check. dank je.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:41 schreef p_iglet het volgende:
nee met 14 maanden nog prikken .
Evenstar heeft met arwen gelofo ik ervaring met prikken en allergieen. Misschien kun je die PMmen
Ik ga daar ook zeker nog een keer gebruik van maken, maar wel omdat IK een paar vrije uurtjes prettig vind en niet omdat mijn moeder zo nodig op wil passen. Ik ging vroeger ook niet elke week naar mijn oma. Ben ik nou echt zo'n trut dat ik het wel genoeg vind als ze 2x in de week op moet passen omdat ik moet werken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Maar zo nu in jouw geval snap ik je wel hoor, geloof ik.
Hoewel ik hier ook wel eens verhalen lees van mama's met een onverwachte vrije dat die het kind dan toch (voor een deel) bij de oppas of het kdv laten om even van een paar vrije uurtjes te genieten.
Hoop ik aan de ene kant niet want hij heeft een behoorlijke pittige 4 en half sprong gehadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:10 schreef Mibos het volgende:
Ardenlyn is Maarten niet bezig met een sprongetje of iets dergelijks?
Dit is mijn eigen moeder, dus dat scheelt weer, die kent me langer dan vandaagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:20 schreef tinny het volgende:
hahaha mooi te lezen K_I_M...
Ik ben de enige man hier volgens mij tussen veel vrouwen en hier in huize Gabi dezelfde strijd met mijn vrouw en mijn moeder (moeder claimy, en vrouw zegt hoho, is mijn kind ik bepaal)..
Het heeft nog niet tot ruzies mogen komen tussen mijn vrouw en mijn moeder maar al wel tussen mij en mijn vrouw ...
(ik vind het nl. allemaal wel best als die mensen eens een dagje willen oppassen)
Hier ook een duimertje!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:20 schreef Ardenlyn het volgende:ben blij dat het hier anders gaat. Ook wel dat ik wat bemoeierig ben maar met een aantal dingen weet ik het gewoon beter omdat ik overdag bij hem ben.
Gelukkig denken wij daar hetzelfde over.
Maarten heeft z'n duim ontdekt. Ik vind het zo lief lijken maar ik hoop dat hij er geen problemen mee zal krijgen.
Af en toe haal ik hem er wel uit maarja kan moelijk ze vast gaan tapen aan z'n andere vingers.
Jeetje zeg, heb je een slechte band met je moeder? Het is toch logisch dat ze gek is van haar kleinkind, helemaal als het er net is....ik vind het wel schattig (en herkenbaar) hoor, hoe ze dan allerlei excuses gaan bedenken om maar in de buurt te zijn van de kleine smurf. Relax beeb, het wordt vanzelf wel minderquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga daar ook zeker nog een keer gebruik van maken, maar wel omdat IK een paar vrije uurtjes prettig vind en niet omdat mijn moeder zo nodig op wil passen. Ik ging vroeger ook niet elke week naar mijn oma. Ben ik nou echt zo'n trut dat ik het wel genoeg vind als ze 2x in de week op moet passen omdat ik moet werken?.
Neehoor, maar normaal gesproken ging ik ook niet elke week drie keer bij haar langs. En nu verwachten ze dat wel van me. Nou, daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje zeg, heb je een slechte band met je moeder? Het is toch logisch dat ze gek is van haar kleinkind, helemaal als het er net is....ik vind het wel schattig (en herkenbaar) hoor, hoe ze dan allerlei excuses gaan bedenken om maar in de buurt te zijn van de kleine smurf. Relax beeb, het wordt vanzelf wel minder
Nou gewoon niet doen, maar als mijn moeder zo raar doet denk ik altijd maar:quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neehoor, maar normaal gesproken ging ik ook niet elke week drie keer bij haar langs. En nu verwachten ze dat wel van me. Nou, daar heb ik geen zin in.
Huhquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:53 schreef Popples het volgende:
een 2.5 maand geleden hebben ze nog gedreigd naar een advocaat te gaan.
Mijn broertje woont !@$&()@#$!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar goed, ik denk maar zo; het is net zo spannend om voor het eerst oma te worden als om voor het eerst moeder te worden, en ze willen ook ergens heen met die emoties toch...
Nee...je bedoelt dat juridische programma? Ik wist dat "toevallig" al, als je tenminste doelt op dat bezoekrecht voor grootouders.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:25 schreef bixister het volgende:
vivi, ook die ene uitzending van astrid joosten gezien toevallig?![]()
Volgens mij word ik later een oma from Hell als ik mijn "Es" de overhand laat nemen...ik heb nú al de neiging om nieuwbakken moeders te vertellen wat ze allemaal goed en fout doen..als "ouwe rot"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:28 schreef Ardenlyn het volgende:
Ikzelf heb zoiets van dat hun toch zelf als moeder zijnde kunnen weten of in kunnen beelden hoe irritant het kan zijn als de oma van je kind hem of haar steeds haast aan het claimen is.
ja. ik kijk er niet vaak naar maar een aantal weken geleden toevallig wel een keer. er was toen een casus waarbij grootouders de nieuwe vriendin van hun schoonzoon niet goed konden uitstaan en daarom de kleinkinderen niet meer zagen. hun dochter was overleden, en ze konden het eigenlijk niet verdragen dat hun zoon 'zomaar' een 'vervangster' gevonden had. ze deden daar heel vervelend over tegen de kinderen (die van kleins af aan heel veel bij hen waren geweest) en die mochten toen niet meer bij hen komen. de rechter moest uitspraak doen over het 'bezoekrecht' dat ze eisten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee...je bedoelt dat juridische programma? Ik wist dat "toevallig" al, als je tenminste doelt op dat bezoekrecht voor grootouders.
ik vrees dat ik ook zo'n foute bemoeizuchtige oma word.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij word ik later een oma from Hell als ik mijn "Es" de overhand laat nemen...ik heb nú al de neiging om nieuwbakken moeders te vertellen wat ze allemaal goed en fout doen..als "ouwe rot"in het moedervak...
Erg he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |