Neuh, totaal niet. Damon is sowieso niet snel van zijn stuk te krijgen hoorquote:
oh ja, die hoor ik ook nog wel eens (hebben we toch nog afwisseling)quote:
't Is met ouders erbij hoor, dat scheelt hopelijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:52 schreef lily het volgende:
Rewimo: 60 tot 80 jongens(ow help)
in ieder geval veel plezier
dat is bij ons ook zo hoor, ik doe er niet aan mee, de kinderen krijgen toch ook niets als ze jarig zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:04 schreef Lois het volgende:
Wat een geweldig rapport Lily! Fijn!
Ik hang ook weinig op school rond, ben dus nooit zo geweldig op de hoogte van de gebruiken. Vandaag is het Anne Frank dag, ze vieren de geboortedag van Anne Frank. Naast andere festiviteiten (zie speeltuinbankje) is het volgens de nieuwsbrief leuk als je een aardigheidje voor de juffen meeneemt. 1 tekening per kind is voldoende volgens de nieuwsbrief. Iris had 2 tekeningen gemaakt, want ze kon niet kiezen en ze heeft 2 juffen dus oke.. neem maar mee dan.
Kom ik vanmorgen op school aan, zie ik allemaal kadootjes, het 1 nog groter dan het ander, de een nog mooier (en duurder) dan de ander. Zit mijn kind daar in de kring met 2 tekeningen. Ik vond het wel kunnen, maar zij had er erg last van. " wij hadden ook iets moeten kopen mama"![]()
Ja leuk, ik wist dat niet joh, zet dat dan in die nieuwsbrief.
ja ok, ik vind het ook niet te groot ofzo, maar het blijft natuurlijk afsteken tegen kinderen/ouders die niets geven, bewust of onbewust kan het dus alsnog als 'opbieden' tegen elkaar beschouwd wordenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef bixister het volgende:
nou ja, dat zijn toch leuke dingen om te geven, lijkt me niet te overdreven hoor knor. juist heel leuk dat je er zo'n werk van maakt.
Dit zou voor mij het beste werken. Gewoon iets doneren en gezamelijk iets kopen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier hebben ze morgen juffenfeest en we konden daar de afgelopen week allemaal iets voor doneren. Of er ook nog apart dingetjes worden gegeven weet ik niet, niet van mijn kant iig
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:50 schreef chacama het volgende:
Over schamen gesprokenFleur heeft gisteren d'r vaderdagcadeautje mee naar huis gekregen. Dus ik vraag, wil je het verstoppen voor papa, waarop ze in tranen uitbarst. Dus ik vraag wat er is. Zegt ze: Maar, mama dan vergeet ik waar ik het verstopt heb
. Dus ik al goede moeder opper: maar als we het samen verstoppen dan kan ik helpen er aan te denken. Zegt ze: Mama, dat gaat niet want JIJ vergeet altijd ALLES.
Hij vindt van niet, maar goed, hij luistert ook de hele dag naar edith piaf en rammstein, lekkere combi ook. Hij laat het René opzoeken op you tube en is dan zwáár beledigd als het iemand is die een liedje van edith piaf covert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |