Idd afbranden die ballen ehh bankententquote:
Ja zoiets had ik ook gelezen ivm de fik enzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vrees van niet. Hoop voor je dat 't sorteercentrum in Amsterdam niet naast de Leen Bakker zit
hoezo is het volgende week rustiger dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
Was bij ons op kantoor druk vandaag. De vrachtwagen met post kwam pas om 9.00 en mede door de grote hoeveelheid post was ik pas na 12.00 de weg op, terwijl dat afgelopen dinsdag meer dan een uur eerder was. Daarna nog even een haalritje gereden. Morgen nog even mijn eigen wijkje lopen en dan eindelijk weekend. Volgende week zal het gelukkig rustiger zijn met de post, maar heb dan wel hetzelfde rooster als deze week, dus 6 dagen werken
Eerste regio heeft vakantie = minder post denk ik...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef DonHenkie het volgende:
[..]
hoezo is het volgende week rustiger dan?
Minder reclame en minder boekjes. Morgen verwacht ik trouwens nog wel heel wat boekjes, omdat ik vandaag oa de margriet miste tussen al het plasticquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef DonHenkie het volgende:
hoezo is het volgende week rustiger dan?
Veel lulliger nog als je ze 2 a 3 van die witte enveloppen met zo'n mooi paars randje moet overhandigenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef Tarsier het volgende:
Lullig is dan als je alleen een blauwe envelop hebt ... "En bedankt he".
Ze kunnen vast worden verstuurd maar worden in de regel niet besteld.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:34 schreef Patjakker het volgende:
Worden er op zaterdag eigenlijk aangetekende brieven verstuurd?
Als ze niet willen dat je door hun tuin loopt moeten ze maar een bus aan de straatkant plaatsen. Of moet je soms vanaf de straat hun post richting brievenbus gooien, op z´n amerikaans?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:51 schreef MCH het volgende:
Gisteren iemand: Je loopt door mijn tuin![]()
Ik: Het is maar grind hoor (waar normaal gras zit, lag nu grind)![]()
Gast: Nou dan moet ik maar even een klacht bij de post indienen
Ik: Dan doe je dat toch lekker![]()
En weg was ik weer..
Klacht: gezeik van mensen dat je door hun tuin loopt
Terechte klacht lijkt me?
Dat doen ze toch alleen met kranten?quote:Op zondag 29 juni 2008 12:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als ze niet willen dat je door hun tuin loopt moeten ze maar een bus aan de straatkant plaatsen. Of moet je soms vanaf de straat hun post richting brievenbus gooien, op z´n amerikaans?
Tja, dan staat íe strikt genomen in z´n recht, maar gezeur is het wel. Ik had ook een keer zoiets, iemand met een tuin die geheel uit grind bestond, minus een paar grote stenen die een pad vormden naar de deur. Maar die stenen lagen niet tegen elkaar aan, maar met een afstand ertussen. Toen werd die man boos dat ik niet m´n voeten precies op de stenen zette, maar 1x half op een steen en half ernaast. Want nu moest íe z´n grind opnieuw gaan harken.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:23 schreef MCH het volgende:
Ik liep dus niet over z'n wandelpad, maar echt door z'n tuingedeelte.
huh?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:21 schreef weasel85 het volgende:
[ afbeelding ]
wat gaat hier fout?
Zag dat de post uit de rode bakken al in de kast lag, dus checkte even 't even na.
Blijkt dat die collega de bak vergeten was.....
Zo vergat er ook weer een ander persoon zo'n 30 curator en verhuis kaarten in te gooien...![]()
Ik: "ja kijk eens aan, dit lag nog in de kast."
hij: "o kut... *krabt in hoofd*
Werkt er iemand trouwens op een van de kantoren in Rotterdam? Wil volgend jaar in Rdam gaan wonen. Als ik alvast een werkplek kan regelen daar(wil een opleiding beginnen daar). Welke locatie raad je me aan dan?
Alvast bedankt
De post uit de rode bakken in de kast, met de handpost ertussen gezet, klaar om afgebundeld te worden, zo wordt hier neem ik aan bedoeld. Of zijn jullie zo´n vestiging waar je na het zetten van het plaatwerk tussen de HSM-post het gelijk per vakje moeten afbundelen en in de tas doen? Wat dus bij rustige dagen leidt tot tassen met heel veel piepkleine bundeltjes, soms niet meer dan een paar verfrommelde brieven met een elastiek eromheen gesnoerd?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:50 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
huh?
de post uit de rode bakken in de kast?
Die post word toch door de machine op volgorde gezet en word dus zo vanuit de bak verwerk? Alleen de paar brieven die de machine niet kan lezen worden hier met de hand ingegooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |