Zouden ze Yuri al terug willen?quote:Harde hand Magath al zichtbaar bij Schalke
12/07/2009 23:40
De harde hand van Felix Magath bij Schalke 04 is tijdens de voorbereiding al zichtbaar. Carlos Grossmüller en Albert Streit zijn de voornaamste slachtoffers.
Waar veel trainers de eerste oefenwedstrijden van de voorbereiding benutten om alle selectiespelers aan het werk te zien, daar grijpt Magath keihard in als hem iets niet bevalt. De trainer die het afgelopen seizoen VfL Wolfsburg naar de landstitel leidde, wisselde al twee keer een invaller die koud in het veld stond.
Tegen FC Twente (0-0) kon Emin Yalin zes minuten na zijn invalbeurt weer inrukken. Die actie van Magath kon wellicht nog worden uitgelegd als een les voor een jonge speler. In het geval Carlos Grossmüller was daar geen sprake van. De drievoudig international van Uruguay werd door zijn trainer zeventien minuten na zijn invalbeurt alweer naar de kant gehaald. Grossmüller reageerde woedend op zijn wissel.
Of wat te denken van Albert Streit? De 29-jarige middenvelder mag dan al langer niet meer voorkomen in de plannen van Schalke 04, hij kreeg tijdens de voorbereiding nog geen enkele minuut speeltijd. Streit mocht wel tien minuten warmlopen van Magath...
Ook tijdens de trainingen jaagt de nieuwe trainer zijn spelers over de kling. Jeugdspeler David Lohrheide stond al eens kotsend over de omheining gebogen en Rafinha, toch Braziliaans international, moest tijdens een oefensessie minutenlang worden behandeld vanwege krampverschijnselen.
'Dat hoort er nu eenmaal allemaal bij', aldus Magath. 'Hard werken, bevordert de prestaties. En een voetballer krijgt er oneindig veel voor terug in de vorm van aanzien en geld. Medelijden is echt niet op zijn plaats.'
quote:Moslims des duivels over clublied Schalke
GELSENKIRCHEN - Het stokoude clublied van Schalke heeft in Duitsland sinds kort voor een hoop stampei gezorgd. Turkse media hebben de Bundesligaclub op de korrel omdat de de profeet Mohammed belachelijk zou worden gemaakt door de fans.
Supporters van Schalke 04 zingen al 83 jaar zonder problemen het clublied.Al sinds 1926 zingen de fans van de Königsblauen over een profeet die van voetballen niets weet. Boze Duitse moslims voelen zich gekrenkt door het volgende rijm:
Mohammed war ein Prophet / Mohammed was een profeet
Der vom Fussballspielen nichts versteht / die van voetbal niets weet
Doch aus all der schönen Farbenpracht / maar uit het mooie kleurpalet
Hat er sich das Blau und Weisse ausgedacht / heeft hij blauw en wit op Schalke gezet
De protesten stromen momenteel binnen bij Schalke 04. En dat aan de vooravond van de start van de Bundesliga. Beledigde moslims eisen dat de gewraakte regels uit het lied verwijderd worden anders zou komend weekeinde een boycot volgen in de hoogste klasse van het Duitse voetbal.
Telegraaf
Schalke 04, nu al een halve eeuw zonder landstitel vanwege kolderieke toestanden.quote:
Inderdaad, ik start nu een FM game op om dat te realiseren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Schalke 04, nu al een halve eeuw zonder landstitel vanwege kolderieke toestanden.
Dat moet anders.
Dat clublied bestaat al jaren , en dat lange tenen volk moet natuurlijk weer klagenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:23 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom zet je zoiets uberhaupt in een clublied?
Daar heb ik het niet over, ik vind het alleen raar dat een Duitse club in 1926 ''Mohammed weet niks van voetbal'' in zijn clublied zetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat clublied bestaat al jaren , en dat lange tenen volk moet natuurlijk weer klagen![]()
Alsof de clubliederen hier kant en wal raken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, ik vind het alleen raar dat een Duitse club in 1926 ''Mohammed weet niks van voetbal'' in zijn clublied zet
Maar dit is wel hééél gekquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alsof de clubliederen hier kant en wal raken?
Dit is het topic voor Schalke 04, dus niet de bedoeling hier verder Rutten te bespreken.quote:Op zondag 13 september 2009 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zoek op Rutten komt er dit uit
Incidentje lijkt me, 2 keer bij Twente en 1 keer bij PSV gaat het tot op heden redelijk goed af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |