Marco van Basten of Rinus Michels
EK 2000 of EK 1992
Edwin van der Sar of Hans van Breukelen sowieso beste Nederlandse keeper ooit
Seedorf heeft terecht bedankt of
Seedorf had er nog bij moeten zijnSneijder of Van der Vaart
Nederland is één van de kanshebbers of Nederland ligt er in de eerste ronde uit
Jammer dat Canavaro niet meedoet of
Mooi voor Nederland dat Canavaro niet meedoetIk mis dit jaar Barend en van Dorp bij het EK of
Ik mis ze geen minuutMooi al dat oranje of Ik kan geen oranje meer zien
Ik kijk de wedstrijden van Nederland in de kroeg of ik kijk lekker thuis
Digger heeft gelijk met zijn anthipatie tegen Nederland of
Digger is een landverraderAls er maar geen penalties komen of
Van der Sar is momenteel een penaltie-killerEvert ten Napel moet de finale verslaan of Frank Snoeks moet de finale verslaan
Ik geniet van Jack van Gelder bij zijn verslaggeving of Ik vind hem maar hysterisch
We speelden schitterend voetbal op het EK-88 of
We hadden veel mazzel tijdens het EK-88Van Persie hoort te spelen of
Van Persie moet eerst bewijzen dat ie blessurevrij isJammer dat we een slechte verdediging hebben of
We hebben een voorhoede van wereldklasseAls Nederland niet wint moet Hiddink of Beenhakker maar winnen of
Dan maakt het me niet meer uitSommige dilema's zijn er wat makkelijker op geworden na maandag
Beenhakker of
HiddinkIk weet hoe de coach van Duitsland heet of
Hoe heet ie ook alweerIk mis de Engelsen op dit toernooi of Mooi dat ze er niet bij zijn
Vreselijk die blessure van Robben of
We hebben nog goede spelers genoegVink floot een goeie wedstrijd of Vink was te nadrukkelijk aanwezig
Nederland helemaal in het oranje is mooi of
Ze horen een wit broekje te dragenIk mis Jan Mulder als analist of
Ben blij dat ie er niet bij isBallack is een wereldvoetballer of
Ballack wordt overgewaardeerdAls van der Sar geblesseerd raakt hebben we een probleem of We hebben goede vervangers een heel groot probleem
We zijn te negatief over van Basten of Alle kritiek is terecht
We hebben momenteel geen echte leider of
Van der Sar is wel degelijk een leiderIk kijk alle wedstrijden of
Ik ga wel een wedstrijd missenIk drink altijd bier tijdens een wedstrijd van oranje of Ik wil nuchter blijven
'Voetbal is een spel van 11 tegen 11 en op het eind hebben de Duitsers gewonnen' of
Gary Linneker overdreefGeef mij maar de Tour de France of
Het EK maakt mijn sportzomerVreselijk die gasten in NOS sportzomer of Leuk dat er ook buitenstaanders gast zijn
Als ik een woonboot heb in A'dam zou ik me zorgen maken of Ze hoeven zich niet druk te maken