Genieten van Oranje in de buitenlandse media of Ik geniet liever na afloop van het toernooi
Van Basten maakt zijn legendarische naam waar of Ik zag hem liever als speler
Günter Netzer is stiekem een Nederlander of Wie is Günter Netzer
Ik leef bij de dag en geniet van het moment of Ik blijf sceptisch
Zonder van der Sar stonden we er nu anders voor of Van der Sar is maar een doelman
Van der Vaart Sneijder en Robben op één middenveld kan of Dat is veel te aanvallend
Ik geniet weer van Jack van Gelder of
Al dat geschreeuw irriteert meNederland gaat dit toernooi winnen of
Ik moet het eerst nog zienMet Huntelaar heben we nog een wereldspits of Huntelaar moet het eerst bewijzen in een grote competitie
In België is Tom Boonen groter nieuws dan het EK of In België hebben ze ook belangstelling voor het EK
Ik gun Guus Hiddink alle succes of
Hij is mij te populistischPieter Vink had Spanje een penaltie moeten geven of
Pieter Vink doet het goedIk mis Seedorf en van Bommel of
We kunnen het goed af zonder die tweeKippenvel bij 60000 Oranje-supporters in Bern of Dat doet me weinig tot niks
Ik mis Argentinië en Brazilië of
Zo is het ook een mooi toernooiIk weet wie de keeperstrainer is van Oranje of
Wie is dat ook alweerIk kijk naar buitenlandse zenders om te horen wat ze van Oranje vinden of
Ik blijf lekker bij de NOSJammer dat het in Zwitserland en Oostenrijk wordt gehouden of Ze doen het goed
Niet te hopen dat we Portugal tegenkomen of
We kunnen iedereen aanDirk Kuijt of
Robin van PersieTerecht dat van Basten het tweede opstelde of Het had gewoon de basis-elf moeten zijn
Ik heb medelijden met Henk Timmer of
Hij moet blij zijn dat ie er bij isJammer dat we Bern moeten verlaten of Nu gaan we Basel veroveren
Klote dat de Italianen door zijn of
Die pakken we ook in de halve finaleBeenhakker is afgegaan of
Hij had een slechte ploeg te coachenHopen dat we tegen de Russen moeten of Hopen dat we de Zweden treffen
Wat hebben de Duitsers weer mazzel met hun zwakke poule of Ze staan er toch maar weer
Dat worden 80000 Nederlanders in Basel of
Dat lijkt me overdrevenDuitsland of
Portugal Huntelaar is een goeie vervanger voor van Nistelrooij of Hij komt nog tekort
Blijft leuk om naar Johan Cruijff te luisteren of Hij had allang afscheid moeten nemen
Ronald Watereus is een goeie analist of Hij moet maar keepers gaan trainen
Ik luister ook naar radio-1 als ik naar de tv kijk of
Dat is voor mij te drukIk bel altijd wel naar iemand na een wedstrijd van Oranje of
Ik geniet in mezelfJammer dat Podolski niet meedoet tegen Portugal of
Dat zal me worst wezenSpanje gaat van Italië winnen of Italië gaat van Spanje winnen
Ik geniet van dit EK of Het niveau valt me tegen
Ach het is maar een EK, het WK is belangrijker of
Het is een belangrijk toernooi