Ik schaam mij niet voor mijn troniequote:
okee heel vaak was 2x. maar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
PS doelde meer op het opbellen.
Maar mijn fout dan. Sorry
Jij meldt je vannacht hier vast afquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:41 schreef Logician het volgende:
Volgens mij had ik net sjans met de persoon waarmee ik mijn intake gesprek had..
Nee nee, hij zei, oh dan komen we elkaar misschien nog wel tegen vanavondquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij zei dat ie vanavond ook langs komt met stappen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoe belangrijk vinden jullie lichaamsgeur?
Ik hou niet zo van lichaamsgeurenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoe belangrijk vinden jullie lichaamsgeur?
Ik vond eerst een jongen leuk maar die rook bij nader inzien altijd naar haren/hoofdhuid/m'n vader
dat werd niks
nietusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is hetzelfde![]()
Nu nog hopen dat er wat lekkere kerels voor mij rondlopen
Hij heeft mijn nr niet in die zin dat hij zomaar mag smsenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:20 schreef Northside het volgende:
Als mannen opmerken dat ze je "misschien nog wel tegenkomen dan" wil dat eigenlijk zeggen dat ze alles in het werk gaan stellen om te zorgen dat dat gaat gebeuren. Als ie je nummer heeft kan je minstens een sms verwachten.
Zijn er nog "dingen die mannen zeggen" die vertaald moeten worden naar "wat het echt wil zeggen"?
echt welquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:36 schreef MLI het volgende:
Ik vind PF en Logi ook veul te lelijk voor een relatie!
wat ben je ook een schatjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:36 schreef MLI het volgende:
Ik vind PF en Logi ook veul te lelijk voor een relatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |