abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70921085
quote:
Harde hand Magath al zichtbaar bij Schalke
12/07/2009 23:40

De harde hand van Felix Magath bij Schalke 04 is tijdens de voorbereiding al zichtbaar. Carlos Grossmüller en Albert Streit zijn de voornaamste slachtoffers.

Waar veel trainers de eerste oefenwedstrijden van de voorbereiding benutten om alle selectiespelers aan het werk te zien, daar grijpt Magath keihard in als hem iets niet bevalt. De trainer die het afgelopen seizoen VfL Wolfsburg naar de landstitel leidde, wisselde al twee keer een invaller die koud in het veld stond.

Tegen FC Twente (0-0) kon Emin Yalin zes minuten na zijn invalbeurt weer inrukken. Die actie van Magath kon wellicht nog worden uitgelegd als een les voor een jonge speler. In het geval Carlos Grossmüller was daar geen sprake van. De drievoudig international van Uruguay werd door zijn trainer zeventien minuten na zijn invalbeurt alweer naar de kant gehaald. Grossmüller reageerde woedend op zijn wissel.

Of wat te denken van Albert Streit? De 29-jarige middenvelder mag dan al langer niet meer voorkomen in de plannen van Schalke 04, hij kreeg tijdens de voorbereiding nog geen enkele minuut speeltijd. Streit mocht wel tien minuten warmlopen van Magath...

Ook tijdens de trainingen jaagt de nieuwe trainer zijn spelers over de kling. Jeugdspeler David Lohrheide stond al eens kotsend over de omheining gebogen en Rafinha, toch Braziliaans international, moest tijdens een oefensessie minutenlang worden behandeld vanwege krampverschijnselen.

'Dat hoort er nu eenmaal allemaal bij', aldus Magath. 'Hard werken, bevordert de prestaties. En een voetballer krijgt er oneindig veel voor terug in de vorm van aanzien en geld. Medelijden is echt niet op zijn plaats.'
Zouden ze Yuri al terug willen?
pi_71189262
Binnenkort weer met Youri
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71599671
quote:
Moslims des duivels over clublied Schalke
GELSENKIRCHEN - Het stokoude clublied van Schalke heeft in Duitsland sinds kort voor een hoop stampei gezorgd. Turkse media hebben de Bundesligaclub op de korrel omdat de de profeet Mohammed belachelijk zou worden gemaakt door de fans.

Supporters van Schalke 04 zingen al 83 jaar zonder problemen het clublied.Al sinds 1926 zingen de fans van de Königsblauen over een profeet die van voetballen niets weet. Boze Duitse moslims voelen zich gekrenkt door het volgende rijm:

Mohammed war ein Prophet / Mohammed was een profeet

Der vom Fussballspielen nichts versteht / die van voetbal niets weet

Doch aus all der schönen Farbenpracht / maar uit het mooie kleurpalet

Hat er sich das Blau und Weisse ausgedacht / heeft hij blauw en wit op Schalke gezet

De protesten stromen momenteel binnen bij Schalke 04. En dat aan de vooravond van de start van de Bundesliga. Beledigde moslims eisen dat de gewraakte regels uit het lied verwijderd worden anders zou komend weekeinde een boycot volgen in de hoogste klasse van het Duitse voetbal.

Telegraaf
pi_71604312
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:51:01 #55
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71605068
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Binnenkort weer met Youri
Schalke 04, nu al een halve eeuw zonder landstitel vanwege kolderieke toestanden.

Dat moet anders.
pi_71605482
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Schalke 04, nu al een halve eeuw zonder landstitel vanwege kolderieke toestanden.

Dat moet anders.
Inderdaad, ik start nu een FM game op om dat te realiseren.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71606685
Ik ga volgend jaar weer een paar thuis- en uitwedstrijden bezoeken Ik hoop in ieder geval tegen Bayern München
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:12:58 #58
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_71607766
Ik was toevallig in Duitsland toen dit hele clublied gelazer begon.
De moslims zoeken weer een reden om beledigd te zijn.
Volgens mij neemt de clubleiding het allemaal erg serieus.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_71610766
Waarom zet je zoiets uberhaupt in een clublied?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:32:41 #60
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_71611123
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:23 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom zet je zoiets uberhaupt in een clublied?
Dat clublied bestaat al jaren , en dat lange tenen volk moet natuurlijk weer klagen
Ik ben inmiddels overleden
pi_71611469
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:32 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat clublied bestaat al jaren , en dat lange tenen volk moet natuurlijk weer klagen
Daar heb ik het niet over, ik vind het alleen raar dat een Duitse club in 1926 ''Mohammed weet niks van voetbal'' in zijn clublied zet
  woensdag 5 augustus 2009 @ 08:57:18 #62
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71615278
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over, ik vind het alleen raar dat een Duitse club in 1926 ''Mohammed weet niks van voetbal'' in zijn clublied zet
Alsof de clubliederen hier kant en wal raken?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71617124
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 08:57 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Alsof de clubliederen hier kant en wal raken?
Maar dit is wel hééél gek
pi_72689864
Nu al bovenaan, dat hij dat maar lang mag vol houden

Verder staat het gewoon goed ondanks dat hij alleen Ooyer, Engelaar en Manolev erbij heeft en Mendez en Culina heeft verloren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72689892
Dit is het Schalke 04 topic.
pi_72689932
Ik zoek op Rutten komt er dit uit

Incidentje lijkt me, 2 keer bij Twente en 1 keer bij PSV gaat het tot op heden redelijk goed af
pi_72689979
Het gaat hier over Schalke, niet over Rutten
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72690076
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zoek op Rutten komt er dit uit

Incidentje lijkt me, 2 keer bij Twente en 1 keer bij PSV gaat het tot op heden redelijk goed af
Dit is het topic voor Schalke 04, dus niet de bedoeling hier verder Rutten te bespreken.
Dit is het Rutten topic Het Fred Rutten topic: Weg bij Schalke richting Eindhoven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')