Is key-gebonden, los van CD's/DVD.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
Dit is echt niets waard...
Nieuw wow account krijg je als je de CD's door midden breekt en opstuurt naar Blizzard
Het papiertje met de key verbranden, en dan opsturen naar Blizzard dan? Wel WoW uninstallen dan hè...quote:
als in soort zoekt soort.quote:ik denk dat ze niet erg hoog opgeleid was dus daar ging ik even met mijn vrienden 'finaldestruction' en 'wow owner' van world of warcraft op af
Wat wou je opsturen? As?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het papiertje met de key verbranden, en dan opsturen naar Blizzard dan? Wel WoW uninstallen dan hè...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:
legendary failquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef shilizous_88 het volgende:
epic fail als je het mij vraagt
Ja, moet je wel gaan lachen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:18 schreef Flashwin het volgende:
huh? dit moest grappig zijn?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:05 schreef dagdag het volgende:
na een paar cola kwam ik een meisje tegen
Misschien dat ze zich daarom als underground beschouwen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:23 schreef deepart het volgende:
wow piepols..... Liever 10 onder de grond dan 1 als vriend
ik zou ook niet waar ik ze anders zou willen hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:29 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Misschien dat ze zich daarom als underground beschouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |