Inderdaad dezequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht de laatste pagina nog vrolijk door te lezen, getsiederrie.
[..]
Dat is in ieder geval nu opgelost want ik zag net dat Jorien een ban heeft gehad.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En ik begrijp het ook wel, maar dan blijft jorien weer doorgaan. En dat wil niemand
Okayquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef ruud_fr het volgende:
[Toernooi] Beste wedstrijd Feyenoord 1908-2008 ronde 1
mag dicht
Ik zal het zo eens bekijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:53 schreef _Mike_ het volgende:
AFC Ajax-topic #1001 gaat weer de verkeerde kant op..
Nee, je hebt al een topic; Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic #73quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:10 schreef Tennessee het volgende:
Beste Modjes,
mag Marco van Basten; Beste Oranje Bondscoach aller tijden? nu weer open?
Ik weet niet waar jij altijd gezellig gaat feesten, maar ik doe dat meestal niet in het politiebureau.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:32 schreef Blawh het volgende:
Heb je wat bier en bitterballen meegenomen voor vanavond?
Ik wou een beetje pils ritselen voor Ray, verlicht zijn openstaande schuld enigzins.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij altijd gezellig gaat feesten, maar ik doe dat meestal niet in het politiebureau.
Ray regelt die 10 kratten gewoon lekker zelfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik wou een beetje pils ritselen voor Ray, verlicht zijn openstaande schuld enigzins.
Wanneer is de zitting?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij valt dit onder jouw verantwoordelijkheid en ik stel jou dus ook zeker aansprakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |