Je word vader?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:21 schreef Ordinair het volgende:
Nu wachten op HEEL goed nieuws in dit topic!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik wissel met 6 min de kermis in voor een rockkroeg, maar de rest is daar aanwezig. (en ja, ik mag er aanzitten, wiseass
).
Gecondoleerd.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Tubgirl? Rickroll?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Is het vrijdag, mogen we baggeren, zie ik nergens bier, kermis, tieten, enzovoort.
Nu kan het nog hoor! In #1001 pak ik de deleteknop er weer bij.
w00t?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:29 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben trouwens van school afgedonderd hoorde ik vanmiddag.Dus ben lekker in de feest stemming! Vanavond maar eens goed gaan bieren!!!!!!
De 2e zin was sarcastisch. De rest meende ik.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Is het vrijdag, mogen we baggeren, zie ik nergens bier, kermis, tieten, enzovoort.
Nu kan het nog hoor! In #1001 pak ik de deleteknop er weer bij.
Je spijbelde om bij het jubileum topic te zijn ??quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:29 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben trouwens van school afgedonderd hoorde ik vanmiddag.Dus ben lekker in de feest stemming! Vanavond maar eens goed gaan bieren!!!!!!
Bij mij was het juist omgekeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
De 2e zin was sarcastisch. De rest meende ik.
Nee ik zit midden in mijn stage periode.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je spijbelde om bij het jubileum topic te zijn ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer verwacht je de baby?quote:
Januari, dus het is allemaal nog erg pril, maar wel leuk en spannend natuurlijk.quote:
quote:Ajax maakt werk van Altidore
06-06-08
Vlak voordat Jozy Altidore van NY Red Bull een contract zou sluiten met Villarreal heeft Ajax aangeklopt bij Altidore's zaakwaarnemer. De Amsterdammers willen graag de talentvolle Amerikaan overnemen van NY Red Bull. Altidore is spits en heeft al diverse jeugd elftallen doorlopen. Ook speelt hij al 3 jaar op het hoogste niveau. Volgens verschillende bronnen moet Altidore 7 miljoen euro opbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |