Je baalt er gewoon van dat je niet in de OP staatquote:
Jep, en de Algemene Kennis Quizquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen Hools is al groter, laat staan de geaccepteerde slowchat-topics in ONZ.
Ik ga sowieso tot 4 uur wat doen 800 moet te halen zijn. Dan kijk ik of ik vanavond nog wat vrije tijd hebquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is wat makkelijker. Zoekterm "+AFC +Ajax" en selecteren op "Voetbal" en "Datum aflopend". Wie heeft zin?.
Dat is toch geen clubtopic pancake.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Het Eindhoven SC topic staat op 1319.
PWND!
PTA SC 1276. Maar goed Mooie OP! Binnenkort eens kijken voor een Club Card aangezien ik vanaf oktober weer OV heb.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef tha_dark het volgende:
Is dit ook het grootste topic op Fok, of staat er in bijvoorbeeld onzin nog een groter topic?
quote:Zonder Ajax is Oranje helemaal niks
Nu kranten en tijdschriften bol staan van het Oranje-nieuws, invulschema's en spelersoverzichten, viel het me op dat heel het Nederlands elftal zonder de Ajax-inbreng niets, maar dan ook helemaal niets, voorstelt. Als ik de Ajax-inbreng vergelijk met die van de andere grote Nederlandse clubs, dan mogen alle Ajax-haters óf het EK niet zien, óf ze moeten - allemaal tegelijk en in de maat - ‘sorry' zeggen.
Alle drie de meegereisde doelverdedigers, valt me als eerste op. Hoewel ik het Ajax-aandeel bij Timmer nihil vind en in zijn geval ook ongewenst. Toch is het zo. Over Van der Sar en Stekelenburg hoef ik geen toelichting te geven. Ik ga even verder met de defensieve linie en ondanks het feit dat-ie nooit het eerste gehaald heeft, speelde Ooijer wel in de Ajax-jeugd. Hetzelfde geldt voor Boulahrouz. De Cler speelde een aantal seizoenen vrij frequent in Ajax 1, maar ging vervolgens op rondreis door Nederland en is er bepaald niet beter van geworden.
Ajax-icoon Heitinga en ex-Ajacied Melchiot zijn in deze duidelijk.
Middenveld: Sneijder, de briljante middenvelder van Real Madrid. De Jong, kilometervreter van HSV, speelt sterk en stabiel. Van der Vaart: iedereen herinnert zich die achterwaartse omhaal...
Aanval: The Hunter, in z'n eentje. Hij zou worden vergezeld door Ryan Babel, maar de Liverpool-aanvaller moest door een enkelblessure het EK laten lopen. Als ik optel kom ik op een totaal van twaalf. Doe ik hetzelfde voor de andere twee clubs die samen met Ajax de ‘grote drie' van Nederland vormen, dan blijf ik bij ieder van beiden steken op zes. Precies de helft dus.
Iemand die tijdens het voetbalseizoen clichés nablaat en zich aansluit bij de polonaise der Ajax-haat, kan nu dus onmogelijk Oranje supporten. Zonder Ajax is Oranje helemaal niks, dus breng maar terug die Oranje-toeters, brulshirts en Heineken-trommels.
Om dat ik al lurkent hier voorbij kwam, heb ik even heel globaal de verschillende subforums langs gegaan en ik denk niet dat je het echt wilt weten, maar zover ik kan zien is dit toch echt de langstlopende topicreeks.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef tha_dark het volgende:
Is dit ook het grootste topic op Fok, of staat er in bijvoorbeeld onzin nog een groter topic?
Jij bent wel goed bij je hoofd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Kan toma het getal op dat bord (waar Suárez voor ligt) niet elke keer veranderen?.
OF er gewoon 1000+ van makenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Kan toma het getal op dat bord (waar Suárez voor ligt) niet elke keer veranderen?.
Beetje lullig stukje. Timmer noemen als Ajax-doelman is al redelijk triest. Natuurlijk zit er meer Ajax bij Oranje maar dat is altijd zo geweest. Bovendien hoor ik niemand van Feyenoord of PSV zeuren dat er zo weinig Ajacieden bij Oranje zitten. Waarom zouden ze?quote:
Moet te doen zijn met een eenvoudig PHP scriptjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Dat stuk van Timmer snap ik ook nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:28 schreef twi het volgende:
[..]
Beetje lullig stukje. Timmer noemen als Ajax-doelman is al redelijk triest. Natuurlijk zit er meer Ajax bij Oranje maar dat is altijd zo geweest. Bovendien hoor ik niemand van Feyenoord of PSV zeuren dat er zo weinig Ajacieden bij Oranje zitten. Waarom zouden ze?
Ach, in een jubileumtopic mag gebaggerd worden. Als het in 1001 maar weer ergens over gaatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:29 schreef tha_dark het volgende:
Gaan we ook maar meteen voor het snelste Ajax topic ooit?
Het slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat stuk van Timmer snap ik ook niet.
Mooi moment om vanaf #1001 het heel lang vol te houden met inhoudelijk posten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, in een jubileumtopic mag gebaggerd worden. Als het in 1001 maar weer ergens over gaat
Is dat niet het topic geweest waarin Stam werd aangetrokken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:29 schreef tha_dark het volgende:
Gaan we ook maar meteen voor het snelste Ajax topic ooit?
En Urby met een jointquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef ASroma het volgende:
dronken danny blind op die tekening van toma
Oh danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, in een jubileumtopic mag gebaggerd worden. Als het in 1001 maar weer ergens over gaat
Leonardo ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En Urby met een joint![]()
Alleen wie moet die calimero voorstellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |