abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 08:22:34 #226
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59541263
11 uur foto's
14 uur trouwen

en hooikoortspil gaat er zo ook in want nies me helemaal de rondte in, maar ja door misselijkheid nog nix gegeten dus ff kijken of ik die pil zonder eten mag nemen......
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59541372
Fijne dag vandaag J-net en Patries86!!!!!!!
*poef* nu is het weg
pi_59541848
ow J net en Patries, wat een zenuwen, hoop dat ze snel over zijn
geniet van jullie dag!
pi_59541853
wij hebben maandag de afspraak met onze BABS (vriendlief nee hoor ze heet lies ha ha)
pi_59541886
BABS?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59542009
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:06 schreef vamperotica het volgende:
BABS?
buitengewoon ambtenaar burgelijke stand
pi_59542029
Ahah.....
Hihi... die was stom bij ons
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59542086
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:14 schreef vamperotica het volgende:
Ahah.....
Hihi... die was stom bij ons
ben benieuwd, heb d'r niet aan de telefoon gehad
pi_59545790
patries heel veel plezier
pi_59545869
Veel plezier, vandaag trouwende bruidjes (en bruidegommen) !
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_59563909
Was het nou mooi weer, vandaag?
pi_59572109
Hallo allemaal!

Het weer was gisteren super! Geen 1 druppel regen gehad!
Het was een super mooie en gezellige dag, een dag om voor altijd naar terug te kijken.

Mijn jurk vond erik prachtig en alle mensen trouwens ook! En erik, die zag er lekker uit in zijn pak!

Foto's maken in de ochtend was leuk en gezellig, onze bruidsjonker deedt het heel goed.
Waren bijna te laat bij het stadhuis, op het laatste moment stonden over auto's te laden en lossen in de vesting waardoor ze straten etc blokeerde, maar we kwamen precies half 2 voorrijden

Daarna receptie, erik kwam binnen en zei; mag ik u voorstellen, mijn vrouw. Raar moment hoor!!
Daarna taart en koffie, erg lekkere taart

Toen eten en feest! Heel heel gezellig! Leuke acts opgevoerd gekregen, super dj en hele lieve vrienden en familie! Gaan straks richting een hotel waarvan we maandag terug komen, en dan vertrekken we dinsdag naar Egypte!!!!

Foto's... het is even kijken wie het ons gunt een blik op onze eigen bruiloft en wat foto's mailt en/of op internet zet!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 09:40:51 #238
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59572165
Hier de andere getrouwde mevrouw

Echt een superdag gehad. Goed weer voor foto's, een schoolklas heeft ons in Blijdorp toegezongen. Wij waren een paar minuten te laat bij het stadhuis door het bruidspaar voor ons dat er nog was en vervolgens werd ons feliciteren geschrapt . Ach ja.

Het was super qua alles. Echt een geweldige dag.
Heerlijk feest met echt een super DJ , geen stukjes gelukkig.

Foto's volgen straks, de dvd's zijn net gebracht en de rest wordt nagestuurd.

Heeeeeeeeeeerrrrrlijke dag.

En iedereen vond onze kleding super; R had een hindoestaans pak en ik een bruine jurk en straks zien jullie de foto's en hoop ik dat iedereen het net zo mooi vindt als wij zelf en veel van onze gasten.
pi_59572735
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 09:40 schreef J-net het volgende:
En iedereen vond onze kleding super; R had een hindoestaans pak en ik een bruine jurk en straks zien jullie de foto's en hoop ik dat iedereen het net zo mooi vindt als wij zelf en veel van onze gasten.
Was ie ook op een paard? En hadden jullie ook een dansende menigte en een orkest?

Gefeliciteerd overigens! Beide bruidsparen.
pi_59572963
Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! En gefeliciteerd natuurlijk!

Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
pi_59573010
Gefeliciteerd!
Dat klinkt goed verse getrouwde vrouwtjes!
Heel benieuwd naar de foto's!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:26:11 #242
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59573504
Foto's van ons: Rajendra & Jeanette gemaakt in Blijdorp

pi_59573607
Mooi!!!
Aparte kleur jurk, maar hij stat je heel goed, net als het pak van je man, echt mooi stel zo!!!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:38:11 #244
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59573713
Jup geen standaardkleur, maar het is wel zoals ik ben (niet standaard). Het is de enige jurk die ik gepast heb en hij was gewoon voor mij gemaakt, er is bijna nix aan versteld, het was gewoon mijn droomjurk die ik per ongeluk tegen het lijf liep.
pi_59573950
Jullie zien er geweldig uit J-net en man

Patries86, wat fijn dat de dag zo goed verliep

ik krijg nu wel al wat kriebeltjes als ik die foto's zo zie ook mijn jurk is totaal niet standaard.
pi_59574001
Dat is helemaal mooi! Ik ben niewsgierig naar het lijfje van e jurk, want je handen en boeket zitten er nt voor en volgens mij is dat heel mooi.
Ik ben ook niet van de standaard en toch trouw ik in het ivoor de kleur wet hij al want ik had mijn rijgkoord mee toen we zijn pak gingen kopen en zijn overhemd is dezelfde kleur als mijn jurk dus maar verder vertel ik nog niet, nog 3,5 week wachten

Heb ik hier al verteld dat wij gisteren onze trouwkaart aan Bruce Springsteen gegeven hebben? En dat hij 1 kaart gesigneerd heeft? En we hebben een brief bij de kaart gedaanja die man kan immers geen Nederlands lezen , daarin hebben we gevraagd om een verzoekje voor het concert in Barcalona of hij Two hearts wil spelen. En op de 1 of andere manier denk ik dat Bruce ons wel herinnert. Sorry Vamperotica hier komt nog een keer een foto
Onze zoon van bijna 4 gisterochtend bij Bruce op schoot
  zaterdag 21 juni 2008 @ 13:18:54 #247
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59575380
Dit is het patroon wat er op mijn lijfje zit

en ik zal na de vakantie nog meer foto's plaatsen ook van stadhuis enzo, maar dat lukt er niet meer voor. Dat is best ff uitzoeken etc.
pi_59575811
Hier wat foto's.. zijn er maar een paar..... dit zijn foto's van onze eigen camera die onze ceremoniemeester even heeft kunnen schieten (moest ook veel doen etc)

Elkaar het ja-woord geven

Bijna klaar om erik te zien

Even poseren (hier trouwens mijn oorbellen nog niet in...

Mijn nagels

Rest komt allemaal nog, maar het is even afwachten natuurlijk op wat we krijgen!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:20:46 #249
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59576785
Gave foto's Patricia!
pi_59576936
Jullie zien er allebei mooi uit!

Wat is het toch geweldig he, trouwen?

Voor ons morgen alweer twee maanden geleden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')