Ik zal je vertellen dat ik in het huis heb gewoond waar de schrijfster van Keetje Tippel heeft gewoond. Ze heet Neel Doff. Misschien is Neel wel wat!quote:
Gooi ik Wies er nog eens inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Kai is niet meteen onze smaak, en Mies misschien wel, maar veel te hollands...
Pff, het zal moeilijk worden.
die van ons staat er nog geen een keer in.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:20 schreef Bright het volgende:
Gelukkig - de naam die wij hebben uitgekozen voor onze tweede staat hier nog maar 1x in
Hmmm... mijn nichtje heet Kyra Demi... Is Kyra iets?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:22 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
die van ons staat er nog geen een keer in.![]()
En denken sommige hier al een idee te hebben hoe onze 2de gaat heten?
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:36 schreef pinquit het volgende:
zeg jellyrose, volgens mij heb ik het al een keer gevraagd, maar spreken jullie ethan uit als etan of als ethththtan? (je snap me wel he?)
Fons en Pol.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:36 schreef pinquit het volgende:
hebben jullie al wel een jongensnaam BM? of juist een meisjesnaam?
Ah, ja dat was em!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
Hoezo? Je wil weten wat we van de naam van Mammietjes zoontje vinden?
Demi & Romy?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:22 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
die van ons staat er nog geen een keer in.![]()
En denken sommige hier al een idee te hebben hoe onze 2de gaat heten?
Faye of Fay vind ik ook een mooie naam, maar dat vind mijn wederhelft niets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:39 schreef Dakota het volgende:
Finn,Boaz,Billie,Suri,Pax,Jaime,Jordan,Jenna,Lois,Faye & isis vind ik ook mooi
Milo was mijn eerste keus maar dat vindt vriendlief niets.
De andere 2 keuzes houd ik natuurlijk voor me
Vinden we wel een mooie naam en hefet op ons lijstje gestaan maar 1 van onze katten heet Kyara dus dat staat zo raar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmm... mijn nichtje heet Kyra Demi... Is Kyra iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |