tuuuuurlijk. zelf zeker ook een tophypotheek + bijbehorende verzekeringen ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heel veel uitkramen en het dan een keer goed hebben.
Niet echt, het probleem dat eerder speelde (en waar het artikel over ging) was het probleem van solvabiliteit. Uiteindelijk is DSB ten onder gegaan door gebrek aan liquiditeit.quote:
Ook leuk om te zien dat die vastgoedzeepbel nog stééds niet is geklapt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:55 schreef Zith het volgende:
Leuk om te zien dat er 'toen' ook al dezelfde DSB-lovers waren die alles anti-DSB probeerden aan te pakken.
Maar dat het gaat gebeuren is net zo voorspelbaar als de val van DSB.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ook leuk om te zien dat die vastgoedzeepbel nog stééds niet is geklapt.
Goed idee, hou ik je aan. Ben ik mooi 2 jaar verlost dat gewauwel van jou!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:28 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Maar dat het gaat gebeuren is net zo voorspelbaar als de val van DSB.
Over 2 jaar 'spreek' ik je weer.
Dat is niet goed voor jouw ego hé ;-)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Goed idee, hou ik je aan. Ben ik mooi 2 jaar verlost dat gewauwel van jou!
Gelukkig niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:45 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
tuuuuurlijk. zelf zeker ook een tophypotheek + bijbehorende verzekeringen ?
je inschattingsvermogen laat je wel vaker in de steek geloof ikquote:Op zondag 8 juni 2008 22:06 schreef vastgoedzeepbel het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat je nog in de luiers zou zitten...
Dat zeg ik, gewauwel. Geen argument, alleen een losse kreet en een stukje gecopypaste van wikipedia ofzo. Goed punt!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:46 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor jouw ego hé ;-)
Het doel van cognitieve dissonantie
Het doel van de cognitieve dissonantie is om de tegenstrijdige opvattingen te verwijderen, om zodoende het ego te beschermen. Zouden we geen cognitieve dissonantie hebben, dan zullen we nooit tevreden zijn met een keuze en altijd blijven tobben over wat we moeten doen. Nadat we de knoop hebben doorgehakt bij een beslissing zorgt de cognitieve dissonantie ervoor dat we tevreden zijn met onze gemaakte keuze, en niet achteraf toch liever de andere keuze hadden gemaakt. Vooral bij belangrijke beslissingen die veel invloed hebben op je leven is de cognitieve dissonantie een waardevolle ‘valkuil’, denk hiervoor bijvoorbeeld aan het aanschaffen van een huis, of een relatie beginnen.
Ze zijn ten onder gegaan omdat ze gebakken lucht verkochten, of beter gezegd mensen bestolen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:53 schreef eleusis het volgende:
[..]
Niet echt, het probleem dat eerder speelde (en waar het artikel over ging) was het probleem van solvabiliteit. Uiteindelijk is DSB ten onder gegaan door gebrek aan liquiditeit.
Beide zijn belangrijk maar het zijn heel andere dingen die niet (veel) met elkaar te maken hebben.
Don ik hoor je niet zo vaak meer...., alles goed?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik geen enkel steekhoudend argument argument van jouw kant gehoord. Vertel mij maar eens hoe jij uit enkel het EV af kan leiden dat DSB aan het omvallen is. Althans, dat is wat je bedoelt toch? Dat is me niet helemaal duidelijk, jij post alleen een nieuwsberichtje, geeft daar geen commentaar op, en loopt alleen tegen iedereen aan te roepen dat 'ie geen gelijk heeft of dat iets lachwekkend is. Of heb je er stiekum tóch niet zo veel verstand van als dat jij ons wil doen geloven?
Ondanks dat dsb wel failliet is gegaan heeft hij wel gelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 07:53 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Don ik hoor je niet zo vaak meer...., alles goed?
Met mij gaat het primaquote:Op zondag 23 januari 2011 07:53 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Don ik hoor je niet zo vaak meer...., alles goed?
Bezoekers lopen terug, waarschijnlijk....quote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef DonJames het volgende:
[..]
Met mij gaat het primaVanwaar deze kutkick?
Welnee.... volgens mij is het nog nooit zo druk geweest op zijn blogquote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Bezoekers lopen terug, waarschijnlijk....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |