prestaties leverde op Zweinstein!
En nu hebben we het over de kleur van haar anus huid en hoe rein deze wel niet is!
*fap fap fapperdefap*quote:
Is zij nu niet al "legal" dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Smerige pedo's!
Ik heb mijn liefdesverklaring ergens staan hier. Hopen dat ze dat wel leest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |