Ik moet iets verkopen, zoals je kunt lezen in mijn sigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:47 schreef W1ZZ het volgende:
Stereo die reageert in dat andere parfumtopic![]()
![]()
Och.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hoezo "attention-h**r"![]()
Ik ken haar verder niet van andere posts, maar in dat topic komt ze wel normaal over?
Ja, van dit spul dat 2x zo duur is als mijn andere spul kan ik wel een heel topic over vollullen ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:08 schreef W1ZZ het volgende:
Krijg nu weer ineens een paar vleugen cassis binnen
Leuk he Stereo, roddelen over SMW?
quote:In my honest opinion(I will throw political correctness out on the window), average people do suck.
Dat kan toeval zijnquote:Ze heeft er ook een handje van in dat topic om direct na een foeilelijk 40-jarig Amerikaanse burgertrut haar sexy foto's te posten waardoor die burgertrutten geen reacties meer krijgen.
ehhhhhhh geen ideequote:Overigens heeft ze ook laten weten vrij onvruchtbaar te zijn en dus geen kinderen te kunnen krijgen. En waarom weet ik dit?![]()
![]()
^^^^quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:59 schreef W1ZZ het volgende:
Ik zou als ik haar was ook een hoge dunk van mezelf hebben. Zij is de eerste Roemeense die ik ooit gezien heb die überhaupt de moeite waard was
Manfred 1 - Olivier 0quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mên! 8 uur na het aanbrengen van A*Men Pure Coffee mag het wel wat minder hoor, maar nee, geurtje gaat gewoon vrolijk verder.![]()
Idd die stickers! Mijn huisgenoten dachten dat ik een nogal jong penvriendinnetje had in de Statesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had gister ook mijn bestelling voor 12 atomizers binnen. Dom, had er net zo goed 50 kunnen bestellen. Leuke verpakking wel, met al die kleurrijke stickers. Was net basisschool.
quote:The aromatherapy rack at your local hippie store will help with most of them...
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!!quote:The place where you find the most resin acids is the rosin used by violinists to give friction to the bow. Allergies can be added to their long list of sufferings among which neck abrasions, poor posture, wearing ill-fitting black clothes and having to play Alban Berg’s Concerto. Much smaller amounts of resin acids are contained in perfume. But now that most real dangers (cholera, Russian tanks) are gone, EU politicians have found that several small fears can propel careers as nicely as one big one, and have been regulating all the horrible chemicals in our lives.
Woehahaha.quote:Just Me Paris Hilton 1 barf-bag floral
Just Me for Men Paris Hilton 1 sad sack
Paris Hilton Paris Hilton 1 silly floral
bronquote:
Paco Rabanne 1 Million
Paco Rabanne begon zijn carrière met het ontwerpen van sieraden voor Givenchy, Christian Dior en Balenciaga. In de jaren '60 startte hij zijn eigen modehuis en al gauw ontwikkelde de ontwerper zich tot de enfant terrible van de modewereld door zijn voorliefde voor het gebruik van onconventionele materialen zoals metaal. 3 Jaar na het oprichten van zijn modehuis, lanceerde Rabanne al zijn eerste geur waarna nog vele andere parfums en eau de toilettes volgden. Deze week introduceerde Paco Rabanne zijn nieuwste mannenlijn 1 MILLION.
De vormgeving van de flacon verwijst naar Rabanne's verleden als sieraden ontwerper en zijn voorliefde voor metalen, en goud in het bijzonder. 'Goud is het symbool van macht, van koninklijkheid en van iets intens mannelijks', verklaart de ontwerper. De baar goud van 1 MILLION is een strak designobject met een knipoog naar het Wilde Westen. Paco Rabanne omschrijft zijn 1 MILLION als een 'vreemde geur met goede vibraties'. 'Ik houd ervan dat mijn parfums fris beginnen voordat ze een gestructureerde opbouw ontplooien, vol effecten en constrasten'.
De geur begint inderdaad met een serie frisse, sprankelende topnoten van grapefruit, munt en bloedmandarijn. Dan komt de warme hartnoot samengesteld uit rozen, kaneel en kruidige elementen. En tot slot ontplooit zich het fluweelachtige akkoord van leer, wit hout, amber en patchoeli uit Indonesië. Het resultaat is niet één geur, maar vele geuren die zich achtereenvolgens ontplooien en die uiteindelijk een originele en duidelijk aanwezige mannelijke uitstraling ontwikkelen. Naast de Eau de Toilette verschijnen er ook Paco Rabanne 1 MILLION aftershavelotion, aftershave care, deodorant en een showergel. De 1 MILLION-lijn is vanaf september verkrijgbaar. Een Eau de Toilette 50ml kost ¤49.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |