Mama: PF waar ben je?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou PF trouwens in de goot liggen door slechte lifterskeuze?![]()
Mamma van PF: zoek maar ergens tussen uw huis en groningen ofzo!
Dat is idd met linnen heel erg. Ik had laatst een paar linnen broeken bij de H&M gekocht, ik dacht eerst nog: hmm, beetje optimistisch ingeschat die maat (ik pas daar nooit, breng gewoon weer terug wat niet goed is)Nu zijn ze na een dag dragen echt veel te wijd. Volgens mij scheelt dat wel 2 maten!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:45 schreef loveli het volgende:
Vandaag moest ik in m'n nieuwe nette pak opdraven. Heerlijk materiaal, linnen. Alleen jammer dat het niet alleen kreukt, maar ook een "beetje" uitlubbert. Straks even een extra broek erbij kopen in maat 36, die zal na 1 keer dragen hoop ik niet direct van m'n reet zakken.
Ging dat zo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mama: PF waar ben je?
PF: In groningen
Mama: Hoe kom je daar?
PF: Met de trein
Mama:wie ken je daar
! haha je snapt best wat ik bedoel
!
PF:ja met mr date
Mama: wie???
PF: Jahaa.. Mr date! Waar ik uh.. toen en toen en toen en toen OOOK bij was
Mama: *insert heel zeur verhaal* volgende x moet je dat van te voren zeggen
PF: Uh, ik zei het. Tegen bruder! En ik wist het pas uh, een half uur van te voren. Dus
Mama:
Hmmm
Mijn moeder belde gisteravond dus ook op om mij uit te horen over Dinges en aangezien ik denk dat ze het niet op prijs stelt dat we de nacht samen hebben doorgebracht, en dan ook nog eens in een hotel, heb ik het gespreksonderwerp heel snel naar mijn scriptie geleidquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
In zo'n geval ben ik altijd erg blij niet meer bij m'n papa en mama te wonen![]()
Ingredienten voor de kipquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lempur is die rijs of die deeg?
gewoon zoveel dat het niet ploften met die rijst gewoon een klein rolletje
of bedoel je hoeveel ingredienten?
Pfff, je bent toch geen 13 meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mama: PF waar ben je?
PF: In groningen
Mama: Hoe kom je daar?
PF: Met de trein
Mama:wie ken je daar
! haha je snapt best wat ik bedoel
!
PF:ja met mr date
Mama: wie???
PF: Jahaa.. Mr date! Waar ik uh.. toen en toen en toen en toen OOOK bij was
Mama: *insert heel zeur verhaal* volgende x moet je dat van te voren zeggen
PF: Uh, ik zei het. Tegen bruder! En ik wist het pas uh, een half uur van te voren. Dus
Mama:
Hmmm
Ik las paaseitjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ingredienten voor de kiphet ruikt al prima ik ben goed
![]()
Het is dus met rijst (ketan) en niet met deeg, bedoel je dan pasteitjes ofzo![]()
Lekker eten vanavond sylvanaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Pfff, je bent toch geen 13 meer
Ik ben terug van het boodschappen doen, vanavond zoetzuur varkensvlees met noedels, morgen grillen en zondag gewoon kip met rijst en groenten
En terecht. Neem een voorbeeld aan je broertje. Hij kookt dan wel bagger, maar hij kookt tenminste!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O m'n moeder was alleen maar boos omdat ik zou koken en ik was er nietVoor de rest maakt het ze niet zo veel uit wat ik uitspook.
Een Las Vegas-wedding lijkt me wel wat voor jullie!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga later trouwen/partnerschap doen. Zonder pak (moest ik eens bij hem proberen) zonder taart zonder mensen en vast ook zonder jurk
. Gewoon op maandagochtend, als we daar toevallig een keer zin in hebben, of uit praktische overwegingen. De sprookjesbruiloft zit er denk ik niet in
.
Nou, ik ben niet christelijk, maar mn familie wel enzo ... en hij heeft een hekel aan (de meeste/bijna alle) christenen/kerkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een Las Vegas-wedding lijkt me wel wat voor jullie!.
Kom je thuis: "Hoi mam, we zijn afgelopen week getrouwd in Las Vegas!".
Ga je wel in de kerk trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |