Nou ja, we weten wel zeker dat ik wispelturig ben. En dat er geen echt patroon te ontdekken is, dat komt omdat ik niet hou van routine en gewoontes. Verder ben ik het afgelopen jaar ook ernstig veranderd. Van desperate naar soort van femme fatalequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat je ik bij je nog niet echt een lijn hoe jij bent heb kunnen ontdekken. Hoewel dat ook wel lastig op fok natuurlijk maar vaak zie je wel een terugkerend patroon. En daarnaast is ook meer ook een gevoel wat ik mij nu ff hardop afvroeg..
Mja liquidootje zou nu zeggen dat ik weereens te serieus ben...
Ja, maar dat komt ook wel doordat het me niet uitmaakt wat Fok! van mij vindt. Ik kijk wel uit voordat ik al deze shit tegen mijn moeder vertelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:29 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wil het graag gezellig houden.![]()
Maar even serieus, de meeste hier zijn niet zo uitgesproken en jouw mening/verwoording/gedachten wijken nogal af t.o.v de meeste meiden die ik hier voorbij zie komen in het R&P gedeelte.
Zo zie ik het trouwens, vast weer anders dan de meeste andere leden hier.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, we weten wel zeker dat ik wispelturig ben. En dat er geen echt patroon te ontdekken is, dat komt omdat ik niet hou van routine en gewoontes. Verder ben ik het afgelopen jaar ook ernstig veranderd. Van desperate naar soort van femme fatale. Wat niet veranderd is, is dat ik nog evenveel van seks hou als vorig jaar, maar ik ga er nu heel anders mee om.
En verder kun je over het algemeen wel stellen dat ik iets doe in het leven wat ik leuk vind, tót ik iets nog leukers tegenkom. Nu sabbatical van die trein en even nadenken over welke richting ik op wil later.
[..]
Het was ook een behoorlijk triest wijf die de term hanteerde. Was bij de show van Katja en ?? ben ff dr naam kwijt.quote:
Afwisseling. Ik hou van de wilde kant van het leven, ik ben altijd geïnteresseerd in mensen die een bijzonder verhaal hebben en ik vind dat ook bij veel mensen. Het bijzondere hoeft 'm overigens totaal niet te zitten in 'wilde' verhalen. In de liefde val ik eerder voor de mensen die echt levenservaring hebben en mensen die vlot en veel praten. Dat vlotte kom ik bij vrouwen niet zoveel tegen, dan gaan de gesprekken veel stroever. Mensen die kampen met een ernstige ziekte, mensen die een drank/drugsprobleem hebben/hadden (maar misschien vanwege enige herkenning), mensen die veel gereisd hebben. Meer die richting.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar datgene in je leven dat je leuk vindt.
Ik kende 'm niet, maar ik heb 'm. Ik zie het meer als een nummer waar ik alleen gebruik van maak voor de gezelligheid, maar waarvan ik 100% zeker weet dat ik 'm altijd kan bellen voor meer.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:03 schreef heksehiel het volgende:
Ok hoorde vanavond toch een aparte term en wil 'm ff met jullie delen.
Ooit gehoord van een BUS?? Staat voor Back Up Shag.... lag helemaal dubbel. Is dit algemeen bekend en word ik al zo oud of is deze term jullie ook niet bekend?
PF als je jezelf wilt leren kennen, dan is het vooral zaak om niet teveel naar anderen te luisteren, maar meer naar jezelfquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het wel fijn dat MLI zo duidelijk is
ik ken mezelf niet zo goed dus dan is het moeilijk verwoorden
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 03:11 schreef m-niki het volgende:
bij BUS moet ik denken aan het verhaal van MLI over haar Spanjaard (of whatever) die om half vijf 's nachts aan de deur kwam rammelen...
ik ben volgens mij ook wel voor 2 jongens de BUS geweestgadverdamme....
wat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Afwisseling. Ik hou van de wilde kant van het leven, ik ben altijd geïnteresseerd in mensen die een bijzonder verhaal hebben en ik vind dat ook bij veel mensen. Het bijzondere hoeft 'm overigens totaal niet te zitten in 'wilde' verhalen. In de liefde val ik eerder voor de mensen die echt levenservaring hebben en mensen die vlot en veel praten. Dat vlotte kom ik bij vrouwen niet zoveel tegen, dan gaan de gesprekken veel stroever. Mensen die kampen met een ernstige ziekte, mensen die een drank/drugsprobleem hebben/hadden (maar misschien vanwege enige herkenning), mensen die veel gereisd hebben. Meer die richting.
In mijn vrienden- en goede kennissenkring vind je ook hele uiteenlopende mensen: blowers, een Prada-meisje, echte stapmensen, huismussen, homo's, tussen 19 en een jaar of 50. Dat zijn dan de mensen met wie ik met enige regelmaat afspreek. Ik hou van vrijblijvende vriendschappen, wel waarin je op elkaar kunt rekenen maar niet waarin je standaard elke maandag gaat pokeren. Ik ga soms een tijd bijna niet uit, soms 4 of 5 keer per week met elke keer een ander. Ik zie wel wat het aanbod is.
Wat betreft werk is ook afwisseling en vrijheid heel belangrijk. Callcenter is echt een opgave voor mij, het resultaat van de verveling was een week geleden nog te bewonderen. Doe mij maar een probleem om op te lossen en de vrijheid om dat op mijn eigen manier te doen.
Genoeg over mij.
meer rusteloos, denk ik...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:56 schreef Messenga het volgende:
MLI, ben je nou zo zoekend, of lijkt dat zo?
Misschien ben je gewoon een lekker dingquote:Op zaterdag 7 juni 2008 02:10 schreef Nexie het volgende:
Waarom heb ik meer sjans met mannen dan vrouwen
...voor mannen dan, bedoel je?quote:
zeker niets mis met rusteloosheid...al zijn er ook wel dagen dat het me best lekker zou lijken precies te weten wat je wil en daar tevreden mee te zijn...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:41 schreef Lastpost het volgende:
Niets mis met rusteloosheid hoor.
Hier ook weer terug van een geweldige nacht, die overigens niets aan de status heeft veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |