ja aan de binnenkant van zn ogen. Net als bassie dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef donroyco het volgende:
Zou hij ook wat van Nederland gaan zien?
[ afbeelding ]
Niet grappigquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef donroyco het volgende:
Zou hij ook wat van Nederland gaan zien?
[ afbeelding ]
Vind'm wel altijd goed, veel mensen hebben niet door dat sommige nummers van hem zijnquote:
Zoals Gangstas (Pasttime) Paradisequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vind'm wel altijd goed, veel mensen hebben niet door dat sommige nummers van hem zijn
Och, hij heeft zooveel geschreven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vind'm wel altijd goed, veel mensen hebben niet door dat sommige nummers van hem zijn
Is nog niet bekend.quote:
Oh, voor mij is dat het geld echt wel waard.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef nipeng het volgende:
Ahoy, van de parkeerkosten alleen al kan ik bijna naar twee concerten.
Maar ik moet toegeven, die Stevie gast is goed.
Dat hoef je niet te zeggen, dat weet ik zo ook welquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Adelante het volgende:
Net nog op de radio, I just called to say Iyou...
Je kan natuurlijk ook elders parkeren...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:56 schreef nipeng het volgende:
Ahoy, van de parkeerkosten alleen al kan ik bijna naar twee concerten.
Maar ik moet toegeven, die Stevie gast is goed.
Goede tip, dank jequote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook elders parkeren...
Metro stopt er bijna voor de deur.
Toen ik in de laatste klas middelbare school zat, schrik niet, ergens in 1977, hadden we een engelse leraar die ons veel liedjes liet horen.quote:
Hebbertquote:
Pik zijn brilquote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:41 schreef ElizabethR het volgende:
Hebbert
Hmm, als ik enigszins de mogelijkheid heb ga ik hoor!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |