abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59732019
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef kvdv het volgende:

[..]

SaS
Idd afbranden die ballen ehh bankentent
Maar goed de "SaS" is bezorgd, zometeen nog een rit van 15.45 tot 19.00 en dan is het voor vandaag gebeurd
was redelijk druk vandaag, vandaag 3e keer dat ik kampioen had deze week
pi_59736178
Even een vraag als klant:

Ik wacht op een pakket dat eigenlijk al dinsdag geleverd had moeten worden. Via track&trace krijg ik alleen de volgende twee meldingen:

Zending opgehaald en in sorteerproces 23-06-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-06-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

Ik neem aan dat jullie mij niet echt hiermee kunnen helpen?
  Redactie Frontpage vrijdag 27 juni 2008 @ 18:45:01 #103
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_59736854
Vrees van niet. Hoop voor je dat 't sorteercentrum in Amsterdam niet naast de Leen Bakker zit
pi_59737805
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 18:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vrees van niet. Hoop voor je dat 't sorteercentrum in Amsterdam niet naast de Leen Bakker zit
Ja zoiets had ik ook gelezen ivm de fik enzo maar ik las gelukkig ook dat er naast postbuspost geen andere post verloren was gegaan.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 juni 2008 @ 23:13:57 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_59743403
Was bij ons op kantoor druk vandaag. De vrachtwagen met post kwam pas om 9.00 en mede door de grote hoeveelheid post was ik pas na 12.00 de weg op, terwijl dat afgelopen dinsdag meer dan een uur eerder was. Daarna nog even een haalritje gereden. Morgen nog even mijn eigen wijkje lopen en dan eindelijk weekend. Volgende week zal het gelukkig rustiger zijn met de post, maar heb dan wel hetzelfde rooster als deze week, dus 6 dagen werken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_59744396
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
Was bij ons op kantoor druk vandaag. De vrachtwagen met post kwam pas om 9.00 en mede door de grote hoeveelheid post was ik pas na 12.00 de weg op, terwijl dat afgelopen dinsdag meer dan een uur eerder was. Daarna nog even een haalritje gereden. Morgen nog even mijn eigen wijkje lopen en dan eindelijk weekend. Volgende week zal het gelukkig rustiger zijn met de post, maar heb dan wel hetzelfde rooster als deze week, dus 6 dagen werken
hoezo is het volgende week rustiger dan?
pi_59744628
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef DonHenkie het volgende:

[..]

Eerste regio heeft vakantie = minder post denk ik...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 juni 2008 @ 00:04:24 #108
Maffe Fries
pi_59744849
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef DonHenkie het volgende:

Minder reclame en minder boekjes. Morgen verwacht ik trouwens nog wel heel wat boekjes, omdat ik vandaag oa de margriet miste tussen al het plastic
pi_59752956
Hallo

Ik ben vorige week begonnen met postbestellen in de vakantie, had het al eens eerder gedaan . Voornaamste reden dat ik het doe is dat ik een lekker kleurtje krijg (hopelijk), dat je lekker bezig bent en dat er wel altijd iets gebeurd.

Veel herkenning uit andere posts, die verticale brievenbussen en dan meestal ook waar nog maar net zo'n standaard envelop door heen past. Ik moet ook veel bij bedrijfjes bestellen, ik geef dan meestal de post af. Lullig is dan als je alleen een blauwe envelop hebt ... "En bedankt he".
pi_59755564
Eindelijk weer eens regen gehad tijdens het bestellen vandaag
  zaterdag 28 juni 2008 @ 17:44:39 #111
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59756655
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef Tarsier het volgende:
Lullig is dan als je alleen een blauwe envelop hebt ... "En bedankt he".
Veel lulliger nog als je ze 2 a 3 van die witte enveloppen met zo'n mooi paars randje moet overhandigen

"Fijn weekend!"
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_59757644
Worden er op zaterdag eigenlijk aangetekende brieven verstuurd?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 18:37:45 #113
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59757700
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:34 schreef Patjakker het volgende:
Worden er op zaterdag eigenlijk aangetekende brieven verstuurd?
Ze kunnen vast worden verstuurd maar worden in de regel niet besteld. Tenzij het een tweede bestelpoging betreft, natuurlijk. Wel worden legitimatiezendingen besteld.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 juni 2008 @ 20:19:16 #114
Maffe Fries
pi_59759757
Was een relaxt dagje vandaag. Heb eens gekeken hoe snel ik door mijn wijk kon lopen en na iets meer dan een uur had ik al meer dan de halve wijk gehad en daarna vond ik het wel welletjes met aanpoten en heb daarna rustig aan gedaan, maar was zeer ruim binnen de tijd klaar
  zondag 29 juni 2008 @ 10:09:55 #115
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_59767961
Ik was voor het eerst in lange tijd (laatste x was met hah op zaterdag) weer eens buiten mijn tijd klaar. Kennelijk was er iets niet goed gegaan met de HSM (of er kwam na het draaien van de wijken nog een stapel post binnen die de laat was), maar iedere wijk had naast de HSM post ook nog een flinke stapel ongesorteerde HSM post, die je dus handmatig (old school) moest verwerken. En voor de minder sjieke wijken stapels A4-enveloppen voor het doorgeven van de huurverhoging per 1/7 ivm de huursubsidie.

Helaas was ik wel nog op tijd de straat op om al die regen op m´n kop te krijgen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_59768070

wat gaat hier fout?

Zag dat de post uit de rode bakken al in de kast lag, dus checkte even 't even na.

Blijkt dat die collega de bak vergeten was.. ...

Zo vergat er ook weer een ander persoon zo'n 30 curator en verhuis kaarten in te gooien...

Ik: "ja kijk eens aan, dit lag nog in de kast."
hij: "o kut... *krabt in hoofd*

Werkt er iemand trouwens op een van de kantoren in Rotterdam? Wil volgend jaar in Rdam gaan wonen. Als ik alvast een werkplek kan regelen daar (wil een opleiding beginnen daar). Welke locatie raad je me aan dan?

Alvast bedankt
I pwn u!
  Redactie Frontpage zondag 29 juni 2008 @ 11:22:48 #117
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_59768800
quote:
Op zondag 29 juni 2008 10:21 schreef weasel85 het volgende:

wat gaat hier fout?
Vergeten de bundels af te stieken!
pi_59769210
Gisteren iemand: Je loopt door mijn tuin
Ik: Het is maar grind hoor (waar normaal gras zit, lag nu grind)
Gast: Nou dan moet ik maar even een klacht bij de post indienen
Ik: Dan doe je dat toch lekker

En weg was ik weer..
Klacht: gezeik van mensen dat je door hun tuin loopt

Terechte klacht lijkt me?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2008 11:51:46 ]
  zondag 29 juni 2008 @ 12:54:29 #119
Bijdehand mannetje
pi_59770171
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:51 schreef MCH het volgende:
Gisteren iemand: Je loopt door mijn tuin
Ik: Het is maar grind hoor (waar normaal gras zit, lag nu grind)
Gast: Nou dan moet ik maar even een klacht bij de post indienen
Ik: Dan doe je dat toch lekker

En weg was ik weer..
Klacht: gezeik van mensen dat je door hun tuin loopt

Terechte klacht lijkt me?
Als ze niet willen dat je door hun tuin loopt moeten ze maar een bus aan de straatkant plaatsen. Of moet je soms vanaf de straat hun post richting brievenbus gooien, op z´n amerikaans?
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  zondag 29 juni 2008 @ 13:21:13 #120
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_59770632
quote:
Op zondag 29 juni 2008 12:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Als ze niet willen dat je door hun tuin loopt moeten ze maar een bus aan de straatkant plaatsen. Of moet je soms vanaf de straat hun post richting brievenbus gooien, op z´n amerikaans?
Dat doen ze toch alleen met kranten? Of gooien ze kleine briefjes die je max. 2 meter ver kan gooien gewoon midden in de tuin?
Nothing is what it seems
pi_59770664
Ik liep dus niet over z'n wandelpad, maar echt door z'n tuingedeelte.
  zondag 29 juni 2008 @ 14:15:17 #122
Bijdehand mannetje
pi_59771596
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:23 schreef MCH het volgende:
Ik liep dus niet over z'n wandelpad, maar echt door z'n tuingedeelte.
Tja, dan staat íe strikt genomen in z´n recht, maar gezeur is het wel. Ik had ook een keer zoiets, iemand met een tuin die geheel uit grind bestond, minus een paar grote stenen die een pad vormden naar de deur. Maar die stenen lagen niet tegen elkaar aan, maar met een afstand ertussen. Toen werd die man boos dat ik niet m´n voeten precies op de stenen zette, maar 1x half op een steen en half ernaast. Want nu moest íe z´n grind opnieuw gaan harken.
  zondag 29 juni 2008 @ 14:44:20 #123
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_59772126
Iemand die mij meer info kan geven over de pakketdienst? Ik ga dit jaar beginnen met een nieuwe opleiding, en heb dus een nieuwe baan nodig (na een half jaar full time werk). Het leuke lijkt me om gewoon een beetje te rijden en wat dingen af te geven.

k heb nu bijna 2 jaar mijn rijbewijs en rij redelijk vaak voor mn huidige werk. Nu wil ik weten

a) Is het mogelijk om alleen zaterdag pakketjes rond te rijden? Of kan dit alleen full-time
b) Verdient het een beetje?
c) Krijg je een bepaald gebied toegewezen? Of mag je dit zelf bepalen?
d) Waar kan ik meer informatie krijgen over dit baantje?
  zondag 29 juni 2008 @ 14:50:06 #124
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_59772226
quote:
Op zondag 29 juni 2008 10:21 schreef weasel85 het volgende:
[ afbeelding ]

wat gaat hier fout?

Zag dat de post uit de rode bakken al in de kast lag, dus checkte even 't even na.

Blijkt dat die collega de bak vergeten was.. ...

Zo vergat er ook weer een ander persoon zo'n 30 curator en verhuis kaarten in te gooien...

Ik: "ja kijk eens aan, dit lag nog in de kast."
hij: "o kut... *krabt in hoofd*

Werkt er iemand trouwens op een van de kantoren in Rotterdam? Wil volgend jaar in Rdam gaan wonen. Als ik alvast een werkplek kan regelen daar (wil een opleiding beginnen daar). Welke locatie raad je me aan dan?

Alvast bedankt
huh?

de post uit de rode bakken in de kast?

Die post word toch door de machine op volgorde gezet en word dus zo vanuit de bak verwerk? Alleen de paar brieven die de machine niet kan lezen worden hier met de hand ingegooit..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  zondag 29 juni 2008 @ 15:11:18 #125
Bijdehand mannetje
pi_59772577
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:50 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

huh?

de post uit de rode bakken in de kast?

Die post word toch door de machine op volgorde gezet en word dus zo vanuit de bak verwerk? Alleen de paar brieven die de machine niet kan lezen worden hier met de hand ingegooit..
De post uit de rode bakken in de kast, met de handpost ertussen gezet, klaar om afgebundeld te worden, zo wordt hier neem ik aan bedoeld. Of zijn jullie zo´n vestiging waar je na het zetten van het plaatwerk tussen de HSM-post het gelijk per vakje moeten afbundelen en in de tas doen? Wat dus bij rustige dagen leidt tot tassen met heel veel piepkleine bundeltjes, soms niet meer dan een paar verfrommelde brieven met een elastiek eromheen gesnoerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')