abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59171789
als ik veel eet (suiker, kleurstoffen) dan word ik heel uitbundig en druk
eet ik heel weingi word ik stil en rustig en ga ik steeds zachter praten todat iemand zegt WAT ZEG JE
en dan denk ik. o ja. eten
pi_59172042
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou PF trouwens in de goot liggen door slechte lifterskeuze?

Mamma van PF: zoek maar ergens tussen uw huis en groningen ofzo!
Mama: PF waar ben je?
PF: In groningen
Mama: Hoe kom je daar?
PF: Met de trein
Mama: wie ken je daar ! haha je snapt best wat ik bedoel !
PF: ja met mr date
Mama: wie???
PF: Jahaa.. Mr date! Waar ik uh.. toen en toen en toen en toen OOOK bij was
Mama: *insert heel zeur verhaal* volgende x moet je dat van te voren zeggen
PF: Uh, ik zei het. Tegen bruder! En ik wist het pas uh, een half uur van te voren . Dus
Mama:

Hmmm
pi_59172085
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef loveli het volgende:
Vandaag moest ik in m'n nieuwe nette pak opdraven. Heerlijk materiaal, linnen. Alleen jammer dat het niet alleen kreukt, maar ook een "beetje" uitlubbert. Straks even een extra broek erbij kopen in maat 36, die zal na 1 keer dragen hoop ik niet direct van m'n reet zakken.
Dat is idd met linnen heel erg. Ik had laatst een paar linnen broeken bij de H&M gekocht, ik dacht eerst nog: hmm, beetje optimistisch ingeschat die maat (ik pas daar nooit, breng gewoon weer terug wat niet goed is)Nu zijn ze na een dag dragen echt veel te wijd. Volgens mij scheelt dat wel 2 maten!!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:28:15 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59172201
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

PF: Uh, ik zei het. Tegen bruder! En ik wist het pas uh, een half uur van te voren . Dus
Mama:

Hmmm
Ging dat zo? . En je bent al 20 .

Ik kom net terug uit de stad. Naast een flinke voorraad shampoo en douchegel heb ik open schoenen en teenslippers ( ) gekocht. Die laatste vooral voor in huis en op het strand .
Niet meer actief op Fok!
pi_59172209
In zo'n geval ben ik altijd erg blij niet meer bij m'n papa en mama te wonen
En met linnen heb ik dat ook. Gewoon een keer dragen steeds en meteen wassen, werkt dat wel?
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:30:17 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59172263
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In zo'n geval ben ik altijd erg blij niet meer bij m'n papa en mama te wonen
Mijn moeder belde gisteravond dus ook op om mij uit te horen over Dinges en aangezien ik denk dat ze het niet op prijs stelt dat we de nacht samen hebben doorgebracht, en dan ook nog eens in een hotel, heb ik het gespreksonderwerp heel snel naar mijn scriptie geleid . Wat overigens ook niet een onverdeeld succes was .
Niet meer actief op Fok!
pi_59172366
Ja wassen werkt wel. Wordt niet meer zo strak als toen je 'm kocht, maar wel strakker. Nu moet ik wel zeggen dat ik baggy bij linnen eiks wel mooi vind.

Het rare doet zich voor dat ik er nu dikker uitzie dan een paar kilo geleden, omdat m'n broeken te wijd zijn gaan zitten: ik vul ze niet meer mooi op met m'n kont, zeg maar. Snap je wat ik bedoel? Maar ik ga nu pas weer nieuwe broeken kopen als ik op m'n streef ben. Ik woog me vanochtend na de koffie en woog evenveel als in het lijstje: dus wie weet dat ik morgen weer wat naar beneden zak.
pi_59172483
Vorig jaar toen ik al zo'n 10 kg afgevallen was, had ik nog helemaal geen nieuwe kleding gekocht. Liep nog steeds rond in m'n toen favoriete zwarte sweater, baggy spijkerbroeken die toen helemaal van m'n reet afzaken dat het niet mooi meer was enzo. Eigenlijk zag je er toen maar bar weinig van dat ik zo was afgevallen. Dat anderen het opviel kwam ook veel meer op gang toen ik nieuwe kleding had gekocht
pi_59172499
O m'n moeder was alleen maar boos omdat ik zou koken en ik was er niet Voor de rest maakt het ze niet zo veel uit wat ik uitspook.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:37:29 #160
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59172514
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lempur is die rijs of die deeg?
gewoon zoveel dat het niet ploft en met die rijst gewoon een klein rolletje

of bedoel je hoeveel ingredienten?
Ingredienten voor de kip het ruikt al prima ik ben goed
Het is dus met rijst (ketan) en niet met deeg, bedoel je dan pasteitjes ofzo

Anyways, ik wilde ook slippers aandoen kan ik er maar 1 vinden dus nu een ander paar aan maar niet het paar dat ik wil
Bernie en ik zijn tof.
pi_59172720
Ik had gister koffie gedronken, wat ik normaal niet doe. Werd helemaal hyperdepieper zeg. Kon niet meer stoppen met praten en met m'n handen op het bureau tikken
Vandaag maar weer gewoon thee.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59172754
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mama:

Hmmm
Pfff, je bent toch geen 13 meer

Ik ben terug van het boodschappen doen, vanavond zoetzuur varkensvlees met noedels, morgen grillen en zondag gewoon kip met rijst en groenten
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:47:07 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59172826
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef mordradead het volgende:

[..]

Ingredienten voor de kip het ruikt al prima ik ben goed
Het is dus met rijst (ketan) en niet met deeg, bedoel je dan pasteitjes ofzo
Ik las paaseitjes .
Niet meer actief op Fok!
pi_59172846
ik haal lempur en risolle altijd door elkaar
pi_59172861
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:44 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Pfff, je bent toch geen 13 meer

Ik ben terug van het boodschappen doen, vanavond zoetzuur varkensvlees met noedels, morgen grillen en zondag gewoon kip met rijst en groenten
Lekker eten vanavond sylvana (alleen ik eet geen varken meer )

En ik snap op zich wel dat je enige verantwoording af te leggen hebt als je nog thuis woont. Het is een huishouden, geen hotel ofzo.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:48:18 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59172866
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O m'n moeder was alleen maar boos omdat ik zou koken en ik was er niet Voor de rest maakt het ze niet zo veel uit wat ik uitspook.
En terecht. Neem een voorbeeld aan je broertje. Hij kookt dan wel bagger, maar hij kookt tenminste!
Niet meer actief op Fok!
pi_59172892
o voor het geval mensen denken dat ik 13 ben ( )
m'n moeder vond het vervelend omdat ik zou koken en ik spoorloos van de aardbodem was verdwenen.
pi_59172927
wat veiligheidsspeldje zegt dus
om het goed te maken ga ik nu wel extra lekker koken!
pi_59172986
Als je beloofd had om te koken en je bent opeens weg dan is het wel wat anders ja.

Naja, succes met goedmaken dan maar
pi_59172990
Nou... de zwaartekracht en ik hebben een erg goede relatie met elkaar de afgelopen tijd ben net weer gevallen, nu bij de supermarkt waar het heel glad was, wat ik natuurlijk weer niet zag. Boink. Auw.

Gelukkig nu wel iemand die even vroeg hoe het ging en een hele lieve verkoopster die helemaal geschrokken was, begon te panieken dat ze geen bordje had neergezet waar op stond dat het glad is en me een bos rozen zowat in m'n armen duwde in de hoop dat ik geen stennis zou gaan schoppen .
Ik was allang blij dat m'n nieuwe broek niet vies was geworden, maar ik heb het bosje rozen natuurlijk geaccepteerd . En nu heb ik een zere knie en een blauwe heup. Alweer. Hij was net weer een beetje normaal na de vorige val.

En dan afslanktechnisch: ik voel me na dit soort dingen altijd heel zielig (ja, sue me, ik ben niet stoer) en ga dan op weg naar huis al lopen verzinnen wat ik voor lekkers zou kunnen gaan nemen. Ik zal dus wel een emo-eter zijn gok ik zo. Maar ik doe het niet! Ik ben sterk! Ik ga een appel eten .

En een taart bakken want zondag ben ik jarig en morgen komen m'n ouders op bezoek dáág goede plannen!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:54:50 #171
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59173063
Ik moet altjid tevoren vertellen waar ik heenga, en tot hoe laat ik weg denk te blijven. Mag ik nog zo hard 18 zijn, maar "zolang je hier in huis woont heb je je te houden aan onze regels" ... een van de regels is dat ik eerder dan mn broertje thuis moet zijn (ik ben kwetsbaarder enzo). En dan heel eigenwijs roepen dat ik helemaal niet kwetsbaar ben, maar 's avonds op straat toch wel een beetje bang zijn .

Ik ga later trouwen/partnerschap doen . Zonder pak (moest ik eens bij hem proberen) zonder taart zonder mensen en vast ook zonder jurk . Gewoon op maandagochtend, als we daar toevallig een keer zin in hebben, of uit praktische overwegingen. De sprookjesbruiloft zit er denk ik niet in .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:55:09 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59173079
voor Razz.
Ik val zelf eigenlijk nooit, maar het scheelt niet veel. Ik wankel veel, maar ik val zelden. Ik ben een enórme kluns. Gisteravond twee keer een blikje cola omgestoten. Eerst stond 'ie op de kachel (en zie die plas cola maar eens onder de kachel vandaan te krijgen ) en daarna nog een keer op m'n nachtkastje.
Zucht!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:56:23 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59173129
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:54 schreef Chicolate het volgende:

Ik ga later trouwen/partnerschap doen . Zonder pak (moest ik eens bij hem proberen) zonder taart zonder mensen en vast ook zonder jurk . Gewoon op maandagochtend, als we daar toevallig een keer zin in hebben, of uit praktische overwegingen. De sprookjesbruiloft zit er denk ik niet in .
Een Las Vegas-wedding lijkt me wel wat voor jullie! .
Kom je thuis: "Hoi mam, we zijn afgelopen week getrouwd in Las Vegas!" .

Ga je wel in de kerk trouwen?
Niet meer actief op Fok!
pi_59173218
Ik zei ook altijd dat ik niet wilde trouwen, maar nu wil ik misschien toch wel trouwen en misschien zelfs wel in een jurk. Maar wel low key. Het kost bakken met geld, dat vind ik gewoon zonde. We hebben wel een samenlevingscontract, maar dat is niet uit romantische overwegingen.

Over trouwen in Las Vegas, ik ken iemand die daar was en "voor de lol" ging trouwen met zijn vriendin/scharrel die hij 2 maanden kende. Hij dacht dat het niet echt was. Nu zijn ze dus officieel getrouwd
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:59:21 #175
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59173231
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een Las Vegas-wedding lijkt me wel wat voor jullie! .
Kom je thuis: "Hoi mam, we zijn afgelopen week getrouwd in Las Vegas!" .

Ga je wel in de kerk trouwen?
Nou, ik ben niet christelijk, maar mn familie wel enzo ... en hij heeft een hekel aan (de meeste/bijna alle) christenen/kerken . Dus denk het ook niet . Wat ik nog vergeten was: ook zonder ringen ... ("Ja ik wil wel een ring voor je kopen hoor , maar ik hoef er geen" )

Ik denk dat het meer is: "Goh, ik heb een ochtend vrij, en deze datum is eigenlijk wel leuk, zullen we dan maar straks trouwen?" . Maar het moet wel perse in de zomer , want dan is het warm.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')